25. leht 32-st

Postitatud: 06.11.2009 18:58
Postitas Miq
Ma pole teab mis mootori-meister, aga ma ei näe erilist mõtet sellel.
Ühest küljest on oht saaled liiga kokku tõmmata. Teisest küljest kui oleks tõesti karjuv vajadus, kõvemini kinni keeramisele, siis ennem annab raam-pakk või plokk järele kui polt.
Ma ei leia ühtesid pilte enam üles, aga seal oli võrreldud m3 S14 mootrit algus ja lõpu aastatel. Lõpu aastatel oli tugevdus tehtud ploki raampaku juures. Kippusid teised plokist tükki välja tõmbama.

Postitatud: 06.11.2009 21:36
Postitas Mihkel
Vändaliin puuritakse enivei läbi, kui poldid on uue jõuga kinni keeratud.
Nüüd kui mootorit komplekteerid tõmbad sama jõuga kinni ja ei moondu see saalepesa enam kuskile.
Lihtsalt kui mootoril on 77kw asemel 250kw, siis ei tee lisa turvalisus üldse paha.
Kui see kõvemini kinni tõmbamine mõtetu on, miks siis kõik racing mootorid seda lahendust kasutavad?
ARP tikkudega käivad ka muttrid suurema jõuga kinni kui stockis.

Postitatud: 07.11.2009 20:37
Postitas zoom1
Mihkel kirjutas: ARP tikkudega käivad ka muttrid suurema jõuga kinni kui stockis.
Pakil oli kirjas Nm? Teadaolevalt käivad arp poldid ikka sama jõuga mis mootoritootja ette näinud.

Postitatud: 07.11.2009 21:15
Postitas Mihkel
No kepsude omadel on küll siiani NM peal olnud, sama moodi on ju ka kaane omadel erinevad NM kui stockis.
Raami tikke pole veel kätte sattunud aga M10 omad juba Eesti poole teel.
Näis kas seal on mingi kirjake ka kaasas või mitte.
Juba sellest tuleb vahe sisse, kas muttreid pingutatakse ARP määrdega või tavalise 30W õliga.
Tegelikult eelistatakse, et ARP-e pingutatakse veel stretchi järgi.

Postitatud: 24.11.2009 19:47
Postitas Mihkel
Sai siis ikkagi otsustatud, et M10 mootorile tulevad ka raami- ja kaanetikud ARP omad.
Raamitikud sain juba täna ka kätte aga suurem probleem on hetkel hoopis sellega, et kes raamiliini ja kepse töötleb eestis piisava täpsusega.

Postitatud: 24.11.2009 20:14
Postitas uzzac
ise olen lasknud oma kunagisel CA plokil vändaliini paika ajada Pööblil. vb ta oskab sind aidata?

Postitatud: 24.11.2009 21:13
Postitas Mihkel
Detjonosov igatahes ütles, et temal selliseks tööks seadmeid pole.
Väitis, et Soomes tehakse.

Postitatud: 24.11.2009 23:18
Postitas onesuspect
soomes saab teha jah!

Postitatud: 24.11.2009 23:21
Postitas _siim_
R-koneistus

http://www.ihalines.fi/r/

tqhq-st leiad vastused kuidas saab kontakti jne...

Postitatud: 08.01.2010 21:26
Postitas Mihkel
Taas kord on põhjust rõõmustada ja ilmselt avada ka pudel. :-D
Nimelt on tänasest päevast lausa 2 suurt läbimurret toimunud.

Esiteks täna oli see hetk kus ma nägin oma BBS velge taastatult ja 100% komplektselt. :evil:
Pilt Pilt Pilt

Teiseks saabus selline kast:
Pilt

Milles oli omakorda kaks ilusat karpi:
Pilt Pilt Pilt Pilt

Tegu siis minu tulevase S38 mootori 8.5:1CR turbokolvidega ja eelmise M10 mootori 8.5:1CR turbokolvidega.

Ning kuna mõned kuud tagasi sattus sülle üks number mida ei osanud kuidagi ära kasutada sai antud auto endale uue registreerimismärgi. :-D
Pilt

Postitatud: 08.01.2010 22:01
Postitas Dc85
Pop värk see velgede teema. Ilusad tõesti.
Panid jansale ära poltide poolest :-D

Postitatud: 09.01.2010 10:17
Postitas Ice
Mihkel kevadel teeme numbripedede ühisfoto :D
Ja veljed on tase.

Me @ 333EEE

Postitatud: 09.01.2010 18:08
Postitas K24
Veled on tõesti ilusad, samas sellest numbri värgist mina aru ei saa, selle kohta on kindlasti mingi meditsiiniline diagnoos. :-D

Postitatud: 09.01.2010 19:40
Postitas Master003
K24 kirjutas:Veled on tõesti ilusad, samas sellest numbri värgist mina aru ei saa, selle kohta on kindlasti mingi meditsiiniline diagnoos. :-D
Eil ole seal midagi meditsiinilist :D
kui saab, tuleb võimalust kasutada ja taoline nr endale krabada.

Me @ 555 TTT

heips

Postitatud: 09.01.2010 22:12
Postitas 635Driver
Ka juba vana ja kärnas BBS velg on ilusam kui mingi suvaline Aasia kärakas.Aga kiitus Mihklile ,et viitsis raha raisata ning lasta ära taastada need veljed.Numbri üle ei saa vinguda kuna endal ka margiga sama nr 635 ARR:).Sulle aga sobiks rohkem Monk1 kuna oled samasugune pedant :-D (heas mõttes) Ime ,et sa velgi eraldi pole kaalunud veel :lol: .
Loodan ,et need sul ikka ilusti sirged ka olid ja tasakaalu väga toppima ei pidanud.
Mul BBS tahavad ikka väga tihti kõveraks minna.peab suvel ikka mitu korda käima tasakaalustamas. :-D