Ilm oli muidugi kohutav...rada pidevalt niiske.
12,0 sõitsin üsna mitu korda, suurim teadaolev lõppkiirus 194km/h
Kahjuks ei tea eelviimase sõidu aegu (võistluse kiireima 720hp S8 vastu) Tegelikult tunnen, et õnnestus too sõit kõige paremini üldse ja loodaks kõrget 11s aega sealt. (ootan logi ja kontrollin järgi)
Kahjuks ei öeldud ka 60 jala aegu ja vedrustuse reguleerimisest ei tulnud midagi välja.
Võrreldes eelmise aastaga vahet ca pool sekki ja 8km/h lõppkiirust. Lootsin suuremat vahet kuid eks täit potensiaali näeb suurema testimise ja seadistamise pärast ning soojema ilmaga.
Parem oli: käiguvahetus, Aero, rehv
Paremaks saab veel esipiduritega, launchi lüliti asendamisega mittestreikiva vastu ja tegelikult on ka 30kw võimsam S8 mootor garaazi jõudnud kui jõu taha peaks asi jääma :D Kindlasti aitaks ülekande muutus kuna nii lahja auto peaks sõitma nelja mitte kolme käiguga kuid seda ma esialgu ette ei võta. Meeldib teadmine, et mul on suvalise hitleri 100€ne käigukast ja see töötab pmt BOLT ON lahendusena stock 300€ mootori otsas :D
Seade polnud kaa just kõige täpsem kuna rikkusin selle eelnevalt ära mittetöötava silindriga seadistades. Kui avastasin et 1 süütepool ei toimi polnud aga enam aega seadistamiseks ja sai haapsalu poole sõitma hakatud. haapsalus võtsin iga sõiduga 5% kütet maha ja kaheks viimaseks sõiduks oli see alles talutav kuid siiski rikas veel (AFR 11ne lõpp nagu turbokal)
https://www.facebook.com/jaan.kontro/vi ... 932909161/" onclick="window.open(this.href);return false;