24. leht 31-st
Postitatud: 02.03.2008 1:10
Postitas Kuuno
nii..oli tegus päev
auto oli tükk aega õues seisnud ja igast ilmastiku olusid kannatanud...
teibid kapotil hoidsid kilet kinni et igapäev vett kapotialal ei läheks...
siin on kogu kola mis oli vaja külge monteerida...coilid, pidurd, veljed, õhufilter
abiline Andres võtab soendusdressi maha
ja see..tuleks panna siia...
selline jubin oli puudu (x2 tglt) tagumistel amortidel..loodan et saab ilusti kätte...
eelvaade...tagumised coilid all..jube vankriratas ikka :D

[img]http://www.kunn
ja esimene kohe koos...
lõpp produkt... pms kõige kõrgemas asendis ja alla saab ikka päris mitu cm minna...

Postitatud: 02.03.2008 1:14
Postitas marauder
Esiots on päris vildakas

aga muidu täitsa viis ju

Postitatud: 02.03.2008 1:48
Postitas Kuuno
marauder kirjutas:Esiots on päris vildakas

aga muidu täitsa viis ju

ma mõtlesin kas kommenteerin seda ise aga ilusat, tervet plekki raske leida jah...keegi võtmega yle kylje eelmise omaniku ajal tõmmanud, ise esisatnge äralõhkunud jne :D aga need võtan ette kui muu tehniline on endajaoks ok...

Postitatud: 02.03.2008 5:13
Postitas bacteria
ai kurja , need veljed seal all on ikka eriti ilusad ju

Postitatud: 02.03.2008 12:14
Postitas Audiophile
Krt väga bro tulemus ju..
Markus
Postitatud: 03.03.2008 18:13
Postitas Ragnar
Aiai

Väga ilus ! Kui selle esiotsa saaks ilusaks ja värvkatte korda. Kurat sõidaks isegi Hyundai'ga

Postitatud: 03.03.2008 19:09
Postitas Miss S
Üliilus!!! Kiitused Kuunole !
Postitatud: 03.03.2008 20:21
Postitas Reims
Mis velje laius & offset on?
Postitatud: 03.03.2008 21:45
Postitas Kuuno
Reims kirjutas:Mis velje laius & offset on?
7" ja 34 offset
homme võtan igale rattale 3mm plaadi kah juurde...
Postitatud: 23.03.2008 0:53
Postitas Kuuno
vahepeal olen teinud uue fuel surge tanki ja viinud selle taha koos pumbaga..ei meeldinu et ta ees nurgas oli...
samuti tegin väikese proovisõidu ja huvitav tundub

nagu taburetiga sõidaks... :P
ajul sai soft vahetatud ja vaja uuesti seadistada...ilmselt nyyd suurema rõhu peale juba

siit küsimus...kas kellelgi on 1 istet kinnitustega mida kohe kasutada ei ole vaja? nimelt mul ainult 1 korv autos, aga esimese seade tahaks kuskil teepeal teha...kuigi ise seadistan ei taha niisama põrandal istuda :P
Postitatud: 25.03.2008 0:09
Postitas Kuuno
ei tea kas nüüd olla rõõmus või mitte... loogiliselt võttes ei tohiks vast

nimelt -4 kraadiga käivitades lõi tagasi ja veel saja asja kokkulangemisel nagu ilmselt mitte piisavalt pingul olev rihm (vbl juhtub ka siis kui pingul on), aga igaljuhul käisid ilmselt klapid peas
starterit pärast andes käis mootor ringi nagu küünlaid poleks sees olnud
klapikambri kaane võtsin maha siis mõni hüdrotõukur ei puudutanud nukkvõlli ehk ilmselt klapp sees kõver ja ei lükka yles tagasi
homme proovin laiali võtta ja näha mis veel juhtuda võis...loodan et kolb keps korras-jah loogiliselt võttes ei tohiks midagi juhtuda hullu, aga never know
kuna pea tuleb maha võtta, siis käin juba kõik üle kuna veel aega on (jah ja siis jääb puudu

)
aga to-do list siis äkki..
kaas ja klapid töösse
kogu mootor pesumasinasse, uued saaled, rihmad, rullid jne (õnneks ostsin kunagi tagavara tihendite komplekti ja kõik need olemas...)
kuna mootor vähelt ära siis.abs minema, uued piduritorud
taha samuti 4 kolviga brembod
hunnik ebavajalikku minema...
ja kindlasti leiab veel mdia teha
täna sai uued kellad installitud-1 positiivne asi
jaksu mulle ja kuna uus saab veelparem siis olen ma pigem rõõmus :P
Postitatud: 25.03.2008 0:16
Postitas Mihkel
Mis moodi sul see õnnestus nüüd?
Postitatud: 25.03.2008 0:28
Postitas Kuuno
Mihkel kirjutas:Mis moodi sul see õnnestus nüüd?
kas sa eelmise posti lugesid ikka täitsa läbi? :D
Postitatud: 25.03.2008 0:57
Postitas Mihkel
Lugesin aga ma nüüd ei saa aru mille ta tagasi lõi ja mis moodi?
Backfire mõtled?
Pole nagu sellist tagasilöögist klappide pähe käimist enne kohanud.
Postitatud: 25.03.2008 2:49
Postitas Astrona
Mihkel kirjutas:Lugesin aga ma nüüd ei saa aru mille ta tagasi lõi ja mis moodi?
Backfire mõtled?
Pole nagu sellist tagasilöögist klappide pähe käimist enne kohanud.
Kui ma klapid pähe lasin, siis starteri peale ei toimunud nagu enam midagi, v.a. 1-2 korda õnnestus kuulda korralikku pauku summutist - pealeseda kui kiirelt uue rihma peale panin.