26. leht 49-st
Postitatud: 21.11.2008 18:14
Postitas Mihkel
No võid uurida aga ma kardan seda hinnaklassi juba, ilmselt tahab pool odavama RA hinda.
4WD kastile peab ju rohkem jõudu rakendama, et rattaid ringi saada, kui 2WD kastile, sest ikkagi 2 pidavat ratast juures.
Postitatud: 22.11.2008 19:29
Postitas Mihkel
Kast alt käes. Käega katsudes tunda, et veeretada autot saab aga peavõll on piltlikult öeldes lukus ka vaba käigu asendis.
Aega läks aint kuradi kaua millega ma rahul pole. 2h ja 27min siis nö. sõitvast autost kuni kast maha.
Oleks ~1h 30min hakkama saanud kodustes tingimustes aga juhipoolne kasti tift oli roostes ja kinni jäänud ning tund aega jebisime kahekest kasti tifti otsast maha.
Üks hoiab kasti, teine heebliga kangutab aga mootoripadjad nii pehmed, et mootor käis kaasa ja ruumi sittagi pole. Täpselt oli kolmas mees hetkeks puudu.
Lõpuks läbi häda saime liikuma kasti ja siis käis asi kähku.
Kokku peab asja vähemalt 1h kiiremini saama.
Homme saab ehk teada juba, mis kastil täpselt viga on aga ilmselt sama mis viga eelmine kord.
Postitatud: 22.11.2008 20:04
Postitas rosenberg
ei julgegi omale hobiautoks subsi osta peab evot piiluma hakkama kui kastid nii lendavad
Postitatud: 22.11.2008 20:05
Postitas jeff01
Subarul peab se kast siis hästi eemaldatav olema, mida ma nelikveolise kohta ei tahaks uskuda sest 1,5h mida sa normaalseks pead on paras tagaveduse kasti eemaldamise aeg

Tootja andmeil kast maha-peale kokku 5h aga esinduses teebki sellist tööd 1 mees
Postitatud: 22.11.2008 21:09
Postitas rosenberg
Subarul enamus asju väga lihtne eemaldada .
Postitatud: 23.11.2008 0:14
Postitas Mardo
võrreldes sinu audiga on tõesti lihtne roosu

Postitatud: 23.11.2008 3:49
Postitas Mihkel
No esinduse vennad on nõrgad!
Ei ma pean ikka ausat arvestust, alla panekul annan teada, palju stopperiga aega kulus.
Sõber ei olnud just vaimustuses, et aja peale asja teeme aga kuidagi tuleb elu huvitavaks muuta

Postitatud: 23.11.2008 5:59
Postitas silvwer
Tunnike tundus juba algul kergelt humoristlik kasti demonteerimiseks,kuid palju naljakam oli kanalis "pingehetkedel"

Loodame et lähiajal saab jälle libiseda,jube lühikeseks jäigi see talverõõm

Postitatud: 23.11.2008 13:00
Postitas Astrona
Mihkel kirjutas:Kast alt käes.
.....
Aega läks aint kuradi kaua millega ma rahul pole. 2h ja 27min siis nö. sõitvast autost kuni kast maha.
Oleks ~1h 30min hakkama saanud kodustes tingimustes
.....
Kokku peab asja vähemalt 1h kiiremini saama.
"Nii ei saa rallit sõita"
Ega midagi, tuleb veel harjutada, et ikka hommikuti enne tööleminekut saaks kasti vahetatud

Sa võtsid subarul kasti 1. korda maha? Hea aeg

Ma optimeerin nissanil turbo-vahetmise 3 nädala pealt 2 peale - kõige raskem koht oli sõpradele lõpuks "ei" öelda

Postitatud: 23.11.2008 13:12
Postitas Aigo
ma sain eelmise nissaniga turbo vahetust ikka harjutada:D esimene oli 6 tundi, teine oli 3 tundi ja viimane läks 2 mehega ja 1h ja 21minti kahjuks sekundeid ei oska öelda:D
Postitatud: 23.11.2008 13:20
Postitas Mihkel
Mul on see juba 3-mas kord kasti maha võtta.
Esimene kord tegin sidurivahetuse, siis sain 800km ja ~1kuu sõita ning läks kast. Nüüd läks jälle kast.
Aga ega ma ka papist poiss pole, summutile tegin spetsiaalselt kastivahetuseks V-band ühendused, et saaks kastivahetusele ette jääva osa kiirelt ära võtta.
Protsess ise suht lihtne:
* Summuti 2 v-bandi lahti lasta ja toru alt ära
* Diffri juures olev gardaani kate maha 6-e poldiga, gardaani 4 polti lahti, tugimuhvi 2 polti lahti, gardaan maha
* Kasti hoovastiku 1 mutter ja 1 polt lahti
* Esimeste pooltelgede tiftid välja koputada
* Cooler 1 poldi ja 2-e voolikuklambri ning IAT sensori pistikuga lahti ja cooler maha
* Kasti esimene tugi 2-e poldiga lahti võtta
* Siduri töösilinder 2-e poldiga lahti lasta
* Starter maha kahe poldiga, tagant klemm + 1 rõngasklemm
* Kasti pistikud lahti võtta
* Survelaagri hargi võll välja võtta
* Kasti poldid juhipoolt 2tk ja kaasreisija poolt 4tk lahti võtta
* Alt kasti tala lahti lasta 6-e poldiga ning käes ta ongi (poolteljed tulevad otsast, kui kasti veidi liigutada)
Ega vist enam lihtsamalt 4wd tehaseauto kasti maha ei saa.
Postitatud: 23.11.2008 16:08
Postitas KungLao
kastist peaks survelaagri võlli ka välja kiskuma.
Postitatud: 23.11.2008 19:14
Postitas Mihkel
Jah see ununes kirjutada aga mitte teha, sest muidu kasti kätte ei saagi.
Postitatud: 25.11.2008 12:26
Postitas Mihkel
Jällegi siis on kõik totaalselt perses ja vaja uut kasti taaskord.
Ei pidavat ka RA kast mingi imeloom olema ja lagunevad needki.
Postitatud: 25.11.2008 15:10
Postitas taxu
Saan aru et praeguseks on kasti sisse ka juba vaadatud? Mis seal siis puruks läheb niimoodi?