25. leht 28-st
Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik
Postitatud: 14.08.2011 1:45
Postitas taxu
Siinkohal ma arvan ei ole üks väike anektoot OT:
Mees sõidab oma mingi x-liitrise ameeriklasega tanklasse, ajab vooliku paaki ja hakkab täitma. Liitrid jooksevad ja jooksevad. Mingil hetkel hakkab mehele kahtlane tunduma, kas ta mitte juba paagi mahutavusest enam pole lasnud? Aga paak pole ikka täis ja liitreid muudkui voolab sisse. Keegi möödakäia märkab olukorda ja märgib: "Mees, jäta ikka mootor tankides seisma!"
Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik
Postitatud: 16.08.2011 8:53
Postitas Maik
Madalatatud
Tootja on selline
http://www.amiflex.ee/pilt/d/16706-2/20110815_005.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Tõstsin veel auto kaalu mõnesaja võrra
Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik
Postitatud: 19.08.2011 22:19
Postitas rookierice
Selle madaldusega oleks pidanud proovima, oleks ilmselt parema 60ft saanud
Tegelikult on selle kehva 60ft põhjuseks osalt kindlasti auto sportlikkus - jäik vedrustus, suht palju anti squati (vähemalt c6 on, küllap ka c5), madal raskuskese. Kaal ei liigu nii hästi taha, mida kõrgemal on raskuskese seda paremini see käib. Ja anti squat on hea pehme vedrustuse puhul, eriti sõltumatu vedrustusega, millel muidu kalded ja rataste vahe muutuks ning pidamist vähendaks. Aga kui kaalu jaotus käib läbi puksid ja õõtsade mitte läbi vedrustuse on see väga järsk ja pidamise tunnetus väheneb.
Nii et selle plaadivirnaga oleks pidanud palju parem olema juba!

Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik
Postitatud: 10.09.2011 22:42
Postitas Maik
Vahepeal oli teema a,et pedaal vajus põhja ja pidi pumpama mitmeid kordi peale käivitamist,et üles tuleks tagasi.. valasin õli juurde ja viga kadus ajutiselt ära. Nüüd sama asi jälle. Ilmselt siiski siduri slave silinder lekib ja laseb samas ka õhku süsteemi.
Tundub,et sidur libiseb ja hakkab otsa saama VÕI lekib see õli sinna peale ja sellest ka minu varasem oletus,et auto ei käi nii hästi enam edasi...

Preagu märja teega 2 käik alles 4000rpm juures hakkas rattaid ringi vedama. Alati on muidugi variant,et hunnik obedeid on kappama läinud,kuigi miski sellele otseselt ei viita. Väike kärsakas oli ka peale sõitu autol juures,aga muidu eriti pole lõhna vms tundnud ..
3 suve järjest on muidugi kõvasti pähe ka astutud sellele,eks on vaikselt aeg ka. Loodetavasti kestab nüüd need viimased sõidud ära ,preagu paak täis :D Õnneks on ajastus suht hea,õues on nagunii mõttetud ilmad
vahetuse õpetus :
http://www.97vette.com/repairs/clutch2002/" onclick="window.open(this.href);return false;
tööd on päris palju, tagasilla veovõllid lahti, torukolled küljest jpm jama :S
Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik
Postitatud: 28.09.2011 21:43
Postitas markomaan
kõvatamist sulle
http://www.silviav8forums.com/forum/vie ... &start=150" onclick="window.open(this.href);return false;
:P
Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik
Postitatud: 29.09.2011 14:47
Postitas Maik
Eestiski on ju ls1 mootoriga nissan, Crack ja nende tiimi nissan siis

Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik
Postitatud: 24.11.2011 12:16
Postitas Maik
Kas antud autole sobiks sidur pidurimeistri mingite katetega ära teha ?
Ma arvan,et korv on korras.
Autole oleks iseenesest võibolla ostja,samas ei ole tal huvi libiseva ja õli mitte pidava silindriga auto vastu.
Tuleks vähe odavam iseenesest mulle.
Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik
Postitatud: 24.11.2011 21:16
Postitas junsu
Usun et saab vähemalt samahea, kui originaal ketas. Neil väga korralik materjal.
Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik
Postitatud: 25.11.2011 9:36
Postitas Robo
Need nn."SUBARU" katted, (nii vähemalt neid kästi sealt küsida), kestsid ikka turbo nelivedusel autol isegi originaalkorviga jube hästi

Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik
Postitatud: 21.12.2011 18:53
Postitas Maik
Võtsin asja eile ette , 1,5h-ga jõudsin niikaugele, edasi läks keerulisemaks muidugi. Torukolled lahti ja süütepoolid ja küünlad ja ..pfffff
Sidurikorv ja kulunud ketas..
Hooratas
Tagasild
Käigukast+differ+karadaan koos tunneliga
Mis targemad arvavad, mitta jätta mida võtta ?
Treial arvas,et väga tark neid asju just treida ei oleks. Samas
ebays müüdavad kitid on paljud ilma hoorattata.. (see ka ainuke mida lihtne treida oleks, korvi peaks juba neetidest
lahti võtma ja palju jama) . Nii lihtsalt ühesõnaga ei pääsenud,et ainult katted vahetada...
http://motors.shop.ebay.com/i.html?_fro ... ch&_sacat=" onclick="window.open(this.href);return false;
Eesti pakkumine on preagu 516 eur kogukomplekt.
Et võibolla midagi
http://www.ebay.com/itm/SPEC-Chevy-Cama ... 3967wt_905" onclick="window.open(this.href);return false; sellist ja treida hooratas ilusamaks ? Või lihvida või ma ei teagi..
Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik
Postitatud: 22.12.2011 0:06
Postitas silvia
Ega hoorattal mõrasid sees pole?
Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik
Postitatud: 22.12.2011 0:13
Postitas Mardo
500eur maksab 3 kettaline Tilton läbi eikki tellides + hooratta tegemine 350eur
Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik
Postitatud: 22.12.2011 0:32
Postitas Maik
Mõrasid ei ole kuskil sees,aga pinnale on metalli kandunud ja kühmuline. Sinine vms, pole ka midagi.
Iseenesest mingit eri spec stage ketast muidugi osta soovi ei ole, sest autot ilmselt edasi võimsamaks ei ehita ja pigem ikkagi tulevikus müük.
Eks selliste autoga see väike mure on jah,et kohe kuskilt midagi eriti võtta ei ole...

Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik
Postitatud: 22.12.2011 0:45
Postitas Mihkel
Hooratta pinda ilmselt treimisega ei taasta enam, kuna saarekesed on karastunud ja tõstavad tera üles.
Hooratta laseks mina lihvpingis siledaks uuesti ja siis ostaks terve uue sidurikomplekti, mis oleks juba varuga antud jõule.
Mitme kettalisel siduril ei näe mina nii väikse jõu juures veel mõtet.
Mis mõõduga see sidur sul on?
Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik
Postitatud: 22.12.2011 9:30
Postitas RFL
Minul oli kulumist vähem, kuid tänu 8000rpm startidele saarekesi rohkem ja treial lasi nii hooratta, kui korvi ilma probleemideta üle.
Suurim aeg kulus just sirgelt pinki sättimisele.
Kahjuks ma enam samas firmas ei tööta, ega saa Sind aidata, kuid uuri veidi veel "vanakooli" meestelt treimise kohta.