Re: K:Turbo minu autole
Postitatud: 19.10.2012 9:08
.
Aitäh, see oli kõige mõistlikum vastus minu küsimusele.jeff01 kirjutas:mitte hilja vaid tulemus on "insta boost" 1500pöördega, lõpp tuleb 3000 juures ja pöördeid veel tõstes läheb rõhk kollektoris mootorile ohtlikult kõrgeks, IAT ronib lakke ja hakkad pmt kohe mootorit vahetama.
Unusta see....turbo ise on turbotamise juures kõige odavam asi, osta sobiv tükk ja seisab miski aja ka koos su pada kui seadesse saad boosti all.
Audi kkk k24. k26 on sobivad isendid, garreti t28 jne jne jne....2 liitrisele mootorile on lihtne turbot leida.
0,7 bariga võiks 85kw mootorist 140-150kw oodata, selle järgi otsi ka turbot.
Neid 74kw mootori turbosid oleks sul vaja 2tk.
Treitud originaal kolbidega, o ringitud plokiga millel turbo calibra kaanetihend on sõitnud kord kadett 1,6 bariga kkk k26 turboga....a-la 300 hobujõudu mõneks ajaks.....1,2 bariga kestis pikalt aga ajad olid teised ja progeajud ning widebandid olid vaid roosades unenägudes
Peegli ees endaga vaieldes oleks sel postitusel isegi jumet.mitsu_manic kirjutas:murjam kirjutas:KaroK jutt on siiski õige, lihtsalt sageli 100kw mootori peal olnud turbost on võimalik näiteks 150kw välja pigistada. Kindlasti aga on turbo siis viimase piiri peal ning efektiivsest alast väljas - puhub väga kuuma õhku ning kooleb kiiresti ära.mitsu_manic kirjutas:Minu arvates on KaroK natuke puusse pannud nende kw võrdlustega.
Kus ta siis õige on???? Pole elusees loogiline, et 85kw masinast saab turboga järsku 74kw. Minge lugege raamatuid või vahetage eriala.
Ainuke õige koht oleks, et antud turbo on sellele mootorile ilmselgelt väike.
Tõin väga täpsed võrdlused välja, mille baasil võiks midagi ehitada.
Mille poolest siis diisli turbo erineb bensuka turbost???? Igapäevaselt saab nendega tegeletud ning paneb imestama. Tuleb lihtsalt õige turbo valida. Ning antud lihtsusest on lihtsam kohe bensukale mõeldud turbo võtta. Kodade suuruseid võrreldes eelkõige.
Kui sa mõeldes ja korralikult tehes ka õigesti ei tee, mida sa üldse sipled??On mitu meetodit autode ehitamiseks - kuskilt kuuldu põhjal mingi jama kokku peksta või mõelda ja korralikult ning enamvähem õigesti teha.
Tegelikult siiski ei saa.....mina ei näe võimalust 118 kw mootorile 1 bar peale puhudes 150 kw saada. 150kw on sel mootoril ka selle sama kõrge surveeastmega võimalik sest laaderõhku on vaja vaid 0,3 bari.mitsu_manic kirjutas:
Ning 1bariga saab 118-kw teha nii 150kw kui ka 200kw. Ütlesin, et kõik sõltub seadistusest.
0.3 bari mis seades???? Mis turbo, mis sisselase jne jne. Ma räägin, et kõik ju sõltub seadistusest.jeff01 kirjutas:Tegelikult siiski ei saa.....mina ei näe võimalust 118 kw mootorile 1 bar peale puhudes 150 kw saada. 150kw on sel mootoril ka selle sama kõrge surveeastmega võimalik sest laaderõhku on vaja vaid 0,3 bari.mitsu_manic kirjutas:
Ning 1bariga saab 118-kw teha nii 150kw kui ka 200kw. Ütlesin, et kõik sõltub seadistusest.
Ausõna tahan juba ropendada no mis seades peab auto olema, et 1bariga üle laadides 118kw asemel vaid 150 toodab? Sellist seadet ei ole ju olemas.....paned segu 10 ja süüte samuti 10 kraadi on ilgelt safe? enne lõpetavad küünlad segu süütamise kui bensiiniga jõu nii maha üritad tappa ja enne on su turbo oranz kui virsik kui sa sama asja süütega üritad. Kas seda saab siis seadeks nimetada? Niisugused seadistajad siis.....mitsu_manic kirjutas:0.3 bari mis seades???? Mis turbo, mis sisselase jne jne. Ma räägin, et kõik ju sõltub seadistusest.jeff01 kirjutas:Tegelikult siiski ei saa.....mina ei näe võimalust 118 kw mootorile 1 bar peale puhudes 150 kw saada. 150kw on sel mootoril ka selle sama kõrge surveeastmega võimalik sest laaderõhku on vaja vaid 0,3 bari.mitsu_manic kirjutas:
Ning 1bariga saab 118-kw teha nii 150kw kui ka 200kw. Ütlesin, et kõik sõltub seadistusest.