Subaru Impreza GT-RS ::: 1998 ::: Mihkel
Tore, et te seda minu teemas arutate 

Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Ei ole veel.
Tahaks mõned muudatused enne teha ja veidi teepeal seadistada.
Knocki kuulamise peab ka välja mõtlema, kuna dynos ei ole müra tagant midagi õieti kuulda.
Tahaks mõned muudatused enne teha ja veidi teepeal seadistada.
Knocki kuulamise peab ka välja mõtlema, kuna dynos ei ole müra tagant midagi õieti kuulda.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
RFLi knock oli küll 100m peale kuuldaMihkel kirjutas:Ei ole veel.
Tahaks mõned muudatused enne teha ja veidi teepeal seadistada.
Knocki kuulamise peab ka välja mõtlema, kuna dynos ei ole müra tagant midagi õieti kuulda.

Mida rikkam segu seda halvemini kuulda on, ses mõttes räägitakse, et kasulik on hoida segu pigem lahjem 13.5-12.7 vahel, muidu käib knock nii vaikselt üle et ainult kolvid saava aru.
10mm vasktoru 1 ots laiaks lüüa ja auk puurida. Plokile kinnitada põlemiskambri kõrgusele - toru teisest otsast voolik traktoristi klapidesse.
Ise plaanin teha nii, et knock-sensorist signaal läpaka helikaarti, softiga panen 5-8KHz filtri peale ja kuulan läpakast kõrvaklappidega + soft ise võiks kah otsida natuke kas on mingeid peak'e, aga see pikem teema ja suurem töö.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Probleem oli selles, et ventika ja summuti müra tagant ei olnud isegi mootori hääl alates 5000rpm kuulda.
Dynomax-is on veidi vaiksem, kuna seal on väike vent ja autost suht kaugel.
Dynomax-is on veidi vaiksem, kuna seal on väike vent ja autost suht kaugel.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mihkel kirjutas:Probleem oli selles, et ventika ja summuti müra tagant ei olnud isegi mootori hääl alates 5000rpm kuulda.
Dynomax-is on veidi vaiksem, kuna seal on väike vent ja autost suht kaugel.
Kuidas seda mõista? Sul kett-ülekanne ja mehhaanilised tõukurid?Summuti müra tagant polnud mootori hääl kuulda
Kui seal keegi düno ajal akna sisse viskab siis poleks kuulda?

Ma muidugi enne enda kolbide sulatamist ei kuulnud midagi - kiiver kah peas jne. Ja noh jällegi see, et mul oli 10.5-11.5:1 vahemikus segu.
Tegelt kah rääksin parasjagu "Respeckt"iga 100m eemal juttu, deto käis üle igasugu müra, ja RFLil pole eriti vaikne masin. Ventika müra poleks 100m peale eriti kuuldagi.
Peale selle ventikad ja mootor ei tekita sinna 7KHz peale eriti palju müra. Ja kuna deto heli pole harmooniline, siis ta riivab eriti valusalt kõrva.
Ma muidugi ei tea palju TKTK rullidel rehvid häält teevad - Liguris jooksin korra õue ära

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET