26. leht 48-st
Postitatud: 26.04.2010 14:44
Postitas jeff01
kui mõeldav oleks mõne väljundiga releed lülitada mis RPMi järgi süütepooli toite katkestaks? Hetkel vahet pole.....küll lisad tulevad siis kui reaalne vajadus ja rohkem aega tekib

Postitatud: 26.04.2010 14:48
Postitas Mihkel
Vaata nüüd ka katkestuse rakendumise kiirust ja mõtle, kas relee on selleks kõige sobivam vahend.

Postitatud: 26.04.2010 21:36
Postitas murjam
Midagi annab kindlasti aretada. Releega saad katkestada näiteks pooled või 3/4 süütest ja samas viskad ainsamal või kahel süütega silindril süütenurga 10 kraadi peale. Natuke jäävad pöörded relee lülitusajast sõltuvalt kõikuma kindlasti, aga see on pigem alla +- 100 rpm, mis pole väga hull.
Lihtsam oleks raudselt sellise aretuse asemel EDIS-est loobuda :D.
Postitatud: 30.04.2010 8:21
Postitas jeff01
On kellelgi kunagi pihustite väljund spaikinud? lööb duty cyclet põhja....mootor küll käib aga kui kella põhja lööb siis lööb rikkaks.
Postitatud: 30.04.2010 10:30
Postitas Mihkel
Duty arvutatakse pihusti avatuse järgi.
Seega kui duty on põhjas on ka pihusti maksimaalselt avatud ning segu peabki rikkaks minema.
Postitatud: 30.04.2010 11:54
Postitas jeff01
Saan sellest aru
Aga miks võib pihustite avamine spaikida?
Mu hallollus ei oska nagu miskit loogilist lahendust pakkuda peale rikke plaadil või proses....
Esimese tiiruna peab vist elektroonika poes ära käima ja korralikku pesuvahendit hankima ja visuaalkontrolli + puhastuse ära tegema....
Postitatud: 30.04.2010 12:09
Postitas Mihkel
Mina kontrolliks ka esimese asjana rajad korralikult üle ehk siis komplekteerimise!
Postitatud: 30.04.2010 14:56
Postitas murjam
Hmm, ega ta seda duty cycle't ju lambist lakke ei löö, ikka mingil põhjusel. Kui logida kõiki parameetreid sel hetkel, peaks olema kenasti aru saadav, milline sisend-väärtus seda jama tekitab.
Postitatud: 30.04.2010 15:35
Postitas jeff01
murjam kirjutas:Hmm, ega ta seda duty cycle't ju lambist lakke ei löö, ikka mingil põhjusel. Kui logida kõiki parameetreid sel hetkel, peaks olema kenasti aru saadav, milline sisend-väärtus seda jama tekitab.
Logimine oli esimene asi mida tegin ja ükski asi seda justkui ei põhjusta....kohe-kohe asun plaati puhastama.
Postitatud: 30.04.2010 15:41
Postitas Mihkel
Vaata plaat luubiga üle, et kuskil nö. mikrosildasid poleks.
Postitatud: 30.04.2010 17:32
Postitas taxu
Valmis plaadid on mõtekas pärast puhastamist ka mingi niiskuskaitsega katta. Hea on selleks kampoli piirituslahus, kuna see ei häiri hilisemaid parandusi. Lakk tekitab vastikud kõrbelaigud, kui vaja hiljem joota.
Postitatud: 01.05.2010 20:43
Postitas Fog
Kas keegi viitsib vastata, palju sinna ms-i külge neid lisapudinaid korraga riputada annab?
Oleks vaja:
WBO2(annab selle äkki koos kontrolleriga NB asemele toppida.),
süüde(reference sisse ja spark välja, 2 juhet, ref sisendi annab vast VR asemele panna),
boost(annab äkki fast idle asemele toppida),
IAC stepper,
knock(1 juhe. Moodul eraldi),
VSS(kas seal üldse sagedust mõõtvat sisendit annab ehitada. Anduriks abs-i oma).
launch control(sisend transbrake alt, 1 ots).
Palju pärast seda veel alles jääb sisendeid. Ideaalis tahaks veel hunniku asju logida.
Postitatud: 01.05.2010 20:46
Postitas murjam
Kui stepper-mootoriga IAC asemele PWM tühikäiguklapi paned, saad kohe paar vaba väljundit.
MS-2 extra kohta on selline tabel olemas:
http://www.msextra.com/doc/ms2extra/MS2 ... ms2options
Üldiselt asuvad kõik asjad sama koha peal ka MS-1 extra puhul.
Postitatud: 02.05.2010 17:43
Postitas Fog
See tabel vastas täpselt küsimusele.
Põhimõtteliselt annab VSS-i logida vaid siis, kui cam sync-ist loobuda. Ning ka cranking bypass tuleb releea teha. Alles jääb 3 tühja väljundit ja 0 sisendit. Bro.
Postitatud: 07.05.2010 1:46
Postitas Lihtsalttiit
Kui põhjalikult saab MS-le diagnstikat teha.