Subaru Impreza GT-RS ::: 1998 ::: Mihkel

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

No võid uurida aga ma kardan seda hinnaklassi juba, ilmselt tahab pool odavama RA hinda.

4WD kastile peab ju rohkem jõudu rakendama, et rattaid ringi saada, kui 2WD kastile, sest ikkagi 2 pidavat ratast juures.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Kast alt käes. Käega katsudes tunda, et veeretada autot saab aga peavõll on piltlikult öeldes lukus ka vaba käigu asendis.
Aega läks aint kuradi kaua millega ma rahul pole. 2h ja 27min siis nö. sõitvast autost kuni kast maha.
Oleks ~1h 30min hakkama saanud kodustes tingimustes aga juhipoolne kasti tift oli roostes ja kinni jäänud ning tund aega jebisime kahekest kasti tifti otsast maha.
Üks hoiab kasti, teine heebliga kangutab aga mootoripadjad nii pehmed, et mootor käis kaasa ja ruumi sittagi pole. Täpselt oli kolmas mees hetkeks puudu.
Lõpuks läbi häda saime liikuma kasti ja siis käis asi kähku.

Kokku peab asja vähemalt 1h kiiremini saama.
Homme saab ehk teada juba, mis kastil täpselt viga on aga ilmselt sama mis viga eelmine kord.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
rosenberg
Postitusi: 69
Liitunud: 01.03.2007 14:03
Asukoht: Võrumaa
Kontakt:

Postitus Postitas rosenberg »

ei julgegi omale hobiautoks subsi osta peab evot piiluma hakkama kui kastid nii lendavad
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Subarul peab se kast siis hästi eemaldatav olema, mida ma nelikveolise kohta ei tahaks uskuda sest 1,5h mida sa normaalseks pead on paras tagaveduse kasti eemaldamise aeg :)
Tootja andmeil kast maha-peale kokku 5h aga esinduses teebki sellist tööd 1 mees
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
rosenberg
Postitusi: 69
Liitunud: 01.03.2007 14:03
Asukoht: Võrumaa
Kontakt:

Postitus Postitas rosenberg »

Subarul enamus asju väga lihtne eemaldada .
S4 2,7 BiT ja Impreza wrx Sti Type Ra
Mardo
Postitusi: 589
Liitunud: 26.10.2005 0:16
Asukoht: Võru
Kontakt:

Postitus Postitas Mardo »

võrreldes sinu audiga on tõesti lihtne roosu :lol:
- KKD Motorsport - EstPerformance -
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

No esinduse vennad on nõrgad! :-D

Ei ma pean ikka ausat arvestust, alla panekul annan teada, palju stopperiga aega kulus.
Sõber ei olnud just vaimustuses, et aja peale asja teeme aga kuidagi tuleb elu huvitavaks muuta :-D
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
silvwer
Postitusi: 18
Liitunud: 23.11.2008 5:45
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas silvwer »

Tunnike tundus juba algul kergelt humoristlik kasti demonteerimiseks,kuid palju naljakam oli kanalis "pingehetkedel" :-D Loodame et lähiajal saab jälle libiseda,jube lühikeseks jäigi see talverõõm 8)
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Mihkel kirjutas:Kast alt käes.
.....
Aega läks aint kuradi kaua millega ma rahul pole. 2h ja 27min siis nö. sõitvast autost kuni kast maha.
Oleks ~1h 30min hakkama saanud kodustes tingimustes
.....
Kokku peab asja vähemalt 1h kiiremini saama.
"Nii ei saa rallit sõita"
Ega midagi, tuleb veel harjutada, et ikka hommikuti enne tööleminekut saaks kasti vahetatud :lol:
Sa võtsid subarul kasti 1. korda maha? Hea aeg :)
Ma optimeerin nissanil turbo-vahetmise 3 nädala pealt 2 peale - kõige raskem koht oli sõpradele lõpuks "ei" öelda :lol:
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

ma sain eelmise nissaniga turbo vahetust ikka harjutada:D esimene oli 6 tundi, teine oli 3 tundi ja viimane läks 2 mehega ja 1h ja 21minti kahjuks sekundeid ei oska öelda:D
Pilt
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Mul on see juba 3-mas kord kasti maha võtta.
Esimene kord tegin sidurivahetuse, siis sain 800km ja ~1kuu sõita ning läks kast. Nüüd läks jälle kast.

Aga ega ma ka papist poiss pole, summutile tegin spetsiaalselt kastivahetuseks V-band ühendused, et saaks kastivahetusele ette jääva osa kiirelt ära võtta.

Protsess ise suht lihtne:
* Summuti 2 v-bandi lahti lasta ja toru alt ära
* Diffri juures olev gardaani kate maha 6-e poldiga, gardaani 4 polti lahti, tugimuhvi 2 polti lahti, gardaan maha
* Kasti hoovastiku 1 mutter ja 1 polt lahti
* Esimeste pooltelgede tiftid välja koputada
* Cooler 1 poldi ja 2-e voolikuklambri ning IAT sensori pistikuga lahti ja cooler maha
* Kasti esimene tugi 2-e poldiga lahti võtta
* Siduri töösilinder 2-e poldiga lahti lasta
* Starter maha kahe poldiga, tagant klemm + 1 rõngasklemm
* Kasti pistikud lahti võtta
* Survelaagri hargi võll välja võtta
* Kasti poldid juhipoolt 2tk ja kaasreisija poolt 4tk lahti võtta
* Alt kasti tala lahti lasta 6-e poldiga ning käes ta ongi (poolteljed tulevad otsast, kui kasti veidi liigutada)

:-D

Ega vist enam lihtsamalt 4wd tehaseauto kasti maha ei saa.
Viimati muutis Mihkel, 23.11.2008 19:15, muudetud 1 kord kokku.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
KungLao
Postitusi: 134
Liitunud: 29.04.2007 20:38
Asukoht: rapla-tallinn

Postitus Postitas KungLao »

kastist peaks survelaagri võlli ka välja kiskuma.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Jah see ununes kirjutada aga mitte teha, sest muidu kasti kätte ei saagi.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Jällegi siis on kõik totaalselt perses ja vaja uut kasti taaskord.

Ei pidavat ka RA kast mingi imeloom olema ja lagunevad needki.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
taxu
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2008 22:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas taxu »

Saan aru et praeguseks on kasti sisse ka juba vaadatud? Mis seal siis puruks läheb niimoodi?
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Vasta