BMW 316 'SLEEPER' ::: 1988 ::: Mihkel
Ma pole teab mis mootori-meister, aga ma ei näe erilist mõtet sellel.
Ühest küljest on oht saaled liiga kokku tõmmata. Teisest küljest kui oleks tõesti karjuv vajadus, kõvemini kinni keeramisele, siis ennem annab raam-pakk või plokk järele kui polt.
Ma ei leia ühtesid pilte enam üles, aga seal oli võrreldud m3 S14 mootrit algus ja lõpu aastatel. Lõpu aastatel oli tugevdus tehtud ploki raampaku juures. Kippusid teised plokist tükki välja tõmbama.
Ühest küljest on oht saaled liiga kokku tõmmata. Teisest küljest kui oleks tõesti karjuv vajadus, kõvemini kinni keeramisele, siis ennem annab raam-pakk või plokk järele kui polt.
Ma ei leia ühtesid pilte enam üles, aga seal oli võrreldud m3 S14 mootrit algus ja lõpu aastatel. Lõpu aastatel oli tugevdus tehtud ploki raampaku juures. Kippusid teised plokist tükki välja tõmbama.
Vändaliin puuritakse enivei läbi, kui poldid on uue jõuga kinni keeratud.
Nüüd kui mootorit komplekteerid tõmbad sama jõuga kinni ja ei moondu see saalepesa enam kuskile.
Lihtsalt kui mootoril on 77kw asemel 250kw, siis ei tee lisa turvalisus üldse paha.
Kui see kõvemini kinni tõmbamine mõtetu on, miks siis kõik racing mootorid seda lahendust kasutavad?
ARP tikkudega käivad ka muttrid suurema jõuga kinni kui stockis.
Nüüd kui mootorit komplekteerid tõmbad sama jõuga kinni ja ei moondu see saalepesa enam kuskile.
Lihtsalt kui mootoril on 77kw asemel 250kw, siis ei tee lisa turvalisus üldse paha.
Kui see kõvemini kinni tõmbamine mõtetu on, miks siis kõik racing mootorid seda lahendust kasutavad?
ARP tikkudega käivad ka muttrid suurema jõuga kinni kui stockis.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
No kepsude omadel on küll siiani NM peal olnud, sama moodi on ju ka kaane omadel erinevad NM kui stockis.
Raami tikke pole veel kätte sattunud aga M10 omad juba Eesti poole teel.
Näis kas seal on mingi kirjake ka kaasas või mitte.
Juba sellest tuleb vahe sisse, kas muttreid pingutatakse ARP määrdega või tavalise 30W õliga.
Tegelikult eelistatakse, et ARP-e pingutatakse veel stretchi järgi.
Raami tikke pole veel kätte sattunud aga M10 omad juba Eesti poole teel.
Näis kas seal on mingi kirjake ka kaasas või mitte.
Juba sellest tuleb vahe sisse, kas muttreid pingutatakse ARP määrdega või tavalise 30W õliga.
Tegelikult eelistatakse, et ARP-e pingutatakse veel stretchi järgi.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Sai siis ikkagi otsustatud, et M10 mootorile tulevad ka raami- ja kaanetikud ARP omad.
Raamitikud sain juba täna ka kätte aga suurem probleem on hetkel hoopis sellega, et kes raamiliini ja kepse töötleb eestis piisava täpsusega.
Raamitikud sain juba täna ka kätte aga suurem probleem on hetkel hoopis sellega, et kes raamiliini ja kepse töötleb eestis piisava täpsusega.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Detjonosov igatahes ütles, et temal selliseks tööks seadmeid pole.
Väitis, et Soomes tehakse.
Väitis, et Soomes tehakse.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Taas kord on põhjust rõõmustada ja ilmselt avada ka pudel. 
Nimelt on tänasest päevast lausa 2 suurt läbimurret toimunud.
Esiteks täna oli see hetk kus ma nägin oma BBS velge taastatult ja 100% komplektselt.

Teiseks saabus selline kast:

Milles oli omakorda kaks ilusat karpi:

Tegu siis minu tulevase S38 mootori 8.5:1CR turbokolvidega ja eelmise M10 mootori 8.5:1CR turbokolvidega.
Ning kuna mõned kuud tagasi sattus sülle üks number mida ei osanud kuidagi ära kasutada sai antud auto endale uue registreerimismärgi.


Nimelt on tänasest päevast lausa 2 suurt läbimurret toimunud.
Esiteks täna oli see hetk kus ma nägin oma BBS velge taastatult ja 100% komplektselt.




Teiseks saabus selline kast:

Milles oli omakorda kaks ilusat karpi:




Tegu siis minu tulevase S38 mootori 8.5:1CR turbokolvidega ja eelmise M10 mootori 8.5:1CR turbokolvidega.
Ning kuna mõned kuud tagasi sattus sülle üks number mida ei osanud kuidagi ära kasutada sai antud auto endale uue registreerimismärgi.


Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
heips
Ka juba vana ja kärnas BBS velg on ilusam kui mingi suvaline Aasia kärakas.Aga kiitus Mihklile ,et viitsis raha raisata ning lasta ära taastada need veljed.Numbri üle ei saa vinguda kuna endal ka margiga sama nr 635 ARR:).Sulle aga sobiks rohkem Monk1 kuna oled samasugune pedant
(heas mõttes) Ime ,et sa velgi eraldi pole kaalunud veel
.
Loodan ,et need sul ikka ilusti sirged ka olid ja tasakaalu väga toppima ei pidanud.
Mul BBS tahavad ikka väga tihti kõveraks minna.peab suvel ikka mitu korda käima tasakaalustamas.


Loodan ,et need sul ikka ilusti sirged ka olid ja tasakaalu väga toppima ei pidanud.
Mul BBS tahavad ikka väga tihti kõveraks minna.peab suvel ikka mitu korda käima tasakaalustamas.

Viimati muutis 635Driver, 16.01.2010 21:52, muudetud 1 kord kokku.