25. leht 48-st
Postitatud: 18.02.2009 15:55
Postitas pr8
Kui palju kere front overhang on? S.t. esiratta rummust ettepoole.
Mõtled sa poolraami otsteni või maks kaugus (intercoolerini)?
Kõige esimese punktini, nina vms see ka on. Võistluskorras.
Postitatud: 18.02.2009 15:57
Postitas RICE BURNER
Eks mõõdan ära, kui silla alla saab. Mis teooria sellega on? Raskuskeskme arvutamiseks?
Postitatud: 18.02.2009 16:16
Postitas pr8
Point selles, et kui aeg läheb käima rattast, siis kinni läheb ninast, mida pikem nina, seda parem aeg. Erinevates reeglites on Pro Stocki ja Pro Modi max 45" (114.3 cm).
Näiteks '57 Chevyl on see stockis oluliselt väiksem ja tüüp ehitaski korraliku "harpuuni" ette!

Postitatud: 18.02.2009 20:59
Postitas tonny
pr8 kirjutas:Point selles, et kui aeg läheb käima rattast, siis kinni läheb ninast, mida pikem nina, seda parem aeg.
Sa ikka ajavõtuandureid lähemalt kui stardijoon oled näinud? Eriti neid, mis 1/4 miili kaugusel stardist asuvad?
Postitatud: 18.02.2009 21:58
Postitas hents99
Pärtel ju puhta teoreetik, muidugi ei tea ta anduritest midagi...way to go.

Postitatud: 19.02.2009 1:01
Postitas xan
hents99 kirjutas:Pärtel ju puhta teoreetik, muidugi ei tea ta anduritest midagi...way to go.

Tõele au andes tuli Äpuracingu ajavõtu (sellesama, mida peale eelmise BHRA oma läbiküpsemist ja enne uue muretsemist 2007 aastal ka tartus toimunud EM etappidel kasutati) trapi ja finishiandurid tõesti üles tõsta, sest õigel kõrgusel olevatest sõitsid osad tsiklid niimoodi läbi, et katkestuse pikkus jäi signaali saamiseks ebapiisavaks. Autodega seda probleemi ei olnud. Sama süsteemi on minuteada kasutatud Tartu Autoklubi sõitudel siiani, niiet mingil tingimusel on tal isegi õigus, pr8-l siis.
Vabandan teemavälise postituse pärast.
Postitatud: 19.02.2009 9:14
Postitas pr8
Xan, mis teemaväline jutt?
Muidugi võidakse arvata, et meeter siia või sinna, võtku või tagaratastest!
Tuletan meelde, et eelmise hooaja avaetapi kaotas Erkki Laurile 0.0015 sekundiga, mis teeb 10 cm... Kusjuures taganttuleva Erkki kiirus oli suurem. Arvutasin välja, et kui rada oleks 8 (kaheksa) meetrit pikem olnud, oleks hoopis Erkki võitnud...
Iga sentimeeter loeb!
P.S. olen üsna kindel, et lõpuandurid peavad olema 6 tolli kõrgusel (15 cm)
Postitatud: 19.02.2009 10:38
Postitas Samvel
pr8 kirjutas: kaotas Erkki Laurile 0.0015 sekundiga
See oli fantastiline sõit, panid nagu ProStockid kõrvuti
Viljar, teil suur vastutus, peate hoolitsema et B klassi tiitel jääks endiselt Eestisse

Postitatud: 19.02.2009 12:06
Postitas pr8
Viljar, väike nipp veel:
Pane vasak ratas 1" võrra (või isegi 2", näit Soome Street ja OL lubatud) ettepoole (wheelbase stagger). See suurendab rollouti.
Point selles, et saad rohkem lendstarti, s.t parema aja ja kiiruse. Miks just vasak ratas? Sest mootor väänab ju paremale ja vasak ratas tõuseb varem õhku, parem hoiab andurikiirt kauem katkestatuna.
Postitatud: 19.02.2009 13:40
Postitas uzzac
peen värk see otse sõitmine
Postitatud: 19.02.2009 14:18
Postitas RICE BURNER
SAM:Viljar, teil suur vastutus, peate hoolitsema et B klassi tiitel jääks endiselt Eestisse
Kas Eesti mehed on kõik loobunud? Eks meie teeme ka hetkel nn säästuprojekti. Ma üksi ka ei viitsi sõita ju.
Pr8:Pane vasak ratas 1" võrra (või isegi 2", näit Soome Street ja OL lubatud) ettepoole (wheelbase stagger). See suurendab rollouti.
Sa mõtled tolli? Seda on küll raske teostada, kuid proovimist väärt. Varem ehitasime autot tänavale ja dragile, kuid nüüd on suunitlus nn tänavalegaalne Drag auto, mis on pigem Drag auto ja mõeldud kiireks otse sõiduks. Seega katsetame kõike, mis aitab autol stabiilselt ja kiirelt sõita.
uzzac:peen värk see otse sõitmine
Kerge tundus sõit kuni 11.00sek. Sealt edasi läheb juba keeruliseks. Meeskond, auto käitumine, seadistamine, jõud ja siis kõva keskendumine
stardijoonel.
Olen elus võtnud ühe punase tule ja seegi mitte EMV võistlusel. Keskmine reakstsioon oli 0,2-0,3sekki, sest kiiremini tavaliselt pole vajadust riskida.
Ega see kergelt ei tule.
Postitatud: 19.02.2009 14:29
Postitas george16v
Tohib küsida mis turbo nüüd kasutusele tuleb ?
Postitatud: 19.02.2009 14:47
Postitas RICE BURNER
Detailne info meie kodulehel. Proovin regulaarselt uuendada.
www.vkmracing.ee
Postitatud: 19.02.2009 16:33
Postitas pr8
Sa mõtled tolli? Seda on küll raske teostada, kuid proovimist väärt. Varem ehitasime autot tänavale ja dragile, kuid nüüd on suunitlus nn tänavalegaalne Drag auto, mis on pigem Drag auto ja mõeldud kiireks otse sõiduks. Seega katsetame kõike, mis aitab autol stabiilselt ja kiirelt sõita.
Tolli jah. Muuseas, esimesed sentimeetrid on üsna üllatavad kui varem pole tähelepanu pööranud. Näiteks 2G stardi korral kulub 1 tolli läbimiseks 5 sajandikku, mis lõpus näiteks 250 km/h juures on 3.5 meetrit. Ja esimese 0.1 sekundiga jõuad tervelt 10 cm kaugusele!
Jälgi siis ka, et bump-steer'i poleks. S.t. esirataste üles/alla liikumisel kokku/lahkujooks muutub. Muidu peale starti maandumisel läheb käest ära. Samuti ebatasasustel ja eriti pidurdamisel.
Postitatud: 20.02.2009 14:29
Postitas pr8
Muuseas, mis teed kui paremale/vasakule kisub? IRS'st tean ainult seda, et see on USA asutus.
Jäiga sillaga on näiteks see omapära, et nõrga mootoriga tahab kardaan silda samas suunas keerutada, ehk surub vasakut ratast ja tõstab paremat -> kisub paremale. Samas teatud võimsusest olukord muutub vastupidiseks, kuna mootor väänab kere kaudu parema ratta maha ja kisub hoopis vasakule. Erkki puhul oligi enam-vähem "üleminekuperiood" ehk suht neutraalne. Väike preload paremale. 4-linki puhul siis paremat ülemist hooba veerand pööret lühemaks ehk kerge lisakoormus paremale rattale (ja diagonaalis siis ka vasakule esimesele, mida tuleb arvestada pidurdamisel).