24. leht 31-st
Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
Postitatud: 03.08.2016 12:35
Postitas jeff01
Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
Postitatud: 25.08.2016 13:51
Postitas jeff01
Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
Postitatud: 26.08.2016 22:07
Postitas erik32
käiguvahetus mehanism töötab ilusti?
Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
Postitatud: 28.08.2016 2:21
Postitas Motary1
Väga vinge ja põhjalik projekt

Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
Postitatud: 28.08.2016 20:25
Postitas jeff01
erik32 kirjutas:käiguvahetus mehanism töötab ilusti?
kahjuks pole sellega palju tegelenud. Puudu veel kompressor, kui keegi teab kuipalju näiteks õhkvedrustusega autodel patjades rõhku on oleks sellest ehk abi. Otsin odavat, kompaktset ehk ka vaikset 6-7 bari löövat kompret 12v pealt.
Motary1 kirjutas:Väga vinge ja põhjalik projekt

Kahjuks pole väga põhjalik....omal parasjagu saast tunne tegelikult sest paljud lahendused olnuks paremad kui oleks asja arvutis kaugemale ehitanud ja visioon oleks selgem....või noh oleks üldse miski visioon. Hetkel tahan lihtsalt kokku visata, et korragi sõita sel aastal sest olen motovatsioonipuudusesse suremas. Ikkagi 8 aastat olen seda raibet juba omanud.
Kui kord enamvähem valmis saab tahaks nullist miskit "superautot" ehitada kuid see on vaid kauge unistus hetkel. Rohkem projekteermist, engneeringut ja läbimõtlemist, rohkem TIGi, rohkem alumiiniumit ja tulemus võiks olla mõnevõrra parem. Bemmi v12 on miski mis kuidagi sügeleb kusagil kuklas....

Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
Postitatud: 31.08.2016 19:41
Postitas LordVampire
panen ka oma horrible arvamuse... põrnikas on äge, seda võib teine samakaua ka ehitada. BMW v12 mis mootorit sa mõtled... tundub halb. E32 pealt ... no ei ahvatle. V10 äkki paneb mõtte käima? Ja kolmanadaks... kui ehitama hakkad siis teise projekti kõrvale... saad rahulikult teha (alumiiniumist ja mida iganes) siis ei jää ainult ehitamise rõõm, saad niikaua ka vajadusel võtit keerata. Lihtsalt mõte.
Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
Postitatud: 01.09.2016 12:08
Postitas jeff01
Mootorit mõtlesin pigem e39 pealt....veidigi rohkem jõudu.
Ei tea miks aga pole kunagi V10 mootorit osanud fännata, ilmselt seetõttu, et pole R5tegi omanud
Eks see ole vaid kaugem unistus ja just nii see plaanis oligi, et saaksin samal ajal oma praegust kärakat nautida.....et püüan teha nagu teised ja sõidukilomeetreid ka koguda hoolimata sellest, et kõik võiks olla paremini.
Tänane päev tõi väljalaske lõpetamise:
Eeldasin miskipärast, et crosspipe teeb asja palju vaiksemaks ja vähem kõrvatorkavaks, eeldasin ka et 3" teeb hääle veel madalamaks....eksisin mõlemas punktis. Hääl muutus kõrgemaks ja kas ka vaiksemaks ei saanud isegi mitte aru kahjuks. Vähemalt saab nüüd seadistada kuna on kuhu lambdat keerata.
Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
Postitatud: 01.09.2016 12:43
Postitas wa666ou
Paar reso veel otsa ja ongi vaikne

Palju siit jõudu läbi puhuma peab?
Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
Postitatud: 01.09.2016 12:53
Postitas rst
Lapikud ja pikad Simonsi resod võtavad hääle küll ilusti kinni.
Miks üldse 3" tegid, mitte 2.5"? Kui palju HP võiks idee järgi tulevikus olla koos turbodega?
On ikka viitsimist sul.

Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
Postitatud: 01.09.2016 17:17
Postitas jeff01
Hetkel pole turbodele mõelnud sest tekkis väike motivatsioonikriis kui auto on nii kaua seisnud. Tahaks veidigi proovida ja näha kas see tagasild on sõidetav, kas autoga on võimalik normaalselt startida ja mida mul üldse on oodata temast sest peale viimast sõitu on muudatused ikka suured.
Hetkel resod 2.5 ja võtavad häält PALJU maha....ei uskunudki et niipalju.
sealt edasi 3" kuna onninenis oli vaid 60mm põlve ja järgmine on alles 76 siis ei tahtnud peenemaks minna kui see simonsi reso ise on. Seda otsust et tagaosa 3" tegin ei kahetse sest olen kindel et 2.5ga oleks hääl veel peenemaks läinud mida ma väga ei soovi. Niigi muutus hääl üsna tagasihoidlikuks ja kuidagi kõrgeks.....madalam müdin kadus ära.
hetkel ei pea sealt pmt mittemidagi läbi mahtuma....300hp Loodan selle vabama sisse ja väljalaske + sobivama segu ja süütega viia 350neni Kuna S8 mootor peaks olema nüüd BOLT-ON vahele tõstetav siis mõttes see ka ehk on....340hp stockis mis ehk ITBdega võimalik 400ni viia. See peaks tegema 0.5hpd kg kohta. Kui see mind kunagi 10nesse sekundisse viib olen turboclubi suurim tilkur sest turbosid ei tulegi

eesmärk pole lihtsalt kiiremini sõita vaid veidi visuaalselt deforsseerida ja üritustele ka ise kohale ja sealt ära liigelda ja mõni triip ehk mõnes nädalavahetuse öös tõmmata. Turbodega ei tohiks olla võimatu ka 1hp per kg saavutada kuid sellise kerega ma arvan, et ei julgeks sellega sõita....seetõttu ongi kergelt uue auto mõtted.
Viitsimisega pole seal midagi. Tegelikult on see kõik üllatavalt lihtsalt ja meeldivalt tulnud sest kui miski ei meeldi siis rellakas paneb meeldima ja ruumi on igalpool piisavalt ning ei pea kardaanide ja veriste sõrmedega autot remontima. Aja ja rahakulu on suht tagasihoidlik. Uuesti nullist tehes teeks sama asja koos tööga vaat, et 4 kohalise summa eest ära.
PS! Sumps pole niisama selline kringel vaid nii mahub ta mul kereplekkide alla ja torud tulevad tiibades olevatest aukudest välja.
Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
Postitatud: 04.09.2016 12:04
Postitas Corrado
Kui Sul tekib motipuudus, siis endal neid pilte vaadates tekib jõhker isu juba oma nelikut volvot ehitama hakata
Ilus on vaadata selliseid nn ülepunnitatud projekte. Pole mingit siukest juttu, et mootor liiga mõttetult suur selle kere jaoks või midagi muud sellist lollakat

Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
Postitatud: 04.09.2016 22:15
Postitas jeff01
Ülepunnitatud on vist suht naelapea pihta sest tõin täna veljed mis nõuavad tagakoobaste järjekordset laiendamist veel 5cm jagu :D 12a tagasi sai need veljed müüdud, kogu see aeg kahetsetud ja nüüd on nad kodus tagasi.
Seniks aga tuld :D
https://www.youtube.com/watch?v=vDTsYWxCnps" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
Postitatud: 18.09.2016 17:33
Postitas jeff01
Vahepeal keegi küsis käiguvahetuse kohta.
Veidi aega tagasi kui autol veel 4 käiku oli ja rõhk "tagasihoidlik" 5 bari siis toimis see nii:
https://www.youtube.com/watch?v=XVakKF2e5JE" onclick="window.open(this.href);return false;
Nüüd on ka viimane silinder oma koha leidnud ja lisandusid ka R ning viies ja kuues käik

veidi sai softi ka debugitud ja 1 üleliigne viivitus eemaldatud nö otsevahetusega käikude vahelt ja võitu tuli 0.2s (1->2 3->4 ja 5->6)
Siis sai seadistamata kujul ikkagi välja aetus ja kohustuslik proovitiir tehtud:
https://www.youtube.com/watch?v=F7SzXdn2HT4" onclick="window.open(this.href);return false;
Nagu hiljem selgus oli sel hetkel 1 süütepoo katki ja teisel piip liiga lühike
Järgmisel hommikul sai süütevead likvideeritud ning dünos maksimaalne välja võlutud ning 1-2 tundi seadistatud.
220 mootori kw asemel on nüüd S8 jõud mootorist olemas
Nüüd on nii, et teisega kiirendada niiviisi burnida ei saa et piirajasse ei käiks sest jõudu on ikka tuntavalt rohkem ning pidamisega sõita on veidi hirmus :D Hirmsaks teeb asja see, et kusagil 5000 kandis hakkab mõnusalt liikuma ja rool ei tee enam oma tööd sest nina läheb kergeks. Eks sillaregull, amortide reguleerimine ja paremad rehvid parandavad asja kindlasti.
Ahjaa, vendiks sai A8 kliimavent ja radikas sai korraliku koja.....Pajud ei uskunud, et nii väikse radikaga kohapealgi kaua käia saab kuid nagu proovisin siis isegi 74 kraadi hoidmine polnud probleem ükskõik kui pikalt käies. (Mitte et teda muidugi nii jahedana peaks hoidma)
Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
Postitatud: 18.09.2016 23:59
Postitas murjam
Millised nukad ja sisselase on? Pisut laineline graafik, aga 6500rpm peal on moment muljetavaldav. Peaks pööret kõrgemaks ajama?
Muide veidi vähema, kuid ühtlase pöördemomediga on sujuvam ja tundub kiirem kui +-10Nm pendeldava momendiga. See 10Nm kõikumist pole vb piisav, et saaksin oma pointi edasi anda, aga mõistad küll
Väga vinge töö!
jeff01 kirjutas:.. sõidukilomeetreid ka koguda hoolimata sellest, et kõik võiks olla paremini.
Sul endal kindlasti on igasuguseid detaile mõttes, mis võiksid olla paremini, aga usu mind, see projekt on kõrvalt vaadates sigakõva ja kogub soovi korral feimi ka väljaspool Eestit.
Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
Postitatud: 19.09.2016 9:05
Postitas jeff01
Nukad ja sisselase on STOCK, va see, et olen eemaldanud selle trumli mis muudab sisselaske pikkust, seda juhiti varem vaakumiga ja oli vist 2 astmeline kuid kakkusin selle mootori küljest võimalikult palju asju ära. (Poleks ilmselt pidanud)
...ehk sellest tekib see lainetamine, ei saa muidugi välistada ka düno eksimust või mootori ebaühtlast tööd sest VR vajab alusplaati mis kuhugi kaduma on läinud....hetkel kahe suvalise seibi otsas ja paar lost synci loeb ikka kokku.
Sõites on asi veidi imelik ei saa öelda, et alt otsast ei liiguks kuid minek nagu aina paraneb kuni piirajani välja, ka VE näitab sama pilti. Ilmselt ongi trumli väljaviskamisega ikkagi altpoolt vähem jõudu ja sellest selline WOW effekt et kuhumaani see kurat veel kiirendab. Piiraja tõstsin juba 7kni kuid jõud ei hakka nagu kukkuma. NMi on tegelikult vähe aga ma ei saagi vist võtta oma odavat düno kui mõõtevahendit vaid pigem annab võrdlusmomendi enne ja pärast modifikatsioone ja aitab leida maksimaalset jõudu tegeva süüte.
Nukad valesti vast pole kuna ma pole sellel mootoril isegi rihmahooldust teinud.....lootuses, et kui katki läheb olen sunnitud S8 mootori ostma ja kohe 30kw juurde korjama, eks siis saab proovida eri sisselaske pikkuse ja asjadega.
Enda target oleks esialgu jõuda vaid lõpulaksule ja sõita 12nes ja selleks tuleb saada auto juhitavaks ning pidurdavaks. Nii tagasihoidlik soov seetõttu, et hetkel on käiguvahetus liiga madala juhtrõhu tõttu siiski liiga aeglane kuid püüan seda parandada. (7 bari ja pole leidnud paremat kompressorit)
Pikemas Perspektiivis oli target selline, et kui sõidab 11nesse siis modifitseerin teda vabalthingavana niipalju kuni on 10.9 tehtud, kui seda ei juhtu siis jah, lihtsma vastupanu teed ja turbiin või mitu....