K:Turbo minu autole
Re: K:Turbo minu autole
.
Viimati muutis AnvarV, 08.07.2014 17:16, muudetud 1 kord kokku.
Omega A 2.0 8v turbo
Re: K:Turbo minu autole
Loe seda foorumit ja eriti käesolevat teemat suure pühendumise ja sügava keskendumisega, siis saad vastused.
Üks vastus on see, et see turbo ei kõlba mitte ühelegi bensiinimootorile vb. ainult IZ mootorratta turbotamiseks.
Kui sa paned selle turbo Omegale, siis hakkab su Omega arendama tohutud 74 kW, 85 asemel
Turbo saad valida enamvähem selle järgi, kui palju arendab kilovatte mootor, millelt turbo pärit on ja kuipalju loodad sina saada.
Audi 2.2 turbo mootor on näteks 169 kW ja niipalju saab selle mootori turboga ka umbes võimsust.
Üks vastus on see, et see turbo ei kõlba mitte ühelegi bensiinimootorile vb. ainult IZ mootorratta turbotamiseks.
Kui sa paned selle turbo Omegale, siis hakkab su Omega arendama tohutud 74 kW, 85 asemel

Turbo saad valida enamvähem selle järgi, kui palju arendab kilovatte mootor, millelt turbo pärit on ja kuipalju loodad sina saada.
Audi 2.2 turbo mootor on näteks 169 kW ja niipalju saab selle mootori turboga ka umbes võimsust.
Re: K:Turbo minu autole
.
Viimati muutis AnvarV, 18.02.2020 15:04, muudetud 1 kord kokku.
Omega A 2.0 8v turbo
Re: K:Turbo minu autole
1 kg bensiini energiasisaldus on 35 MJ/l või 13kWh/kg
1 kg bensiini põletamiseks kulub 15 kg õhku - see on fakt.
Turbo tootlikus on teatud kg õhku tunnis. ega sealt rohkem läbi ei puhu.
1 kg bensiini põletamiseks kulub 15 kg õhku - see on fakt.
Turbo tootlikus on teatud kg õhku tunnis. ega sealt rohkem läbi ei puhu.
Re: K:Turbo minu autole
Ma ei ole väga pädev nendes graafikute lugemistes ja värkides aga kas Mitsubishi TD04-09 (49177-01220) turbo annaks 900 ccm tsikli mootori otsas mingit kuni umbes 0,5 barist lisarõhku või on see selleks otstarbeks ikka liiga väiksevõitu? KW järgi peaks antud isend olema mingite 1,8 galandi diislite peal kus kõigest 55 kw vs mul ratta 91 kw seega selle loogika järgi nagu väga juba ei mätsi ju ? Ei ole endas kindel aga õrn plaanimajandus hetkel käib kuna talv on pikk
Eesmärgid on väga tagasihoidlikud esialgu... Mingeid konkreetseid turbo mudeleid mis selleks otstarbeks sobiks võib ka välja pakkuda
Vabandan juba ette rumala küsimuse pärast...


Müüa palju erinevaid juppe 88-92 Civic / CRX / Concerto / Shuttle - Küsi julgelt...
-
- Postitusi: 495
- Liitunud: 03.12.2009 19:22
Re: K:Turbo minu autole
Minu arvates on KaroK natuke puusse pannud nende kw võrdlustega.
Võtame 2.5 tdi bemmi diisli turbo. Dislana on seal 105kw.
Paneme ta sobivale bensukale, mis oleks 1.6 dohc, vabalthingavana on ta 91kw. Antud disla turbo puhub edukalt 1bar antud mootoril ka c 130-150kw, oleneb seadistusest.
Või võtame 1.6 vtec mootori, millel oleks c 118kw. Kas siis hakkab tänu turbole puhuma 118kw asemel 105kw???
Pigem paneme 1bar ülerõhku ja hakkab hoopis ka 150kw võimsust olema. Kõik oleneb seadistusest.
Teades Mitsubishi TD04-09 asukohta, mis oleks näiteks 3.0 V6 biturbo, kus 0.6 bari per turbo, seda siis ühel V-poolel. On siis 1.5 liitrit per turbo. Stockis on 220kw ja max vääne 450Nm (turbo toodab rõhku alates 2000rpmi kuni 6000rpmi) Seega võiks see turbo ka 900cc peal midagi teha. Natuke hilja tuleb järgi, kuid see eest pauk on löök planguga selga :D
Turbo graafik siis tollele turbole.

Võtame 2.5 tdi bemmi diisli turbo. Dislana on seal 105kw.
Paneme ta sobivale bensukale, mis oleks 1.6 dohc, vabalthingavana on ta 91kw. Antud disla turbo puhub edukalt 1bar antud mootoril ka c 130-150kw, oleneb seadistusest.
Või võtame 1.6 vtec mootori, millel oleks c 118kw. Kas siis hakkab tänu turbole puhuma 118kw asemel 105kw???
Pigem paneme 1bar ülerõhku ja hakkab hoopis ka 150kw võimsust olema. Kõik oleneb seadistusest.
Teades Mitsubishi TD04-09 asukohta, mis oleks näiteks 3.0 V6 biturbo, kus 0.6 bari per turbo, seda siis ühel V-poolel. On siis 1.5 liitrit per turbo. Stockis on 220kw ja max vääne 450Nm (turbo toodab rõhku alates 2000rpmi kuni 6000rpmi) Seega võiks see turbo ka 900cc peal midagi teha. Natuke hilja tuleb järgi, kuid see eest pauk on löök planguga selga :D
Turbo graafik siis tollele turbole.

Re: K:Turbo minu autole
.
Viimati muutis AnvarV, 08.07.2014 17:16, muudetud 1 kord kokku.
Omega A 2.0 8v turbo
Re: K:Turbo minu autole
Ei tule proovida, pärast teed ringi , topelt aja ja rahakulu.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Re: K:Turbo minu autole
.
Viimati muutis AnvarV, 18.02.2020 15:05, muudetud 1 kord kokku.
Omega A 2.0 8v turbo
Re: K:Turbo minu autole
KaroK jutt on siiski õige, lihtsalt sageli 100kw mootori peal olnud turbost on võimalik näiteks 150kw välja pigistada. Kindlasti aga on turbo siis viimase piiri peal ning efektiivsest alast väljas - puhub väga kuuma õhku ning kooleb kiiresti ära.mitsu_manic kirjutas:Minu arvates on KaroK natuke puusse pannud nende kw võrdlustega.
Lauda nitro
Re: K:Turbo minu autole
Võta otsi üks Mitsu turbo näiteks Saabilt või Evolt saad ka normaalse mootori endale.
-
- Postitusi: 495
- Liitunud: 03.12.2009 19:22
Re: K:Turbo minu autole
murjam kirjutas:KaroK jutt on siiski õige, lihtsalt sageli 100kw mootori peal olnud turbost on võimalik näiteks 150kw välja pigistada. Kindlasti aga on turbo siis viimase piiri peal ning efektiivsest alast väljas - puhub väga kuuma õhku ning kooleb kiiresti ära.mitsu_manic kirjutas:Minu arvates on KaroK natuke puusse pannud nende kw võrdlustega.
Kus ta siis õige on???? Pole elusees loogiline, et 85kw masinast saab turboga järsku 74kw. Minge lugege raamatuid või vahetage eriala.
Ainuke õige koht oleks, et antud turbo on sellele mootorile ilmselgelt väike.
Tõin väga täpsed võrdlused välja, mille baasil võiks midagi ehitada.
Mille poolest siis diisli turbo erineb bensuka turbost???? Igapäevaselt saab nendega tegeletud ning paneb imestama. Tuleb lihtsalt õige turbo valida. Ning antud lihtsusest on lihtsam kohe bensukale mõeldud turbo võtta. Kodade suuruseid võrreldes eelkõige.
Re: K:Turbo minu autole
KaroK posti lugedes tekkis ka endal arvamus, et enda auto puhul olen hakkama saanud imega.Nimelt on minu autol peal turbo mis on pärit 420hj diisel mootorilt ja dünos tõmbasin selle turboga tulemuse 514hj @ 0,8bar(olen täiesti kindel, et see 420hj diisli küljest pärit turbo suudab puhuda vähemalt 700hj minu mootori küljes) 

BMW M3 Touring 870hp & 892nm @ 1,4bar boost
"With great power, comes great responsibility"
"With great power, comes great responsibility"
Re: K:Turbo minu autole
tuletaks siin bensiinipeadele meelde et bensukatest võetakse ju jõudu AFR ratioga ~12.5:1
Diislitega on lood vähe teised, kui stoich segu võiks lugeda neil teoreetiliselt samaks (14.7 vs 14.5) siis reaalselt sõidavad enamus diislid full loadis AFR'iga 20+:1. Ehk õhukogused mis teatud võimsuse saavutamiseks mootorist (turbost) läbi käivad on oluliselt erinevad. Eks igaüks teeb siit oma järeldused ise.
Raxxi auto on hea näide selle kohta et õigesti valitud diisli turboga saab jõudu toota bensukal. Kahju ainult et selle s50 sisu nii "nõrguke" on, et sinna 700 hp tõestamiseni ei jõudnud
terv
erich
Diislitega on lood vähe teised, kui stoich segu võiks lugeda neil teoreetiliselt samaks (14.7 vs 14.5) siis reaalselt sõidavad enamus diislid full loadis AFR'iga 20+:1. Ehk õhukogused mis teatud võimsuse saavutamiseks mootorist (turbost) läbi käivad on oluliselt erinevad. Eks igaüks teeb siit oma järeldused ise.
Raxxi auto on hea näide selle kohta et õigesti valitud diisli turboga saab jõudu toota bensukal. Kahju ainult et selle s50 sisu nii "nõrguke" on, et sinna 700 hp tõestamiseni ei jõudnud

terv
erich
128 KW ja 415 NM @ Dynomax
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech
Re: K:Turbo minu autole
Ja kuidas see sulle tundub, et 1 bariga ei tule 118nest kw-st 200-240 vaid tuleb 150? minu silmis on see turbo sinna väga vale....IAT saab olema meeletu sest turbo töötab alast väljas. Seda ei pea tegelt ei arvutama ega mapilt lugema et selle mootori otsa pole see hea turbo kui oled seda korragi käes hoidnud....olemuselt on ta ju olematu kuumakojaga hübriid.mitsu_manic kirjutas: Võtame 2.5 tdi bemmi diisli turbo. Dislana on seal 105kw.
Paneme ta sobivale bensukale, mis oleks 1.6 dohc, vabalthingavana on ta 91kw. Antud disla turbo puhub edukalt 1bar antud mootoril ka c 130-150kw, oleneb seadistusest.
Või võtame 1.6 vtec mootori, millel oleks c 118kw. Kas siis hakkab tänu turbole puhuma 118kw asemel 105kw???
Pigem paneme 1bar ülerõhku ja hakkab hoopis ka 150kw võimsust olema.
Keegi küsis siin analoogse turbo. 900cc bikele paigaldamise kohta ja see on sinna sobiv
Edit: selle 900sele bikele installimise all pidasin sobivaks td04 turbot mis bmw 525tdsidel on mitte midagi sellist mis 55kw masinal on.....ilmselt need turbod erinevad kuid nime algus sama.....Tegelikult on see tdsi oma. Mina kasutan kaht sellist turbot
madalapöördelisel 2L bensukal mis stocis pmt 50 kw toodab

Aga üldiselt....mis vahet sellel on millele üht tükki peale on pandud ? Kui selle asja omadused sobivad siis milles küsimus? Mind isegi ei huvita mille pealt miski turbo pärit on kui selle omadused mu mootorile sobivad.
Viimati muutis jeff01, 19.10.2012 15:30, muudetud 1 kord kokku.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.