Megasquirt
Softi conf on ikka õige?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mul oli umbes sarnane probleem ja ma siiani ei tea, mis moodi (oli kenasti isoleeritud täpselt samamoodi kui praegugi) olid BIP373-de tagumised küljed massiga koos. Lihtsalt keerasin nad mõned korrad lahti-kokku ja vaatasin seda isolatsiooni süsteemi korralikult ning kontrollisin testriga üle.
Lauda nitro
Oleneb mida isolaatorina kasutada. Vanasti kui sai õhukest vilku selleks pruugitud, siis piisas pea silmaga nähtamatust metalliterakesest transi all ja see suruti kinni keeramisel vilgust läbi keresse. Jamasin ka kunagi mingi aparaadiga nii.murjam kirjutas:Mul oli umbes sarnane probleem ja ma siiani ei tea, mis moodi (oli kenasti isoleeritud täpselt samamoodi kui praegugi) olid BIP373-de tagumised küljed massiga koos. Lihtsalt keerasin nad mõned korrad lahti-kokku ja vaatasin seda isolatsiooni süsteemi korralikult ning kontrollisin testriga üle.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Väga võimalik et ei ole aga oskad millegagi seostada?Mihkel kirjutas:Softi conf on ikka õige?
andur on 11nendal hambal
momendid triggeri seadetes 5/10/23/28 (36-1 trigger)
Outputid õiged ma arvan.
trigger angle 60 deg.
cranking timingut olen mõlemat proovinud
Hold ignition 1
Spark output inverted
oddfire no

Softi olen üle lasknud korduvalt ja seejuures alati manuaalselt sisestanud seaded

DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kunagi oli sul ju mingi output sama väljundi alla sätitud mis ühte süütetransi juhib.
Seekord sellega korras?
Seekord sellega korras?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
kõik lisad on välja lülitatud ja tol korral oli fan output ja spark c mis seekord ei saa olla sest kasutan vaid spark a-d ja B-d
ehk et LEDe 17 ja 19 mida muudeks outputideks ei saagi kasutada.
Igaks juhuks on ka kõik OFF reziimis.
ehk et LEDe 17 ja 19 mida muudeks outputideks ei saagi kasutada.
Igaks juhuks on ka kõik OFF reziimis.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Oled sa ossiga prose väljundsignaali kontrollinud?
Mul hetkel 1 aju remondis, millel ka süütedraiverid jamavad, ossiga kõik ilus aga auto peal (koormuse all) sädet pole.
Kuna korra tõmbas ilmselt starter läbi süütedraiverite endale massi, siis on ilmselt draiverid maha põlenud, kuigi väljast on kõik korras ja ei haise.
Mul hetkel 1 aju remondis, millel ka süütedraiverid jamavad, ossiga kõik ilus aga auto peal (koormuse all) sädet pole.
Kuna korra tõmbas ilmselt starter läbi süütedraiverite endale massi, siis on ilmselt draiverid maha põlenud, kuigi väljast on kõik korras ja ei haise.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Ei ole võimalust ossi kasutada.....
Mulle tundub nii, et kui firmvare maha ja uuesti peale lasen ja lediga kontrollin on Kõik OK ja nii kui korraks pooli taha panen pole enam OK....säde nagu on aga vahepeal algab säde peale 1 sekundilist pooli põletamist mis toimub umbes 3-10nenda mootori ringiga.
Transse olen vahetanud, proset olen vahetanud.
Üks väljund on nagu paremas seisus kus on need viited reeglina kuni 1s ja säde peaaegu alati olemas.....teine on see, kus vahepeal läheb üsna mitu pööret enne kui sekundiks mass tuleb ja siis hakkab alles sädet andma reaalse dwelliga.......see sama väljund on ka see mis unustab pikemaks ajaks kui 1s massi peale (kuni 5s) Loomulikult saan ma siis alati laksu kuna lõpetan starteri juurest mootori ringi ajamise ja võtan küünlad metalli vastast ära ja kui 5s hiljem veel peaks juhtme läheduses olema siis saab 5s laetud poolilt korraliku jumaka.
EDIT:
Nüüd on ikka täielik müstika sest peal on teine aju ja kepp on sama.
Vahetasin ära VR sensori ja ikka midagi ei muutunud. (Nüüd on MS1 ver 3.0) ehk et VRi loeb otse ilma mu lisavõimendita mida alul probleemi allikaks pidasin.
Jälgisin korraga süüte väljundist tulevat ja megatunet ekraanil ja tegin huvitava tähelepaneku..... Nimelt oli pidev mass süüteväljundites siis kui Megatunes miski asi hangus....
Kui starterit lasta siis väljundis on enamaltjaolt Ok impulss ja pööre megatunes on OK ja ei spaigi aga kui lõpetan starteri ringi ajamise siis jääb megatune ekraanile mõneks sekundiks mootori pööre alles ja niikaua hoiab ka pidevat massi peal
Teine VRi kaabel, teine VR, Teine aju, teine prose ja süütefetid on proovitud.
Massid ja ka kõik muud juhtmed on varuga, joodetud kaablikingadega ja igati OK sealhulgas ka akult mootori massi, akult kere massi, akult pluss starterile ja genekale.
Peab veel proovima nii, et starterit aetakse teise akuga ringi või megasquirti hoiab elus teine aku...muud mõtet pähe ei tule.
EDIT2: Proovisin ka nii, et MS saab voolu ühelt akult ja starterit aetakse ringi teise aku pealt ja vahet pole.....samamoodi jääb peale crankingut sekundiks-paariks megatunes rpm üles ja nii kaua on ka mass poolil peal.
Mulle tundub nii, et kui firmvare maha ja uuesti peale lasen ja lediga kontrollin on Kõik OK ja nii kui korraks pooli taha panen pole enam OK....säde nagu on aga vahepeal algab säde peale 1 sekundilist pooli põletamist mis toimub umbes 3-10nenda mootori ringiga.
Transse olen vahetanud, proset olen vahetanud.
Üks väljund on nagu paremas seisus kus on need viited reeglina kuni 1s ja säde peaaegu alati olemas.....teine on see, kus vahepeal läheb üsna mitu pööret enne kui sekundiks mass tuleb ja siis hakkab alles sädet andma reaalse dwelliga.......see sama väljund on ka see mis unustab pikemaks ajaks kui 1s massi peale (kuni 5s) Loomulikult saan ma siis alati laksu kuna lõpetan starteri juurest mootori ringi ajamise ja võtan küünlad metalli vastast ära ja kui 5s hiljem veel peaks juhtme läheduses olema siis saab 5s laetud poolilt korraliku jumaka.
EDIT:
Nüüd on ikka täielik müstika sest peal on teine aju ja kepp on sama.
Vahetasin ära VR sensori ja ikka midagi ei muutunud. (Nüüd on MS1 ver 3.0) ehk et VRi loeb otse ilma mu lisavõimendita mida alul probleemi allikaks pidasin.
Jälgisin korraga süüte väljundist tulevat ja megatunet ekraanil ja tegin huvitava tähelepaneku..... Nimelt oli pidev mass süüteväljundites siis kui Megatunes miski asi hangus....
Kui starterit lasta siis väljundis on enamaltjaolt Ok impulss ja pööre megatunes on OK ja ei spaigi aga kui lõpetan starteri ringi ajamise siis jääb megatune ekraanile mõneks sekundiks mootori pööre alles ja niikaua hoiab ka pidevat massi peal

Teine VRi kaabel, teine VR, Teine aju, teine prose ja süütefetid on proovitud.
Massid ja ka kõik muud juhtmed on varuga, joodetud kaablikingadega ja igati OK sealhulgas ka akult mootori massi, akult kere massi, akult pluss starterile ja genekale.
Peab veel proovima nii, et starterit aetakse teise akuga ringi või megasquirti hoiab elus teine aku...muud mõtet pähe ei tule.
EDIT2: Proovisin ka nii, et MS saab voolu ühelt akult ja starterit aetakse ringi teise aku pealt ja vahet pole.....samamoodi jääb peale crankingut sekundiks-paariks megatunes rpm üles ja nii kaua on ka mass poolil peal.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
jh muu ei saa enam tõesti olla....taxu kirjutas:Kui miski hangub, siis võib ka puhas softi viga olla ju?
Rauas viga ei saa kuna tean et 2 aju ei saa sama veaga olla ja 1 käitas mu bemmigi veidi aega probleemideta. Tean ka kuidas juhtmed vedasin ja se on igati OK. (va. VRi kaabel millist kasutasin esimest korda ja näeb üsna äbarik välja) Lähiajal vahetan selle parema vastu.
Mu meelest on mul megatuned alati nii teinud, et sekundiks jääb RPM näit ekraanile ka peale crankingu lõppu aga võibolla ka eksin. Igatahes on se 100% sama pikalt ja samal ajal kui ta massi annab poolile.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Mina pean oma eelmises postis mainitud probleemi siiski tagasi võtma, kuna teise auto peal töötasid kõik süüteväljundid ilusti, seega oss ei valetanud.
See, et pööre korra ekraanile jääb peale starteri ketramise lõpetamist peaks normaalne olema.
Mälu järgi asi alati nii teinud.
See, et pööre korra ekraanile jääb peale starteri ketramise lõpetamist peaks normaalne olema.
Mälu järgi asi alati nii teinud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Hentsi mersul oli VEMS'iga sama teema: pärast crankingu lõppu jäid pöörded pendeldama umbes 4-5 sekundiks ja tulemuseks oli pragu coil-packis.
Viga oli suhteliselt labane: VR sensori varjestus oli sensori poolt ühendatud, mitte aju poolt. Sellest piisas ja edaspidi no problem.
Viga oli suhteliselt labane: VR sensori varjestus oli sensori poolt ühendatud, mitte aju poolt. Sellest piisas ja edaspidi no problem.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
VRi kaabel on selline nõme peenike, peab selle kiiremas korras välja vahetama ja uuesti proovima.
Pöördedei jää kahjuks või õnneks pendeldama vaid jäävad ühele kindlale numbrile mille juures cranking lõpetati.
Se viga ei alanud millegi peale vaid see aju sai sinna suht hiljuti karburaatori asemel.
USA foorumis vaadati mu MSQ fail üle ja öeldi et see on OK ja seal konflikte pole.
029y4 peab kah töötama kuna seda nii palju kasutatakse.
Järelikult peab ikka viga juhtmestikus olema.....
Kasutan bemmi VRi millel ~30 cm juhtmejupp taga ja Varjestus on loomulikult aju poolt ühendatud aga ma ei tea mis ta anduri poolt teeb....Sama VRi kasutasin oma bmw-l edukalt igatahes. Pöördeid loeb ka siis kui varjestust üldse ei ühenda aga jamab täpselt samamoodi. Veetud on ta ajutiselt ja kõigist eraldi asetsevalt....
Teine mõte mis mul on on see, et massid on kõik ühest punktist võetud....äkki peaks lahku jagama näiteks FETidelemineva ja ajju mineva? Nad on eraldi klemmidega sama poldi all (Kuigi bemmil oli mul samamoodi) Ei oska lihtsalt kusagilt peale hakata.
Omaarust sai juhtmestik maru hea sest massidena kasutasin 6 ruudust korralikku vaskkaablikmillel pressitud kingad veel tinaga üle joodetud ja kusagilt jätkatud pole. Eraldi tulevad selle poldi alla aju kõik massid, releede lülitusmassid, FETidesse minevad massid ja miski oli veel.....
Pöördedei jää kahjuks või õnneks pendeldama vaid jäävad ühele kindlale numbrile mille juures cranking lõpetati.
Se viga ei alanud millegi peale vaid see aju sai sinna suht hiljuti karburaatori asemel.
USA foorumis vaadati mu MSQ fail üle ja öeldi et see on OK ja seal konflikte pole.
029y4 peab kah töötama kuna seda nii palju kasutatakse.
Järelikult peab ikka viga juhtmestikus olema.....
Kasutan bemmi VRi millel ~30 cm juhtmejupp taga ja Varjestus on loomulikult aju poolt ühendatud aga ma ei tea mis ta anduri poolt teeb....Sama VRi kasutasin oma bmw-l edukalt igatahes. Pöördeid loeb ka siis kui varjestust üldse ei ühenda aga jamab täpselt samamoodi. Veetud on ta ajutiselt ja kõigist eraldi asetsevalt....
Teine mõte mis mul on on see, et massid on kõik ühest punktist võetud....äkki peaks lahku jagama näiteks FETidelemineva ja ajju mineva? Nad on eraldi klemmidega sama poldi all (Kuigi bemmil oli mul samamoodi) Ei oska lihtsalt kusagilt peale hakata.
Omaarust sai juhtmestik maru hea sest massidena kasutasin 6 ruudust korralikku vaskkaablikmillel pressitud kingad veel tinaga üle joodetud ja kusagilt jätkatud pole. Eraldi tulevad selle poldi alla aju kõik massid, releede lülitusmassid, FETidesse minevad massid ja miski oli veel.....

DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.