Toyota GT4 ST185 (müüdud)
- LordVampire
- Postitusi: 394
- Liitunud: 17.02.2009 22:55
- Asukoht: Tallinn
Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire
See on palju ilusam sõit ... kui reaktsiooniaeg välja arvata :D
https://www.youtube.com/watch?v=jZMD0GZ ... ture=share
https://www.youtube.com/watch?v=jZMD0GZ ... ture=share
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D
"Küla laadija rästik" :D
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire
Päris jõhkrad sadulad. Kas need mitte mersu omad pole?
Mis puudutab spoolupi ja muud siis ma tõesti aru ei saa miks on vaja teha nii jõhker kompromiss hobujõudude arvelt? Kui sa tahad supperhea responsiga 500+ hp turbs-i siis Holset ei ole hea variant seda eriti kui rada ka tahta sõita. Jah 4k kiirendades võibolla rullidel tulebki rõhk varem üles ja graafik ilus, aga kui sa pead IRL sõitu kogema ja rinkal käike lappama ja ootama boosti üles tulekut siis hakkad kohe ball bearingu või väiksema turbo peale mõtlema. Mina sinu asemel käiks autol muud sõlmed üle, teeks ta laitmatult korda ja siis mõtleks alles selle hobujõu peale ja kui sa seal maal oled omadega, siis mõtle pigem turvalise 450hp ja turbo peale mille max boost on 3500 juba..Ringrajal on väga keeruline võimsa autoga mille jõud tuleb "äkki" ja pigem eelistatakse ikka lineaarset powerbandi.
Näiteks camaro cupi autod mis suht olematu piduri ja 17" slikiga rinkat lasevad on ca 450hp ja jäiga tagasillaga...paremad sõidavad seal 1.17 aega...kaaluvad seal 1250 tuuri.. Üks viis kuidas autot nii sirgel kui ka kurvis kiiremaks teha on kaal..
. Võimsusega saad auto vaid sirgel kiireks, kaaluga ka kurvides..aga eks sa seda tead isegi.
Mis puudutab spoolupi ja muud siis ma tõesti aru ei saa miks on vaja teha nii jõhker kompromiss hobujõudude arvelt? Kui sa tahad supperhea responsiga 500+ hp turbs-i siis Holset ei ole hea variant seda eriti kui rada ka tahta sõita. Jah 4k kiirendades võibolla rullidel tulebki rõhk varem üles ja graafik ilus, aga kui sa pead IRL sõitu kogema ja rinkal käike lappama ja ootama boosti üles tulekut siis hakkad kohe ball bearingu või väiksema turbo peale mõtlema. Mina sinu asemel käiks autol muud sõlmed üle, teeks ta laitmatult korda ja siis mõtleks alles selle hobujõu peale ja kui sa seal maal oled omadega, siis mõtle pigem turvalise 450hp ja turbo peale mille max boost on 3500 juba..Ringrajal on väga keeruline võimsa autoga mille jõud tuleb "äkki" ja pigem eelistatakse ikka lineaarset powerbandi.
Näiteks camaro cupi autod mis suht olematu piduri ja 17" slikiga rinkat lasevad on ca 450hp ja jäiga tagasillaga...paremad sõidavad seal 1.17 aega...kaaluvad seal 1250 tuuri.. Üks viis kuidas autot nii sirgel kui ka kurvis kiiremaks teha on kaal..

Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
- LordVampire
- Postitusi: 394
- Liitunud: 17.02.2009 22:55
- Asukoht: Tallinn
Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire
Audiophile kirjutas:Päris jõhkrad sadulad. Kas need mitte mersu omad pole?


Aga üldiselt on sul õigus jah... vaikselt nokin, eks siis näis.
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D
"Küla laadija rästik" :D
Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire
Ma teeks nii... terasarmeeritud voolikud, korralik race pidurivedelik, sadulate remont ja ketaste treimine või vahetus. Ja mis põhiline, klotsid paneks korralikud race või time attack. Vajadusel lisada täiendav jahutus. Usu, su auto seisaks nagu kännu taga. Säiliks balans ja mõistlik vedrustamata mass. See, mis sa nende hiigelasjade külge aretamisega saavutad, on pisut enam, kui ette ennustamatu.
Viimati muutis erik, 30.08.2017 18:42, muudetud 1 kord kokku.
- LordVampire
- Postitusi: 394
- Liitunud: 17.02.2009 22:55
- Asukoht: Tallinn
Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire
Jah, olen täitsa nõus su juttuga, pooleldierik kirjutas:Ma teeks nii... terasarmeeritud voolikud, korralik race pidurivedelik, sadulate remont ja ketaste treimine või vahetus. Ja mis põhiline, klotsid paneks korralikud race või time attack. Vajadusel lisada täiendav jahutus. Usu, su auto seisaks nagu kännu taga. Säiliks balans ja mõistlik vedrustatud mass. See, mis sa nende hiigelasjade külge aretamisega saavutad, on pisut enam, kui etteennustamatu.

Piduribalanssi/jõudu saab suht lihtsalt reguleeritavaks teha. Sellepärast ma ei põe. (ma arvan vähemalt et regulaator teeb trikki ära:)
Jah, ma tean, et tuleb end tagasihoida. Mind hoiab tagasi see, et tahaks 16" velge kasutada... ja talvel naela ja äkki ka piiki ja... ei tahaks ülevõlli keerata. AGA vahest tuleb ülevõlli keerata kui tulemust tahad. Nii et jah... peab mõtlema veel... saab panna veel mingid teised suppordid, ntx mingi 4 kolviga ja ala 315mm kettad, et 16" veel alla mahuks.
Lihtsalt võrdluseks... praeguse autoga, uued kettad klotsid olid praegu all. Ja need tutikad tavalised klotsid olid pulbrid mõne ringiga, kuigi ma sõitsin nagu vanaema...
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D
"Küla laadija rästik" :D
Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire
Häh, Auto24 ringist räägingi. Olen seda rada nühkinud erinevate neljarattalistega. Kõik on stock ketaste ja sadulatega seisma saanud ja nii ikka kümneid kiireid ringe järjest lastes. All on olnud ikka poolslikid, mitte tavalised linnapapud. Ferodo tänavaklots on tavaline tänavaklots, aga sa proovi ds3000 või mõnda muud päris asja... EBC, mida palju müüakse ja tänaval kiidetakse, on jällegi ringrajal paras sitt... OT foorumis on klotsist lausa lehekülgede viisi kirjutatud.
Kas sul ABS toimetab?
Ps rinkal pidurdataksegi agressiivselt, siis kantakse suur osa energiat rehvi ja tee vahele, mitte ainult klotsi ja ketta vahele.
Kas sul ABS toimetab?
Ps rinkal pidurdataksegi agressiivselt, siis kantakse suur osa energiat rehvi ja tee vahele, mitte ainult klotsi ja ketta vahele.

- LordVampire
- Postitusi: 394
- Liitunud: 17.02.2009 22:55
- Asukoht: Tallinn
Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire
ABS-i pole :D ... ja eelmisel viskasin ka ABS-i minema :D. Klots oli DS2500. EBC stuffid r32-l kestsin ühe ringi heal juhul, ferrodode vastu ringi vahetasid, siis sai mõne ringi ikka sõita vähemalt :D. Eks see auto tänava lastis on lihtsalt raske ma arvan. Oleks plekkpurk, siis võib-olla isegi piisaks nendest piduritest.
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D
"Küla laadija rästik" :D
Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire
Kihvtimatel Subarutel vahetatakse kõigil talve saabudes pidurid väiksemate vastu, et mahuks velje alla. Võib-olla ei olegi see hobiauto puhul nii hull toiming 2x aastas?
Lauda nitro
- LordVampire
- Postitusi: 394
- Liitunud: 17.02.2009 22:55
- Asukoht: Tallinn
Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire
Vahetad esimesed supordid ja tõstad auto kõrgeks talvel... "wintermode". On ka see mõte peast läbi käinud... a võib olla ongi õige mõte, nagunii nokid auto kallal.murjam kirjutas:Kihvtimatel Subarutel vahetatakse kõigil talve saabudes pidurid väiksemate vastu, et mahuks velje alla. Võib-olla ei olegi see hobiauto puhul nii hull toiming 2x aastas?
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D
"Küla laadija rästik" :D
- LordVampire
- Postitusi: 394
- Liitunud: 17.02.2009 22:55
- Asukoht: Tallinn
Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire
Raplas väike testipäev, seal rajal suur turbo tiba aeglaselt spoolib aga kõige hullem ei ole. Kolmas käik oleks juba olnud full boost, aga sellel rajal seda väga kasutada ei saa.
Natuke vaja kohendada veel seadistust aga hakkab vaikselt looma....
Tänavarehv ja nendega pidi koju tagasi ka jõudma, nii et liiga hulluks ei läinud :D
https://www.youtube.com/watch?v=rbDUK1Jgeck
Natuke vaja kohendada veel seadistust aga hakkab vaikselt looma....
Tänavarehv ja nendega pidi koju tagasi ka jõudma, nii et liiga hulluks ei läinud :D
https://www.youtube.com/watch?v=rbDUK1Jgeck
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D
"Küla laadija rästik" :D
- LordVampire
- Postitusi: 394
- Liitunud: 17.02.2009 22:55
- Asukoht: Tallinn
Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire
Räägime stoorit ka natuke... Jeff aitas selle neetud KMS ECU enamvähem ära seadistada. Ja noh, kui rohkem tegeleda, siis võibolla nii neetud ta enam polegi. Lihtsalt keegi väga Eestis ei tegele, ei taha tegeleda ega seadistada seda ECU-t. Igaljuhul suured tänud Jeffile, kes võttis viitsimiseks.
Eks seal mingid miinused ikka on.. maailma mugavamaid ECU-si ta ei ole, live-is ei saa seadistada ja tulpadel on lihtsalt number. Mis ta on, kes ta on, lihtsalt tulp "5" ja kõik.
Aga see selleks, põhiline on, et sai auto enavähem töötama. Ma saan aru et Jeff võttis tiba süüdet ka maha, et pigem safe oleks. Aga numbrites oli Vanaseljas juures dünos enne
389HP/500nm@1,5BAR ehk siis 286kw mootorist. Ja 6000 pöörde juures asi lõppes, enne kui asi ilusaks jõudis minna.
Nüüd käib kenasti 7k+ pöördesse ja see tõesti on ilus osa... 5300 -st kuni 7k+. Rõhk on 1,8BAR praegu. P.Dyno järgi ikka WAY PALJU parem :D
Eks seal on nüüd kindlasti 300+kw, kui palju... ei oska öelda.
Enne seadistama minekut, avastasin kollektori lekked ja pool turbo flantsi tihendit oli ka läind.
Tegin need ka enne seadistamist korda. Tiba parem graafik nüüd, kujutan ette ilma lekketetta. Nüüd spoolib algusest vähe paremini. Ega ta 3k juures full boost ei ole, see selge ja kuullaager turboga ei anna võrrelda. AGA... pole paha enam. Eelmisest videost ka näha. Seal natuke plödises, kui mootori temp üle 95´ läks, seda natuke sai seadet juba muudetud. Aga mõte jääb samaks, isegi linnas kannatab nüüd juba päris lahedalt sõita. Eile Raplas (eelmine postitus): https://www.youtube.com/watch?v=rbDUK1Jgeck
Kas ma tahan kunagi kuullaagerturbot? -Jah. Aga sellel ma mõtlen, et praegu vähemalt päevakorrast maas.
Anti-lag-i aint tahaks. Nagu ma kuulnud olen, saab seda mitut erinevat moodi teha...
Paneme eilsest päevast ühe pildi ka, Rapla Kardirada foto@Janek

Eks seal mingid miinused ikka on.. maailma mugavamaid ECU-si ta ei ole, live-is ei saa seadistada ja tulpadel on lihtsalt number. Mis ta on, kes ta on, lihtsalt tulp "5" ja kõik.
Aga see selleks, põhiline on, et sai auto enavähem töötama. Ma saan aru et Jeff võttis tiba süüdet ka maha, et pigem safe oleks. Aga numbrites oli Vanaseljas juures dünos enne
389HP/500nm@1,5BAR ehk siis 286kw mootorist. Ja 6000 pöörde juures asi lõppes, enne kui asi ilusaks jõudis minna.
Nüüd käib kenasti 7k+ pöördesse ja see tõesti on ilus osa... 5300 -st kuni 7k+. Rõhk on 1,8BAR praegu. P.Dyno järgi ikka WAY PALJU parem :D
Eks seal on nüüd kindlasti 300+kw, kui palju... ei oska öelda.
Enne seadistama minekut, avastasin kollektori lekked ja pool turbo flantsi tihendit oli ka läind.

Kas ma tahan kunagi kuullaagerturbot? -Jah. Aga sellel ma mõtlen, et praegu vähemalt päevakorrast maas.
Anti-lag-i aint tahaks. Nagu ma kuulnud olen, saab seda mitut erinevat moodi teha...
Paneme eilsest päevast ühe pildi ka, Rapla Kardirada foto@Janek

BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D
"Küla laadija rästik" :D
- Datsunimies
- Postitusi: 128
- Liitunud: 05.03.2011 11:37
- Asukoht: Tln
Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire
ise investeerisin kohe korralikku turbosse, hankisin Borgwarner efr6758, milles on juba suur wg,keraamilised laagrid,billet kompressor laba, titaanium võll ja boost solenoid, see turbo on ikka meeletult hea spooliga. oma sr20detiga tuli 430hp 6300rpm ja 570nm/4000rpm 1.4bariga. See sama turbo oleks sinu kubatuuriga ka suht ideaalne.
Nissan 200SX S14
- LordVampire
- Postitusi: 394
- Liitunud: 17.02.2009 22:55
- Asukoht: Tallinn
Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire
Oleks küll, ja see jutt mis sa räägid ei ole üldse maha jooksnud. Lihtsalt SEE on valmis kompott juba. Et see ressurss oleks mõistlik enne ära kasutada.
Ja praegu, on seal asju mis häirivad rohkem. Nagu elektrisüsteem, sillad, pidurid. Vaatab mis tulevik toob, kui auto piisavalt kaua minu käes, jõume ka äkki ringiga tagasi turbo juurde.
Ja praegu, on seal asju mis häirivad rohkem. Nagu elektrisüsteem, sillad, pidurid. Vaatab mis tulevik toob, kui auto piisavalt kaua minu käes, jõume ka äkki ringiga tagasi turbo juurde.
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D
"Küla laadija rästik" :D
- LordVampire
- Postitusi: 394
- Liitunud: 17.02.2009 22:55
- Asukoht: Tallinn
Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire
Pole ammu kirjutanud, mis seal ikka postitada vanaauto parandustöid. Ala veepump ja soojendusradika remondi teemal ( nimekiri on päriselt pikem, juhtmestik sai isegi ringi tehtud ja aga see selleks
). Mingit nänni olen ka ostnud aga tegelikult praegu on mõtted anti lagi juures.
Selle KMS ECU-ga saan elektroonilise klapiga juhtida väljalaskekollesse õhku. Googlest saan lugeda aga mitte knowhowd. Kas keegi on teinud mõne sellise aretise? Teab soovitada mida peaks jälgima ja mis firma klappe võiks vaadata ja suure toru kollesse vedada jne. Kui keegi midagi ei ütle siis vaikselt hakkan pihta ja annan teada kuidas läks
.

Selle KMS ECU-ga saan elektroonilise klapiga juhtida väljalaskekollesse õhku. Googlest saan lugeda aga mitte knowhowd. Kas keegi on teinud mõne sellise aretise? Teab soovitada mida peaks jälgima ja mis firma klappe võiks vaadata ja suure toru kollesse vedada jne. Kui keegi midagi ei ütle siis vaikselt hakkan pihta ja annan teada kuidas läks

BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D
"Küla laadija rästik" :D
Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire
googelda st205 wrc anti lag.
Opel kadett GSI 16v Turbo
Toyota MR2 Turbo
Toyota MR2 Turbo