26. leht 33-st
Re: K:Turbo minu autole
Postitatud: 20.12.2012 12:32
Postitas mitsu_manic
KaroK kirjutas:Suuremad pihustid on peaaegu kõige halvem mõte.
Vajaminevas vahemikus kütuserõhu suurendamine on pisut parem.
Seda rõhku sa kindlasti ei tõsta 182cc pihustitega, sinnamaani, kus piisav kütusekogus vajalik.
Miks alati tuuakse võrdluseks volkarid ja muud masinad? Lihtsalt vaheküss, millele ei pea vastama.
Originaalis on kütuselati lõpus regulaator-vaakum regulaaritud 2.7-3.2 bari( boosti kasvades läheb ka boost rõhuregulaatori voolikusse, mis nagu võiks tõsta ka kütuserõhku). Ka Mitsubishi turbo autodel, sama ajastu. Kütusepumbad samad, mõni kronsa erinev. Võimsama pumba panek pole hetkel nagu mõttekas-vajalik.
Nii või naa toimub Mitsude ajus pihustite juhtmine läbi takistite ja dioodide (teiste markide kohta pole uurinud, ei tea), seega kui olla eriti spets jootmise alal, siis saab ka N/A ajust teha turboka aju. N: eclipse N/A ja turboka ajude emaplaadid on pm samad, komponendid ja hulk erinev.
Jah, mul on erinevaid (210,240,275) pihusteid pakkuda, ka 450cc, kui väga tarvis. Kuid need viimased on madala oomised.
Re: K:Turbo minu autole
Postitatud: 20.12.2012 13:11
Postitas tante1
siis võiks kuidagi kaubale jõuda?
Re: K:Turbo minu autole
Postitatud: 20.12.2012 17:25
Postitas citizen
Ma alustaks pumba tootlikuse kontrollimisest. On juhuseid olnud küll, kus vana pump suudab veel vaevu NA mootorit töös hoida.
Siis mõtleks pihustite peale.
Re: K:Turbo minu autole
Postitatud: 18.01.2013 12:57
Postitas tante1
suuremad pihstid peal ja pill sõidab 0.5 puhub peale ja nalja kui palju. :D muret teeb aint see et turbo suht punane koguaeg kas võib olla sellest et süüde liiga hiline?
Re: K:Turbo minu autole
Postitatud: 18.01.2013 20:18
Postitas _siim_
Segu lahja?
Re: K:Turbo minu autole
Postitatud: 22.01.2013 11:40
Postitas haleskinn
Küsimus.... vas 2106 90 aasta mootor peaks olema 2101 oma kui ei eksi.......
soov turbotada seda. millest alustada... mida karpaga ette võtta.. boosti väga metsikult taga ajama ei hakka, pigem madalatelt pööretelt mingit tõmmet juurde... soov siis parandada 0-100 18 sekundi pealt madalamaks :D
endil kollede jms keevitamise võimalus olemas kuid mis turbo võtte, mis kuuma mis külmakoda....
küsimusi nii palju ei taha teemat risustama hakata oleksin tänulik kui keegi suhtleks privas...
:D
Re: K:Turbo minu autole
Postitatud: 22.02.2013 11:18
Postitas Jaan
Kas meil keegi Borg Warneri EFR-i ka kasutanud on? Vaatasin enda 2L-sele sellist asja. Tahaks tänavapillile madalalt spooli saada ja mingi 300+ jõudu ka. Garretti GTX-ist tuleks see ilmselt kopikas soodsam, aga samas kas see jällegi 2x Holset Superi hinda õigustab?
http://forums.nasioc.com/forums/showthr ... ?t=2135597" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: K:Turbo minu autole
Postitatud: 01.03.2013 19:29
Postitas AnvarV
Nii, küsimus.
Mul on C20NE mootor, Garreti T2 turbo (to 150hp) ja C20NE mootor originaalis 115hp. (20 aastaga alles healjuhul 100)
Originaal aju, originaal pihustid + kütusepump.
Kolle ja kõik olemas, viskan bolt on külge ja mis juhtub?
On kasutegurit, või pole üldse, või mis järgmisena vajaka jääb?
Arutelu "pole mõtet" palun mitte välja tuua. Igal asjal on mõte, kui aega on.
Re: K:Turbo minu autole
Postitatud: 02.03.2013 1:15
Postitas murjam
Juhul kui kütust kuidagi rohkem peale ei keera, hakkab pakun ca 0.3bar ülerõhu peal detoneerima (mispeale enam midagi head ei juhtu). Kuni ei detoneeri, on fun.
Kütust peab kuidagi natuke juurde saama, kas või sedasi, et tühikäigul oleks ülirikas ning kiirendades paras, muidu pikka pidu pole. Rõhuga lülitatav lisapihusti on ilmselt kõige lihtsam lahendus, mis teatud maani täiesti piisavalt hästi töötab. Jaksu!
Re: K:Turbo minu autole
Postitatud: 02.03.2013 15:06
Postitas AnvarV
Tänan adekvaatse vastuse eest.
Sama mootor, küll aga teine turbo ja 0,6 bari and all day long on olemas.
Re: K:Turbo minu autole
Postitatud: 02.03.2013 16:08
Postitas ValgeKotkas
AnvarV kirjutas:küll aga teine turbo ja 0,6 bari and all day long
Miks ongi tähtis liigutatava õhu kogus ja mitte ülerõhk
Re: K:Turbo minu autole
Postitatud: 25.03.2013 10:24
Postitas _siim_
On kellelgi mingit infot palju hx40 super-i max r6hk on mida ta suudab puhuda ilma palju kuumutamata ja kas kestab ka max r6hul?
Re: K:Turbo minu autole
Postitatud: 09.04.2013 11:54
Postitas Zanders
Kui mootorist juba jõudu võtta, siis millised kellad oleks hädavajalikud töö jälgimiseks?
Rõhukell
Segukell
Õlirõhu kell
Kas siia tuleks veel midagi lisada?
Re: K:Turbo minu autole
Postitatud: 11.04.2013 10:25
Postitas Maik
Pigem ei ,nagunii ei jõua neid eriti jälgida . Korra alguses on neid ainult vaja.
Re: K:Turbo minu autole
Postitatud: 11.04.2013 10:59
Postitas murjam
Ja nagu siin ka erinevatest teemadest läbi on jooksnud: narrowband segukellast pole mootori jõuliseks timmimisel olulist kasu. Segukell peab kindlasti olema wideband.