27. leht 31-st
Postitatud: 15.01.2009 21:45
Postitas Marko
njaaa... bussy, ütlesin kohe, et 1.6bariga vaja tõmme teha

seda oli arvata, et selle turboga üle 1bari hakkavadki kõiksugu nõrgad kohad ja tegemata tööd välja tulema. kokkuvõtvalt oli pro - suuri tõrkeid ei tulnud kui välja jätta poolpidune boost-controller, originaal süüteküünlad (kuuno tegemata / ununenud töö) ja loodetavasti kannatada saanud coilpack. järgmine kord loodaks juba elektroonset boost controllerit näha
mehed ametis ja graafik

Postitatud: 15.01.2009 21:52
Postitas Kuuno
bussy kirjutatakse tugeva p'ga
nii nagu me markoga ikka aegajalt paugume siis taaskord :D
seadistamist ei alustata nii et kohe maks rõhk pähe ja toimetama
et kui kohe 1,6barig tõmmata siis ei tule nõrku kohti välja? :D
el boost controllerit sa ka ei näe
viimane tõmme oli see kui kyynlad saba andsid aga näha et seal oli juba palju varem 280whp mis varemoli u 1k rpm hiljem....rõhku oli 1,4-1,5 aga jah poolikuks jäi see tõmme...
Postitatud: 15.01.2009 22:00
Postitas Astrona
tundub et eelviimases tõmbes kah 5 juures hakkas juba vaikselt vahele jätma, või oli see boostcontrolleri kala?
lbs-ft numbrid väga kõvad! Eelviimane oli 1.2bariga?
Oled kindel, et see max torque hetkel 1.35bar vms polnud?
Postitatud: 15.01.2009 22:05
Postitas Kuuno
Astrona kirjutas:tundub et eelviimases tõmbes kah 5 juures hakkas juba vaikselt vahele jätma, või oli see boostcontrolleri kala?
lbs-ft numbrid väga kõvad! Eelviimane oli 1.2bariga?
Oled kindel, et see max torque hetkel 1.35bar vms polnud?
max misnägin oli 1,24bar, toon läppari ära siisnäen aga jah niipalju ei olnud
viimane tõmme mis näha seal ming 470nm aga jah jäi poolikuks tõmme

Postitatud: 15.01.2009 22:09
Postitas Marko
Kuuno kirjutas:
nii nagu me markoga ikka aegajalt paugume siis taaskord :D
seadistamist ei alustata nii et kohe maks rõhk pähe ja toimetama
et kui kohe 1,6barig tõmmata siis ei tule nõrku kohti välja? :D
el boost controllerit sa ka ei näe
viimane tõmme oli see kui kyynlad saba andsid aga näha et seal oli juba palju varem 280whp mis varemoli u 1k rpm hiljem....rõhku oli 1,4-1,5 aga jah poolikuks jäi see tõmme...
see jah norimiseks... minul see, et kui enda teada mootoris kõik norm või hea siis teeme sammusi: 0 - 0.4 - 1.0 - 1.6 - 2.0bari tänava seadistusi.
mulle meeldib ikka kiresti nõrga kohani jõuda, et ka see väga heaks teha. nüüd 1.8bari juures ootab uut lagunemist? selle oleks võinud kohe täna teada saada (käigukast näiteks).
sul vaja vemsile ainult kontroller järgi ühendada ja vaakumi otsad külge ning olemas, miks sa seda teha ei taha? saaksid ju ise määrata mis rõhku vaja. kui sul seda klappi pole siis ma võin laenata, selle tagasi saamisega kiiret poleks.
kui aus olla siis juba sellest 314hp rattast on tänavale ja ringrajale piisavalt.
Postitatud: 15.01.2009 22:13
Postitas Ragnar
Ilusad numbrid. Võrreldes minu valgega siis väänet täpselt sama palju 343lb-ft@3800rpm 298whp@5500rpm versus Hyundail siis 343lb-ft@4400rpm 314whp@5500rpm. Kuunol 1.2bar'i ja mul 1.3-1.4bar'i. Turbod muidugi erinevad ja minu auto puhul seadest ei saanud küll rääkida@originaal chipitud aju.
Postitatud: 15.01.2009 22:50
Postitas RFL
ma ei mõista, kuidas max vääne aina madalamatele pööretele liigub boosti tõustes?
suurema boostini peaks nagu just kauem spoolima?
Postitatud: 15.01.2009 22:51
Postitas Kuuno
RFL kirjutas:ma ei mõista, kuidas max vääne aina madalamatele pööretele liigub boosti tõustes?
suurema boostini peaks nagu just kauem spoolima?
manual boost controller...arvan et rõhk tuli lihtsalt varem üles
aga jällegi..kui saan lapaka kätte siis näen logisid

lisaks ka see ilmselt et ma näppisin koguaeg süütetabelit ja sealt tuleb ka vahe sisse...
Postitatud: 15.01.2009 23:02
Postitas Marko
GT2860R ja GT2876R erinevate flow mapidega. graafikult võrreldes GT28RS ongi seal 1.5bari hea, edasi peaks efektiivsus langema. GR25/40R peaks olema ~2bari hea ja õhu kogused suuremad.
Kunn, proovi ikka ~2bari kätte sada kui kõik muu kestab ja efektiivsus mingil põhjusel kukkuma ei hakka
T2860R (GT28RS)
GT2876R (GT25/40R)

Postitatud: 15.01.2009 23:27
Postitas Astrona
Kuuno kirjutas:manual boost controller...arvan et rõhk tuli lihtsalt varem üles
aga jällegi..kui saan lapaka kätte siis näen logisid

Ära ütle, et sul on bleed-tüüpi MBC?
Mul 1.5'ga @5050 ja 1.15'ga @4800RPM - vedru-kuul-tüüpi MBC'ga.
Turbo piir on veel kaugel...
76R'iga peaks max võimsus tulema ikka 1.5bar pealt max väände hekteks võib jah korraks 2bar peal hoida.
Miks VEMSi EBC'd ei kasuta?
Tundub spoolivat suht sama kiirelt kui RFL'il spoolis, ja tal oli GT60RS analoog?
Aga mis ikkagi 4900-5000 pealt juhtub, et kiirelt ära kukkuma hakkab. Nukkvõllid 3000RPM jaoks?
Postitatud: 15.01.2009 23:31
Postitas Kuuno
alguses oli bleed pärast vedruga ja see toimis paremini
mul tglt juhtus midagi ka tiali wg'gha et sai ylemine ja alumine port kokku pandud jamax rõhk oli 0,8bar
pole lihtsalt selle ebc jaoks piisavalt viitsimust kokku ajanud...
nukad kindlasti 1 ärakukkumise põhjuseid...mujalmaailmas pannakse vähe kangemad sisse...mõnus oleksküll kui saaks 7k ilusti rev'ida

Postitatud: 15.01.2009 23:47
Postitas Astrona
Kuuno kirjutas:nukad kindlasti 1 ärakukkumise põhjuseid...mujalmaailmas pannakse vähe kangemad sisse...mõnus oleksküll kui saaks 7k ilusti rev'ida

Muidu on nagu "spoolimise aja" ja "rõhu all sõitmese aja" suhe kah kehv.
Ei ole uurinud, aga kas see on muidu Eesti võimsaim Hyundai?
Postitatud: 15.01.2009 23:50
Postitas Mardo
päris jõuline masin ja kenad numbrid

Postitatud: 15.01.2009 23:56
Postitas Kuuno
kled vist on jah, aga ma ei ytleks et se mingi tiitel on mis uhkeks teeb :D
pigem oleks hea meel kui saugal kähku sõidaks...

Postitatud: 16.01.2009 0:31
Postitas Mihkel
Mehed, mootorit tuleb ehitada ikka nii, et neid nõrku kohti sellise tühise boostiga välja ei tule

Küünalde peale oleks tegelt võinud ikka enne dynosse minemist mõelda.
Imestan siiani, et isegi 1.3bar sellise sädevahega ära kannatas.
Aga noh vähemalt minu boost controller päästis päeva.
Täitsa lõbus oli boostikeeraja ametit mängida, eriti kui enda mootoriga tegu pole
Korraliku tulemuse saamiseks läheb vaja ainult 5-te inimest:
* 1 seadistaja, kes istub roolis,
* 1 abiline, kes avab auto ust ja karjub boosti vähe
* 1 abiline kes keerab boosti
* 2 cheerleader-it pingi kõrval kes ässitavad keera rohkem keera rohkem
