24. leht 48-st
Postitatud: 17.12.2008 22:46
Postitas RICE BURNER
Eks me ikka B klassis sõidame.
Üks 300zx uks kaalub 45kg ja uus plastikust kaalub umbes 5kg. Väike arvutus ja tulebki 80kg.
Tagumise luugiga oli umbes sama suhe.
Meie auto miinimum kaal võib olla 1255kg koos minuga, kui kasutame vaid ühte ülelaadimist.
Postitatud: 17.12.2008 22:59
Postitas GSI
Einoh mõtle nüüd peaga Viljar, 10,5 rehv+sõltumatu vedrustus+1100hj+meie rajad = big crash
Postitatud: 17.12.2008 23:06
Postitas Kummitus
RICE BURNER kirjutas:Kas kellegil on kogemusi QUAIFE LSD diffriga, sest hetkel tundub kõige vastupidavam pakkumine olevat. Teine valik on KAAZ, kuid sellenäol tegemist tavalise ketastüüpi LSD,ga.
www.quaife.co.uk
Hondamehed kasutavad QUAIFE LSD id. Peavad tugevale valule vastu väga hästi.
Postitatud: 17.12.2008 23:14
Postitas RICE BURNER
Kood: Vali kõik
Einoh mõtle nüüd peaga Viljar, 10,5 rehv+sõltumatu vedrustus+1100hj+meie rajad = big crash
Turbo eest on makstud ja seega plaanis muutusi ei tule.
Ega 11,0 eriti laiem ei olnud 2008 aastal. Autol oli kehv vedrustus, LSD oli väsinud ja kaalujaotus vale. Kõik selle saab parandatud ja lisaks läheb alla kõrgema profiiliga rehv, mis ilmselt kompenseerib laiuse.
Aga ma mõtlen ikka sellele, kui suvel õnnestub startida ka näiteks Soomes, siis on vaja kruvi, mida peale saaks keerata. Meil tõesti saab võibolla seda võimsust kasutada vaid viimasel veerandil, kuid asi seegi.
Alati olen olnud arvamusel, et arenema peab ja hetkel lisaks arenemisele pean tähtsaks kogemuste saamist, mida Eesti meestel vähe on. Eks ma siis hakka seda kogemust kalli raha eest jagama

Postitatud: 18.12.2008 0:22
Postitas Mihkel
Ketaslukk peaks ju drag-i tarbeks parem olema?
Ise valisin ka just Kaaz-i LSD sõbra esiveolise auto tarbeks, kuna see tundus etem kui quaife, just kohalt minemasaamise eesmärgil.
Kuna quaife pidi juhul kus ühel rattal pidamine pea puudub käituma nagu avatud differ.
Quaife-ist paremaks peetakse peloguin-i, tööpõhimõte sama aga kestab paremini.
Vähemalt VW foorumites on selline seos asjadele leitud.
Postitatud: 18.12.2008 12:37
Postitas Samvel
RICE BURNER kirjutas:
Alati olen olnud arvamusel, et arenema peab ja hetkel lisaks arenemisele pean tähtsaks kogemuste saamist, mida Eesti meestel vähe on. Eks ma siis hakka seda kogemust kalli raha eest jagama

Minul ainult hea meel, et meil selliseid mehi ka Eestis veel on. Mina näen seda ainult nii - uue mootori arendamine õige šassii jaoks. Praegusel kerel on see ainult tehnika raiskamine ja mõnitamine.
Ja kellele sa neid kogemusi siin müüma hakkad, palju meid hulle siin on?
Õigetel dragi masinatel ei käi tagasillas lukke

Postitatud: 18.12.2008 13:16
Postitas RICE BURNER
Õigetel dragi masinatel ei käi tagasillas lukke
Tegemist ikkagi street klassi autoga ju
Originaal korpusesse muud ei pakuta.
Postitatud: 08.01.2009 16:20
Postitas booster
ilus artikkel Autolehes!
Postitatud: 20.01.2009 20:59
Postitas RICE BURNER
Postitatud: 18.02.2009 11:54
Postitas RICE BURNER
Nina hakkab valmis saama.
Rohkem pilte ehitusest
www.vkmracing.ee

Postitatud: 18.02.2009 13:15
Postitas RICE BURNER
Veel üks pilt

Postitatud: 18.02.2009 13:29
Postitas Mihkel
Hakkab juba täitsa looma.
Otsustasid FMIC kasuks, kuna vesicooler-i kasutegur/ajakulu versus korralikult tööle saamine ei õigustanud ennast?
Postitatud: 18.02.2009 13:47
Postitas RICE BURNER
Otsustasid FMIC kasuks, kuna vesicooler-i kasutegur/ajakulu versus korralikult tööle saamine ei õigustanud ennast?
Õigustas küll, kuid võimsuse janus sellest coolerist ei piisanud ja suurem koos singleturboga kahjuks ära ei mahu. Vesicooler kahjuks ei võtagi nii vähe ruumi, kui algul arvasin ja võistlustel tõesti oli ikka jamamist omajagu.
Alates 1000hp-st lähevad mõõtmed ikka väga suureks ja hinnad kalliks ja tööd on veel väga palju teha ja nagu piltidelt näha, siis kogu meeskond on auto kallal ja sealt peab tulemus tulema.

Postitatud: 18.02.2009 15:22
Postitas pr8
Nii vähe kui vastavaid pilte on ette jäänud, on "iglu" läbi tuleseina kõrvalistuja kohale toodud, sinna mahuks nii mõndagi...
Kui palju kere front overhang on? S.t. esiratta rummust ettepoole.
Postitatud: 18.02.2009 15:34
Postitas RICE BURNER
Nii vähe kui vastavaid pilte on ette jäänud, on "iglu" läbi tuleseina kõrvalistuja kohale toodud, sinna mahuks nii mõndagi...
Ma kaalusin ka seda, kuid meeskonna ühine otsus oli, et veega sellel aastal ei jända. Sellel aastal hoiame kokku isegi jää pealt.
Kui palju kere front overhang on? S.t. esiratta rummust ettepoole.
Mõtled sa poolraami otsteni või maks kaugus (intercoolerini)?