Hyundai Tiburon 2.0T (1gen) 'Kuuno

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Mihkel kirjutas:
Astrona kirjutas:Mix tervet teist kaant ei pannud?
Vana oli ju juba porditud!
Miks teha tühja tööd? :-D
Noojah, kui portimine on raskem kui pukside ja klappide vahetus, siis on isegi pointi.
Samas oleks lasknud SL-portide servad kiirelt kollega ühilduvaks ja pannud "uue" kaane peale, ja samal ajal põhjalikult alustanud vana porditud kaane remonti, ja vb veel midagi "ära portinud" :lol: - mehhaanilised tõukurid vms.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

noh kanalite kokkuajamisel pole olulist pointi...suurem kanal voolab aeglasemini... :)
ma arvan et pigem teen sellest kaanest tulevikuks backup kaane, milel saab ilusti riiulisse panna... :)
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

täna igasugustele asjadele ei saanud esimesest opentracksit osa võtta, aga jälle targem nüüd... :)

nimelt kaas sai ilusti õigeks ajaks kokku ja ka peale kuid auto lihtsalt ei käivitunud. Juba suutsin mõelda 100 - X asja, mis võiks viga olla
Vaatasin et säde olemas ja kütus kah aga no ei käivitu. süütenurk kah paigas...
Siis kontrollisin uuesti mingi hetk ja 1 küünlas tundus säde kuidagi väga väike..puhastasin ära..lasin soojaks ja auto läks 2 silindriga käima :P
küünlajuhtmed ok aga 2 iridiumit olid kuidagi saba andnud...
ostsin 200eekised ngk'd ja asi töötas koheselt...
huvipärast mõõtsin ka kompressioonid ära ja ~12,5 kõigis silindrites

nüüd vaja uute nukkadega seadistada (1.8 nukad) ja näha mis erinevus võrreldes varasemaga on :)
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

tükk aega vaikust kuna polegi pmst midagi teinud...
nüüd on väike tuju sisse tulnud ja nokitsen vähe asju kenamaks
aju kinnitus ja juhtmestik paremaks
tagaluuk ja kapott roostest korda

väike video kuidas hyundai pöördesse läeb
www.kunn.ee/hyundai2009.avi
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

Kuuno kirjutas:tükk aega vaikust kuna polegi pmst midagi teinud...
nüüd on väike tuju sisse tulnud ja nokitsen vähe asju kenamaks
aju kinnitus ja juhtmestik paremaks
tagaluuk ja kapott roostest korda

väike video kuidas hyundai pöördesse läeb
www.kunn.ee/hyundai2009.avi
Ei taha mu playerid seda väga mängida :(
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Kasutaja avatar
CreAtive1
Postitusi: 39
Liitunud: 25.07.2008 22:24
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas CreAtive1 »

Ei taha mu playerid seda väga mängida Sad
Mul mängis ainult VLC Media Playeriga .
Pöördesse läks nagu 1000cc bike 8)
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

siin ka youtube variant
http://www.youtube.com/watch?v=BJY-hE3Lq-s

varsti tahaks dünos ära käia ja kangutada jõunumbrid 400 hp'ni...üllas soov :)
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Kuuno kirjutas:varsti tahaks dünos ära käia ja kangutada jõunumbrid 400 hp'ni...üllas soov :)
Kui sa see 231kmh sõitsid 0.8bariga, siis 1.3-1.4bar'iga peaks 400_Dynomax_WHP ära tulema - ästi ei usu.
Aga kui mõtled 400hp mootorist, siis piisab ca 4% väiksemast numbrist 385 DMWHP. Ehk 10% rohkem kui sai mu 10% väiksem õnnetu mootor @ 1.5bar. Ja see võimsus peaks juba ca 6000RPM peal käes olema. Aga 1.3bar @ 6800RPM teeks sama töö ära.

Sul .86 kuumakoda?
kaldun arvama, et .64'ga kui kõik heas seades ja rõhk 5000 juures 1.7ni lasta, siis olekski see 385dmwhp antud turbo väga lagi - backpressure on kiire kasvama. .86'ega aga eeldaks ca 75-100hp kõrgemat lage - ja pole vaja väga kangutada :).

Ootan huviga tulemusi.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

mul 0.86 koda ja 231kmh sõitsin nii et oli enne finishit piirajas 5 käiguga @ 7100 rpm niiet seda ei saa vga arvesse võtta :)
ma ei tea mis rõhuga ma selle 400hp mootorist saan aga tahaks vähemalt...
edit: see turbo-
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... 5330_2.htm
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

nuuuh. skolko

EDIT:
Kuuno kirjutas:mul 0.86 koda ja 231kmh sõitsin nii et oli enne finishit piirajas 5 käiguga @ 7100 rpm niiet seda ei saa vga arvesse võtta :)
Noh siis peaks 400 DM_RWHP ära tulema.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

Kuuno just helistas ja kuulsin, et 280whp oli 1bariga tulnud ja praegu vist ootab boostcontrollerit mis töötaks, et edasi seadistada.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Dc85
Postitusi: 259
Liitunud: 29.08.2005 19:56

Postitus Postitas Dc85 »

Tehke nyyd kiired arvutused ja ütleb ette ära palju 1,5 bariga tuleb :)
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Dc85 kirjutas:Tehke nyyd kiired arvutused ja ütleb ette ära palju 1,5 bariga tuleb :)
kui 1bar on 280 siis 1.5bar = (1.5 + 1) 280 / (1.0+1) = 350DM_RWHP eeldades et pudelikaeladeni on veel ruumi. Peaasi et kohe üle ei pingutata.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
nimi
Postitusi: 8
Liitunud: 15.01.2009 19:20
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas nimi »

Pole just teemakohane hetkel aga kas oleks võimalik panna pilte uuesti kuhugi üles kapotitegemisest? :) Mäletan, et oli hea ülevaatlik pildiseerija sellest aga nüüd neid enam ei näe.
B5 TQ
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

Astrona kirjutas:
Dc85 kirjutas:Tehke nyyd kiired arvutused ja ütleb ette ära palju 1,5 bariga tuleb :)
kui 1bar on 280 siis 1.5bar = (1.5 + 1) 280 / (1.0+1) = 350DM_RWHP eeldades et pudelikaeladeni on veel ruumi. Peaasi et kohe üle ei pingutata.
hetkel sai seal aeg otsa ja saba andsid kyynlad ning ilmselt ka coilpack
parimaks tulemuseks jäi~314whp ~1,2 bar juures
detonatsiooni piiri veel kätte ei saanud et sealt tuleb veel juurde vähe loodetatvasti

1,4-1,5 bar tahaks jah kätte saada :)
õhtul näeb ka graafikut
Vasta