23. leht 48-st

Postitatud: 23.03.2010 10:12
Postitas jeff01
Motary1 kirjutas:MS3 on väljas :)
Vaatasin just isegi, et tiritakse Vemsile järele :-D
Mis on tore on see, et PCB jääb samaks nagu MS2hel nii et saab ka MS1hest MS3me teha.

The MS3 daughter card on its own will give you all these features and more:

* VE and ignition tables are now both 16 x 16
* 0.1% steps on VE table, 0.1 degree steps on ignition table
* Socket for an onboard SD card - no laptop required for data logging (SD Card not included)
* Built in USB port
* GM stepper IAC control
* Closed loop idle and mixture control
* CANBus communications for interface with GPIO Board, IO Extender, or other devices
* Staged injection
* Native support for many different OEM trigger patterns

The MS3 also gives you a starting point for even more expansion. You will be able to connect the pin headers on this board to additional hardware, such as the MS3X board (not yet released) or other cards to enable features like these:

* 8 channels sequential fuel control
* 8 channel sequential ignition control
* Individual fuel and spark trim for cylinder by cylinder tuning
* 2 and 3 channel PWM IAC control
* 2 stage nitrous controller
* Table switching for multi-fuel engines
* 2 step launch control
* And more!

Pilt

Postitatud: 23.03.2010 10:59
Postitas Mihkel
Hetkel on küll asi veel poolkõvas staadiumis aga varsti peaks asi ka õige firmware release-ini jõudma.

Nagu nüüd lugesin, et on vaja MS1 ja MS2 puhul välja vahetada ka korpus.

Eks varsti tuleb siis MS3-me katsetama hakata.

Postitatud: 13.04.2010 17:09
Postitas Ultron
Kena kompaktne disain vs MS2, komponendid oleks ka nagu 20a ajas edasi rännanud. Ootab huviga mis esimesed muljed katsetajatel tulevad.

Postitatud: 13.04.2010 17:19
Postitas murjam
See on MS-3 plaat, mis käib prose kohale (see pole kogu Megasquirt), alusplaat on ikka samasugune 20a võrra vanem ;) - peaks jah olema võimalik MS-2 või MS-1 V3.0 plaadiga "upgradeda" MS-3 peale.

Postitatud: 13.04.2010 17:53
Postitas Ultron
Just enne mõtlesin, et kutid on ikka super töö ära teinud, kui selle nii väikseks saanud aga tegu jah ainult MS3X expansion board'iga :lol:

Postitatud: 14.04.2010 9:39
Postitas tynt
MS3X expansion tuleb veel lisaplaadina eraldi juurde. Ehk siis kokku kolm trükkplaati. :-D

http://www.ms3efi.com/product2.html

Postitatud: 14.04.2010 16:14
Postitas jeff01
murjam kirjutas:See on MS-3 plaat, mis käib prose kohale (see pole kogu Megasquirt), alusplaat on ikka samasugune 20a võrra vanem ;) - peaks jah olema võimalik MS-2 või MS-1 V3.0 plaadiga "upgradeda" MS-3 peale.
Tegelikult on võimalik ka veel vanema ehk 2.2 plaadi peale MS3 proseplaat panna ja sellele veel MS3X plaat juurde ehk et eriline kompott tuleks kokku mis mulle isiklikult juba disainilt ei meeldiks....

MS võiks uue platvormi võtta ja korraliku lisa pahnata trükiplaadi välja töötada millel 3 põlvkonna prose peal seisab....niikuinii on tulevik selle suunas ja ms1 ja ms2 on hääbumas: Ideaalis võiks kõik siis juba ühe plaadi peal olla ja korralik proto area kah kuna niikuinii tuleb tulevikus veel lisavõimalusi :-D

Postitatud: 14.04.2010 18:00
Postitas Astrona
jeff01 kirjutas:MS võiks uue platvormi võtta ja korraliku lisa pahnata trükiplaadi välja töötada millel 3 põlvkonna prose peal seisab....niikuinii on tulevik selle suunas ja ms1 ja ms2 on hääbumas: Ideaalis võiks kõik siis juba ühe plaadi peal olla ja korralik proto area kah kuna niikuinii tuleb tulevikus veel lisavõimalusi :-D
Minu jaoks on MSi põhiargument odavus: kui ta maksaks 20k, siis oleks vähe kasu, et ta opensource on jne...
Isiklikult ei kasutanud ma MS1-Extra pealt enamus võimalusi (ainult süüde, kütus, traction, launch). MS2 puhul on minu silmis põhieeliseks, vähem-aeganõudev programmeerimine, aga auto seadistamiseks pole see üldse oluline.
Pooldan, et oleks V2.2 ja V3 kõrval oleks veel 1 kallim plaat. Aga kui neid rohkem tekib, läheb hardware-support jne keerulisemaks. Neid B&G'ga kokkulepimata plaadi-disaine on tehtud aegade algusest, ja nendega abi-saamine, kui midagi lendab on näiteks juba keerulisem.
Ja kui ise enam põlveotsas joota kah ei saa, kaob asjal jällegi 1 mõte ära... Kui just hiinast imekombel tipkvaliteediga koostatud veel odavamaid plaate ei hakka tulema...
Tahtsin öelda, et pole neid uuendusi nii palju vaja.

Postitatud: 20.04.2010 19:24
Postitas jeff01
On keegi MSi süütetransside asemelmiskit muud kasutanud peale boschide, vb921tede ja originaal ajudest välja kakutud transistorite?

Kas need poleks mitte kasutatavad: http://www.elfaelektroonika.ee/artnr/71 ... tors-to220

Postitatud: 20.04.2010 21:15
Postitas Raceboy
jeff01 kirjutas:On keegi MSi süütetransside asemelmiskit muud kasutanud peale boschide, vb921tede ja originaal ajudest välja kakutud transistorite?

Kas need poleks mitte kasutatavad: http://www.elfaelektroonika.ee/artnr/71 ... tors-to220
Sa võid ju kasutada mõne auto süütevõimendit?

Postitatud: 20.04.2010 23:35
Postitas murjam
Minu küsimus pole turbodega otseselt kuidagi seotud, kuid annate ehk andeks:

Kas/kuidas saaks panna edukalt Megasquirti akuta mootorile (vändast käima) nii, et akut ei peaks panema? :-D

Postitatud: 20.04.2010 23:41
Postitas tynt
jeff01 kirjutas:On keegi MSi süütetransside asemelmiskit muud kasutanud peale boschide, vb921tede ja originaal ajudest välja kakutud transistorite?

Kas need poleks mitte kasutatavad: http://www.elfaelektroonika.ee/artnr/71 ... tors-to220
Siin paistavad mingid spets süütedriverid: http://www.fairchildsemi.com/markets/au ... d.html#ign
http://ee.farnell.com/fairchild-semicon ... ?Ntt=V5036

Seda pakub glensgarage.com megasquirtile müügiks ka. Loodetavasti on tegu ikka sama asjaga, pilti pole juurde pandud.

Postitatud: 21.04.2010 7:00
Postitas Raceboy
murjam kirjutas:Minu küsimus pole turbodega otseselt kuidagi seotud, kuid annate ehk andeks:

Kas/kuidas saaks panna edukalt Megasquirti akuta mootorile (vändast käima) nii, et akut ei peaks panema? :-D
Pead kasutama iseergutuvat genekat (alalisvoolu oma?), muidu ei teki genekast ka voolu, et kütuse- ja süütesüsteemile.

Postitatud: 21.04.2010 12:42
Postitas murjam
Raceboy kirjutas:
murjam kirjutas:Minu küsimus pole turbodega otseselt kuidagi seotud, kuid annate ehk andeks:

Kas/kuidas saaks panna edukalt Megasquirti akuta mootorile (vändast käima) nii, et akut ei peaks panema? :-D
Pead kasutama iseergutuvat genekat (alalisvoolu oma?), muidu ei teki genekast ka voolu, et kütuse- ja süütesüsteemile.
Kas on kas või teoreetiliselt võimalik ja vaeva väärt, et jalaga vänta lüües tekib hetkeks juba piisavalt stabiilne vool Megasquirti käivitamiseks, mis jõuab kohe voolu peale saades reageerida mootori liikumisele ja sädet/kütust anda? Või oleks igal juhul mõistlikum panna siis juba aku peale masinale?

Postitatud: 21.04.2010 15:02
Postitas jeff01
nii....FETid sain ja nendes siiski viga pole....
Proovisin ka teist protsessorit ja selleski pole asi. Milles võib viga olla?


Viga ise on selline, et süütepoolile "unustatakse" mass peale kuni 5 sekundiks ja tavaliselt kas crankingu alguses või lõpus.... 1 väljund on ka uimasem ja sädet on seal harva näha.....impulss tekiks justkui peale massi peale unistamist alles....vahepeal vaid pooleks sekundiks aga vahel tõesti 5 sekundi kanti kütab poole.

Ühest süütepoolist olen juba jagu saanud :(