25. leht 48-st
Postitatud: 23.04.2010 15:34
Postitas taxu
jeff01 kirjutas:Omaarust sai juhtmestik maru hea... Eraldi tulevad selle poldi alla aju kõik massid, releede lülitusmassid, FETidesse minevad massid ja miski oli veel.....

Kuidas see polt ise toiteallikaga seotud on, ehk siis generaatori korpusega? Põhimõte selles, et koormus tekitab juhis pingelangu. Seega mida suurem takistus on sinu nullpunkti ja toiteallika reaalse nulli vahel, seda suuremad pingekõikumised tulevad.
Postitatud: 23.04.2010 18:53
Postitas jeff01
generaator pole hetkel crankingu ajal toiteallikaks aga akust mootori ja kere massi said ristlõike poolest väga korralikud uued kaablid korralike kingadega. MSi toide tuleb akuklemmist korraliku uue 6 ruuduse kaabliga mille taga on ka pihustite toide aga see ei saa probleeme põhjustada kuna pihustite toitel on kaitsmed väljas.
Massipunkt mootori küljes on 8mm polt alumiiniumplokis....generaator on alumiiniumist jala otsas seal kõrval, akust mootori külge minev mass on 10mm käigukasti poldi otsas.
Täna sai proovitud selliseid asju:
VRile uus täiesti otse ja võimalikult lühike parim kaabel mis saada on ja igast otsast joodetud kust peab olema kinnitatud.
1 massipoldi asemel jagunevad massid nüüd kahe poldi alla (Aju kõik massid ühe all ja kõik muud massid 5cm eemal asuva poldi all)
Proovisin süütefetid kaane küljest lahti lasta kartes sealt miskit soovimatut ühendust
Laadisin aku silmini täis et crankingu RPM oleks kiire
Eemaldasin sealt aju lähedusest ver 2.2le mõeldud vri lugemise kartuses et see häirib kuna mass ja + 5 oli veel peal.
Küsisin usa foorumist abi ja mu msq faili kohta öeldi et se on ok ja seal pole viga.
Kõik on korras aga viga on alles.....ja ühes kanalis oleks viga justkui suurem kui teises.
Saan aru et peale starterilt voolu ära võtmist mootor seiskub ja keerab end mõned kraadid vastassuunas ja vahepeal viskab siis vale RPMi numbri aga sellest hoolimata ei tohiks ju siis mitmeks sekundiks puhas mass peale jääda :S
Ma lihtsalt ei raatsi enam pooli külge panna sest sel nädalal tonni eest süütepoole (4tk ostnud juba)
DEEEM
Postitatud: 23.04.2010 22:21
Postitas Astrona
Kui ossi pole võimalik kasutada, siis lase läbi poteka signaal läpaka mikri-sisendisse. Mina sain nii - pildi ette, mis toimub. Võiksin juhet laenata, kui tallinnas oleksid.
Minu VR probleemi 1 lahendus oli see, et pihustite pluss ei tule enam ajust vaid otse releest, nimelt tõmbasid pihustid voolu ajus kõikuma, ja pealeselle, kui tugeva vooluga pihusti juhtmed VR'iga aju poole jooksid mõjutas see nõrgemaid signaale samas juhtme pundis.
Postitatud: 24.04.2010 10:15
Postitas jeff01
Astrona kirjutas:Kui ossi pole võimalik kasutada, siis lase läbi poteka signaal läpaka mikri-sisendisse. Mina sain nii - pildi ette, mis toimub. Võiksin juhet laenata, kui tallinnas oleksid.
Minu VR probleemi 1 lahendus oli see, et pihustite pluss ei tule enam ajust vaid otse releest, nimelt tõmbasid pihustid voolu ajus kõikuma, ja pealeselle, kui tugeva vooluga pihusti juhtmed VR'iga aju poole jooksid mõjutas see nõrgemaid signaale samas juhtme pundis.
Suht huvitav mõte....
Pmt võin teha ka ühe ledi taas töökorda ettenähtud transi ja takiga nagu nad originaalis on ja näeksin kah pmt mis toimub aga arvan et sel pole mõtet sest proset olen vahetanud, transse olen vahetanud ja aju olen vahetanud ja viga pole seal.
Kui softis ja seades kah viga ei ole siis peab see olema VR sensoris või kaabelduses mille peale ma nii kuradi kindel olin senimaani
Arvan, et peaksin tegema ühe d37 pistiku veel ja "keevitama" sinna vaid hädavajaliku nagu toide, massid ja VRi kaabel ja vaatama mis siis toimub.
Pihustite rida ei saa olla sest need pole pmt ju ühendatud kui kaitsmed väljas.
Müra VR sensori kaablis on kah küsitav sest kaabel sai väga hea ja õigesti ühendatud ja ei jookse millegagi pundis vaid lähimast juhtmest kah 10cm kaugemal aga jama kestab....
Tegelt viskas nii koppa et loobusin üritamast ja 1. mai pole enam mingi kuupäev kui välja jätta see, et nüüd tuleb kibe kiiresti 1 golf elule äratada mootoriga mida see auto veel ei tunne ja ajuga mida se mootor veel tundma pole saanud

Vastikult kiire on...
Järjest enam tundub et tule lööb põlema (Hõõglamp süütetransi otsas) siis kui pööre valesti loetakse....ja põhiliselt loetakse pööre valesti siis kui peale starteri andmist mootor seiskub ja tagurpidi paar kraadi liigub aga mille kuradi pärast siis kohe 5s põleb :S
Postitatud: 24.04.2010 17:21
Postitas taxu
Ükskõik mis see konkreetsel juhul põhjuseks, aga paistab et neil ajudel on ka endil põhimõtteline viga sees. Sellist olukorda ju reaalses elus vaja ei lähe, et tuleks nii kaua poolil signaali peal hoida. Ja kuna see põhjustab pooli läbi mineku, siis peaks taoline olukord juba aju enda poolt plokeeritud olema. Nagu kaitsefunktsioonina. Kas oma vea leida või mitte, aga pakun et pole väga raske süütetransi juhtahelasse ajaline piirang ette ehitada. Või see võib muidagi ka tarkvaraline olla. Kas programmis pole kuskil kohta, kus vastavat maks aega ette anda?
Postitatud: 24.04.2010 23:32
Postitas jeff01
ajab ikka nii närvi et jube kohe....viska või EDIS peale.
Läksdin juhtmetega lõuna ajal sõbra auto juurde ja praegu mootor pmt käis EDISI abiga...ei mingit kolli kui välja jätta see, et ilma mooduli toite kaitsmeta 2h pööret taga ajasin
Vähemalt ühel autol kahest on šhanss rajale jõuda olemas.
MSi ja minu auto teemast veel niipalju, et pöörete lugemise osas on lm1815 kivi originaallahendusest peajagu üle. Mul oli anduri vahe triggeriga 0-3mm ja ver 2.2 + lm1815 luges starteri pöörded ilusti kokku aga ver 3 sama triggeri ja anduri configa ei näinud üldse miskit pööret enne kui vahe 0,5mmni viisin.
Postitatud: 25.04.2010 0:03
Postitas taxu
jeff01 kirjutas:...aga ver 3 sama triggeri ja anduri configa ei näinud üldse miskit pööret enne kui vahe 0,5mmni viisin.
See pole tingimata puudus. Liigne tundlikkus vähendab ju häirekindlust. Ja 0,5mm ju magnetandurile norm vahe. Toyotsi originaali sai paberilehega paika pandud, nii väike vahe on. Ja ongi hea, seda tugevam signaal.
Postitatud: 25.04.2010 9:08
Postitas hents99
Mina olen kõigil autodel pannud anduri triggerist 0.1-0.3mm kaugusele ja kunagi pole probleeme lugemisega olnud, kasutan ka muidugi teist odavama otsa aju.
Postitatud: 25.04.2010 10:30
Postitas Mihkel
Huvitav, et nii palju kui mina MS-e paigaldanud olen on nendega harva probleeme.
Poole suudavad ilmselt ka teised ajud eduliselt läbi põletada, kui midagi valesti on.
Mis laadimisaega puudutab, siis IMO osadel poolidel on normaalne olek mass pidevalt peal.
Postitatud: 25.04.2010 18:13
Postitas jeff01
Tegin igatahes EDISI peale ringi kuna kogesin väga positiivseid kogemusi edisega. (Andur lambi vahega peale ja töötab igas asendis ja spaikideta) Igatahes sai teise auto peal proovitud, et töötab ja et edisel pole ka 9000 rpm probleemiks......küll on see aga kõrvadele harjumatu
Nii, et pean edise ees oma sõnad tagasi võtma kuna seda igati pirtsakaks asjaks pidasin....Suurim viga tundub olevat edis mooduli salongi vedamine kuna pooleteist-kahe meetrise juhtmega on oluliselt suurem võimalus häired kaela saada. Pigem olgu ta seal kus ta originaalis paikneb ja SAW PIP signaali juhe pikem kuna 5 ja 12v häiret ei karda. Andureid ei söö ta kah muidugi kõiki.
Great success

Postitatud: 26.04.2010 0:00
Postitas Mihkel
Jätsid sa EDIS-e süüteväljundeid ka juhtima või kasutad seda ainult VR translatorina?
Igatahes väga huvitav probleem sul selle süüteteemaga.
Olid sul trigger wheeli parameetrid õiged?
Postitatud: 26.04.2010 8:25
Postitas jeff01
Mihkel kirjutas:Jätsid sa EDIS-e süüteväljundeid ka juhtima või kasutad seda ainult VR translatorina?
Igatahes väga huvitav probleem sul selle süüteteemaga.
Olid sul trigger wheeli parameetrid õiged?
Edisit enda autole veel paigaldada pole jõudnud kuna vahepeal loobusin mõttest esimesel mail sõita aga nädalavahetusel sai 1 ajuvaba auto endale ver 2.2he ja edise ja umbes sellise lahenduse nagu FORDil (Loeb VRi ja annab poolile impulsi) Kuna too auto sai ITBde, racing nukkade ja kõrge surveastmega väga hästi käima siis saigi seal samas kõrval enda põrnika aju EDIS modi ja sai tolle auto peal ära proovitud....enda autole paigaldus seisab vaid edis mooduli leidmises ja teen sama moodi.
Probleemon lausa nii huvitav, et usa foorumis lükkasin oma faili üles ja "diyautotune" vend ja mõni veel vaatasid seade üle ja ütlesid, et see on korras. Triggeri hambaid oskan kah lugeda ja wheel decoderit kasutada aga miski siiski pidi jamama ja mul kohutavalt kiirel ajal aega raiskama.
Postitatud: 26.04.2010 10:14
Postitas Mihkel
EDIS-i süüteväljundiga ei saa sa spark cut-i kasutada, kuna EDIS-il on limp home mode fikseeritud 10 kraadi, ehk siis kui MS-ilt isegi tagasisidet pole on süüde ikka 10 kraadi.
Ühesõnaga flat shift-i ja launch controli kasutamine on raskendatud.
Isiklikult ei meeldi mulle väga need EDIS-i pooli küünlajuhtmete otsad, kuna neid juhtmeid ei ole ilmselt nii kerge iga 10cm tagant tutikana leida kui M4 otsadega juhtmeid.
Iseenesest on EDIS päris lollikindel variant tõesti, samas kui saad originaal sisendi ilusti tööle on ka originaal väga hea.
Postitatud: 26.04.2010 13:39
Postitas jeff01
Küünlajuhtmete otsad on nõmedad tõesti aga esialgu kasutavad 2 autot mida teen vanu juhtmeid....(Sain neid 2 komplekti ja 1 auto kasutab nelja pikka juhet ja teine nelja lühikest juhet) Nii, et kui uusi tahame siis peamegi 2 komplekti ostma ja nii jagama

Uued oleks muidugi head ja kunagi ma need ka hangin aga hetkel on asi aja-raha nappuse taga ja õhus on olulisemad küsimused.
kas flat shift-i ja launch controli võimalikkusele aitaks kaasa anduri asukoha muutus?
1 hammas muudab 10 kraadi ...originaalis peab olema 9ndal.
Hetkel on mul vanast setupist tingituna 11nedal ja hakkan lähiajal asja ümber tegema...ehk peaks siis juba mujale kui 9ndale panema?
Ver 2.2le pean seda lahendust nüüdseks sobivaimaks oma lihtsuse, odavuse ja töökindluse tõttu. Ver 3mele teeksin süüteväljundid kuna 1 osa VRi lugemise näol on juba olemas.
Postitatud: 26.04.2010 14:05
Postitas Mihkel
Aitab ainult EDIS-ist loobumine, kuna see on EDIS-e süüteväljundis kinni, ta lihtsalt jätab 10 kraadi fikseeritud süüte peale ja kogu moos.
Olen kuulnud, et on ka vaid fuel cut-iga kasutatud samu funktsioone EDIS-ega kuid põhiidee on neil vist siiski süüte katkestus.