26. leht 31-st

Postitatud: 02.04.2008 17:32
Postitas Astrona
Mihkel kirjutas:
Astrona kirjutas:Mix tervet teist kaant ei pannud?
Vana oli ju juba porditud!
Miks teha tühja tööd? :-D
Noojah, kui portimine on raskem kui pukside ja klappide vahetus, siis on isegi pointi.
Samas oleks lasknud SL-portide servad kiirelt kollega ühilduvaks ja pannud "uue" kaane peale, ja samal ajal põhjalikult alustanud vana porditud kaane remonti, ja vb veel midagi "ära portinud" :lol: - mehhaanilised tõukurid vms.

Postitatud: 02.04.2008 19:51
Postitas Kuuno
noh kanalite kokkuajamisel pole olulist pointi...suurem kanal voolab aeglasemini... :)
ma arvan et pigem teen sellest kaanest tulevikuks backup kaane, milel saab ilusti riiulisse panna... :)

Postitatud: 15.05.2008 9:25
Postitas Kuuno
täna igasugustele asjadele ei saanud esimesest opentracksit osa võtta, aga jälle targem nüüd... :)

nimelt kaas sai ilusti õigeks ajaks kokku ja ka peale kuid auto lihtsalt ei käivitunud. Juba suutsin mõelda 100 - X asja, mis võiks viga olla
Vaatasin et säde olemas ja kütus kah aga no ei käivitu. süütenurk kah paigas...
Siis kontrollisin uuesti mingi hetk ja 1 küünlas tundus säde kuidagi väga väike..puhastasin ära..lasin soojaks ja auto läks 2 silindriga käima :P
küünlajuhtmed ok aga 2 iridiumit olid kuidagi saba andnud...
ostsin 200eekised ngk'd ja asi töötas koheselt...
huvipärast mõõtsin ka kompressioonid ära ja ~12,5 kõigis silindrites

nüüd vaja uute nukkadega seadistada (1.8 nukad) ja näha mis erinevus võrreldes varasemaga on :)

Postitatud: 04.01.2009 0:45
Postitas Kuuno
tükk aega vaikust kuna polegi pmst midagi teinud...
nüüd on väike tuju sisse tulnud ja nokitsen vähe asju kenamaks
aju kinnitus ja juhtmestik paremaks
tagaluuk ja kapott roostest korda

väike video kuidas hyundai pöördesse läeb
www.kunn.ee/hyundai2009.avi

Postitatud: 04.01.2009 14:48
Postitas Ragnar
Kuuno kirjutas:tükk aega vaikust kuna polegi pmst midagi teinud...
nüüd on väike tuju sisse tulnud ja nokitsen vähe asju kenamaks
aju kinnitus ja juhtmestik paremaks
tagaluuk ja kapott roostest korda

väike video kuidas hyundai pöördesse läeb
www.kunn.ee/hyundai2009.avi
Ei taha mu playerid seda väga mängida :(

Postitatud: 04.01.2009 15:52
Postitas CreAtive1
Ei taha mu playerid seda väga mängida Sad
Mul mängis ainult VLC Media Playeriga .
Pöördesse läks nagu 1000cc bike 8)

Postitatud: 05.01.2009 13:58
Postitas Kuuno
siin ka youtube variant
http://www.youtube.com/watch?v=BJY-hE3Lq-s

varsti tahaks dünos ära käia ja kangutada jõunumbrid 400 hp'ni...üllas soov :)

Postitatud: 05.01.2009 14:25
Postitas Astrona
Kuuno kirjutas:varsti tahaks dünos ära käia ja kangutada jõunumbrid 400 hp'ni...üllas soov :)
Kui sa see 231kmh sõitsid 0.8bariga, siis 1.3-1.4bar'iga peaks 400_Dynomax_WHP ära tulema - ästi ei usu.
Aga kui mõtled 400hp mootorist, siis piisab ca 4% väiksemast numbrist 385 DMWHP. Ehk 10% rohkem kui sai mu 10% väiksem õnnetu mootor @ 1.5bar. Ja see võimsus peaks juba ca 6000RPM peal käes olema. Aga 1.3bar @ 6800RPM teeks sama töö ära.

Sul .86 kuumakoda?
kaldun arvama, et .64'ga kui kõik heas seades ja rõhk 5000 juures 1.7ni lasta, siis olekski see 385dmwhp antud turbo väga lagi - backpressure on kiire kasvama. .86'ega aga eeldaks ca 75-100hp kõrgemat lage - ja pole vaja väga kangutada :).

Ootan huviga tulemusi.

Postitatud: 05.01.2009 14:27
Postitas Kuuno
mul 0.86 koda ja 231kmh sõitsin nii et oli enne finishit piirajas 5 käiguga @ 7100 rpm niiet seda ei saa vga arvesse võtta :)
ma ei tea mis rõhuga ma selle 400hp mootorist saan aga tahaks vähemalt...
edit: see turbo-
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... 5330_2.htm

Postitatud: 15.01.2009 18:21
Postitas Astrona
nuuuh. skolko

EDIT:
Kuuno kirjutas:mul 0.86 koda ja 231kmh sõitsin nii et oli enne finishit piirajas 5 käiguga @ 7100 rpm niiet seda ei saa vga arvesse võtta :)
Noh siis peaks 400 DM_RWHP ära tulema.

Postitatud: 15.01.2009 18:29
Postitas Ragnar
Kuuno just helistas ja kuulsin, et 280whp oli 1bariga tulnud ja praegu vist ootab boostcontrollerit mis töötaks, et edasi seadistada.

Postitatud: 15.01.2009 19:31
Postitas Dc85
Tehke nyyd kiired arvutused ja ütleb ette ära palju 1,5 bariga tuleb :)

Postitatud: 15.01.2009 19:46
Postitas Astrona
Dc85 kirjutas:Tehke nyyd kiired arvutused ja ütleb ette ära palju 1,5 bariga tuleb :)
kui 1bar on 280 siis 1.5bar = (1.5 + 1) 280 / (1.0+1) = 350DM_RWHP eeldades et pudelikaeladeni on veel ruumi. Peaasi et kohe üle ei pingutata.

Postitatud: 15.01.2009 19:52
Postitas nimi
Pole just teemakohane hetkel aga kas oleks võimalik panna pilte uuesti kuhugi üles kapotitegemisest? :) Mäletan, et oli hea ülevaatlik pildiseerija sellest aga nüüd neid enam ei näe.

Postitatud: 15.01.2009 19:59
Postitas Kuuno
Astrona kirjutas:
Dc85 kirjutas:Tehke nyyd kiired arvutused ja ütleb ette ära palju 1,5 bariga tuleb :)
kui 1bar on 280 siis 1.5bar = (1.5 + 1) 280 / (1.0+1) = 350DM_RWHP eeldades et pudelikaeladeni on veel ruumi. Peaasi et kohe üle ei pingutata.
hetkel sai seal aeg otsa ja saba andsid kyynlad ning ilmselt ka coilpack
parimaks tulemuseks jäi~314whp ~1,2 bar juures
detonatsiooni piiri veel kätte ei saanud et sealt tuleb veel juurde vähe loodetatvasti

1,4-1,5 bar tahaks jah kätte saada :)
õhtul näeb ka graafikut