Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire
Postitatud: 07.09.2018 11:34
Pole ammu kribanud midagi. Suvi oli täis ringisõitmist
aga rajale väga ei jõudnud, sest mõnda aega tuli tööl sellega käia. Suvelõpus sai uus igapäevaliikur sebitud ja siis muutusid ringrajad jälle aktuaalseks. Ostsin suvelõpuks ferrodo klotsid ja odavad slikkid lõhkumiseks.


Vahepeal nii muuseas, tavalise hoolduse käigus, said tagumised pidurid upgradeitud, sest neid vanu tõesti ei olnud mõtet taastada.

Alla said tagumised ST205- pidurid. Põhimõtteliselt "bolt-on", suht rahul. Aa ja siis coiloverid said ka uue tugevusega vedruringi...



Siis, sai auto omale alu-radika. Niisama sõites polnud midagi aga rajal tahtis tiba kiiresti kuumaks minna, eriti kui turbo pidevalt järgi... Uus suurem radikas muidu istus ilusti, aga kõik tuli ringi teha :D
No ja numbri tõstisn ka natuke kõrvale...



Natuke läks paremaks, aga lõpuks hakkas viga süvenema ja suht üheselt selge, et pea tuleb maha võtta. Koormuse all viskab rõhu radikasse.
Ilmselt see viga tal algusest peale olnud. Aga kui viga teada, siis nii ikka rajale enam ei lähe. Enne talve jõuab veel ehk ilusakski
Ja nüüd ongi pea maas, ja tegemises. Kui juba siis juba... klapisääretihnedid, kalapid kõik nagu vaja. Alguses öeldi et pea on ilus ja klapid sirged ja üleüledse kõik jumala ok... siis pärast ikkagi tahtsid 4 klappi väljavahetada ja kolm nädalt miinimum ooteaega. Üldiselt uued metall cometic kaane tihendid ja tavalised tihendid nüüd standby, ootavad pead.







Vahepeal nii muuseas, tavalise hoolduse käigus, said tagumised pidurid upgradeitud, sest neid vanu tõesti ei olnud mõtet taastada.

Alla said tagumised ST205- pidurid. Põhimõtteliselt "bolt-on", suht rahul. Aa ja siis coiloverid said ka uue tugevusega vedruringi...



Siis, sai auto omale alu-radika. Niisama sõites polnud midagi aga rajal tahtis tiba kiiresti kuumaks minna, eriti kui turbo pidevalt järgi... Uus suurem radikas muidu istus ilusti, aga kõik tuli ringi teha :D
No ja numbri tõstisn ka natuke kõrvale...




Natuke läks paremaks, aga lõpuks hakkas viga süvenema ja suht üheselt selge, et pea tuleb maha võtta. Koormuse all viskab rõhu radikasse.
Ilmselt see viga tal algusest peale olnud. Aga kui viga teada, siis nii ikka rajale enam ei lähe. Enne talve jõuab veel ehk ilusakski

Ja nüüd ongi pea maas, ja tegemises. Kui juba siis juba... klapisääretihnedid, kalapid kõik nagu vaja. Alguses öeldi et pea on ilus ja klapid sirged ja üleüledse kõik jumala ok... siis pärast ikkagi tahtsid 4 klappi väljavahetada ja kolm nädalt miinimum ooteaega. Üldiselt uued metall cometic kaane tihendid ja tavalised tihendid nüüd standby, ootavad pead.



