23. leht 49-st

Postitatud: 11.11.2008 14:30
Postitas Ragnar
" mul on subsil uued turbod... "

Postitatud: 11.11.2008 14:36
Postitas Ragnar
"... ja uus on relakas "

Postitatud: 11.11.2008 15:13
Postitas marauder
Miks sul avataril punane Fiat on?

Postitatud: 11.11.2008 17:59
Postitas Mossemeez
Sest tal on punane Fiat :o

Postitatud: 11.11.2008 18:53
Postitas jeff01
marauder kirjutas:Miks sul avataril punane Fiat on?
Loe eelmise lehekülje viimaeid postitusi :)

Postitatud: 12.11.2008 0:08
Postitas marauder
Eelmisel lehel poel FIatist juttu ju?

Ei sesmöttes, et valge oli ju enne?


Ma tean et teemast väljas, aga andestust :)

Postitatud: 12.11.2008 0:23
Postitas Siim
marauder kirjutas:Eelmisel lehel poel FIatist juttu ju?

Ei sesmöttes, et valge oli ju enne?


Ma tean et teemast väljas, aga andestust :)
punane - N/A ja daily driver.
valge - garaazis ja tegemisel

Postitatud: 12.11.2008 1:14
Postitas marauder
selge värk sest segasest asjast :)

Postitatud: 12.11.2008 9:59
Postitas Mihkel
Tore, et te seda minu teemas arutate :-D

Postitatud: 12.11.2008 10:55
Postitas zoom1
Subarut dünotud on?

Postitatud: 12.11.2008 11:00
Postitas Mihkel
Ei ole veel.
Tahaks mõned muudatused enne teha ja veidi teepeal seadistada.
Knocki kuulamise peab ka välja mõtlema, kuna dynos ei ole müra tagant midagi õieti kuulda.

Postitatud: 12.11.2008 13:18
Postitas Astrona
Mihkel kirjutas:Ei ole veel.
Tahaks mõned muudatused enne teha ja veidi teepeal seadistada.
Knocki kuulamise peab ka välja mõtlema, kuna dynos ei ole müra tagant midagi õieti kuulda.
RFLi knock oli küll 100m peale kuulda :lol:
Mida rikkam segu seda halvemini kuulda on, ses mõttes räägitakse, et kasulik on hoida segu pigem lahjem 13.5-12.7 vahel, muidu käib knock nii vaikselt üle et ainult kolvid saava aru.
10mm vasktoru 1 ots laiaks lüüa ja auk puurida. Plokile kinnitada põlemiskambri kõrgusele - toru teisest otsast voolik traktoristi klapidesse.

Ise plaanin teha nii, et knock-sensorist signaal läpaka helikaarti, softiga panen 5-8KHz filtri peale ja kuulan läpakast kõrvaklappidega + soft ise võiks kah otsida natuke kas on mingeid peak'e, aga see pikem teema ja suurem töö.

Postitatud: 12.11.2008 14:34
Postitas Mihkel
Probleem oli selles, et ventika ja summuti müra tagant ei olnud isegi mootori hääl alates 5000rpm kuulda.

Dynomax-is on veidi vaiksem, kuna seal on väike vent ja autost suht kaugel.

Postitatud: 12.11.2008 14:47
Postitas marauder
Mihkel kirjutas:Tore, et te seda minu teemas arutate :-D
Pole hullu, aga Subaru on vinge, piltide pealt nagu uus, esiots meeldib eriti :)

Postitatud: 12.11.2008 15:53
Postitas Astrona
Mihkel kirjutas:Probleem oli selles, et ventika ja summuti müra tagant ei olnud isegi mootori hääl alates 5000rpm kuulda.

Dynomax-is on veidi vaiksem, kuna seal on väike vent ja autost suht kaugel.
Summuti müra tagant polnud mootori hääl kuulda
Kuidas seda mõista? Sul kett-ülekanne ja mehhaanilised tõukurid?
Kui seal keegi düno ajal akna sisse viskab siis poleks kuulda? :)
Ma muidugi enne enda kolbide sulatamist ei kuulnud midagi - kiiver kah peas jne. Ja noh jällegi see, et mul oli 10.5-11.5:1 vahemikus segu.

Tegelt kah rääksin parasjagu "Respeckt"iga 100m eemal juttu, deto käis üle igasugu müra, ja RFLil pole eriti vaikne masin. Ventika müra poleks 100m peale eriti kuuldagi.
Peale selle ventikad ja mootor ei tekita sinna 7KHz peale eriti palju müra. Ja kuna deto heli pole harmooniline, siis ta riivab eriti valusalt kõrva.
Ma muidugi ei tea palju TKTK rullidel rehvid häält teevad - Liguris jooksin korra õue ära :lol: - mootori müra oli kordades vaiksem rehvide omast.