23. leht 48-st

Postitatud: 28.09.2008 20:06
Postitas pr8
Toruraamil 25.1E autoga ei tohiks probleem olla alla 1100 kg saada.

Võimsuse poolest ei ole kellelgi üle 1000+ hj olijatest midagi häbeneda. Meie radadel on sealmaal juba küsimus selle mahapanekus.

Kõigile ei ole vist kohale jõudnud, mida tähendab 1200 hj. Õnneks teavad, et 120 hj kerges keres on ikka päris hea kiirendusega aparaat.

Korrutagu see 10'ga...

See on nagu tavaautoga kiilasjääl, oluline on "traction control" boosti, kütuse ja süütekurvidega.

Rehvid ja mass on olulisemad kui suurem võimsus. Tagantjärele tarkusena oleks pidanud kohe 25.1E double frame rail toruraamil spetsiaalauto tegema. Erkki siis.

Outlaw'l veel ka see eelis, et ei pea muretsema reeglimuudatuste pärast.

9 sek ei ole kiire... 8 sek ei ole kiire... Trust me :)

Ehk võib-olla tasub mõelda kohe kõige karmima kere/raami peale.

Postitatud: 30.09.2008 9:56
Postitas Fos
kui kerge fiiberkere tegemisel abi või nõu tarvis olen nõus omapoolse panuse eesti kiirete autode liitu andma :) Jõudu ja jaksu ja paksu rahakotti uue auto ehitamisel.

Postitatud: 09.10.2008 13:15
Postitas Astrona
RICE BURNER kirjutas:Max Power 1015hp / TQ 1000Nm
2x Garret GT3071R
Kas see on mõõdetud NOS'iga või NOSi kraan äkki lekkis :lol:?
Vastasel juhul võiks Garrett oma kataloogis andmeid muuta. GT3071R kohta räägib ta 310 - 475HP. Aga nagu näha ...508HP oleks täpsem-

Põhimõtteliselt opereerisid compressor-map'i pealt väljas?
Mootori effektiivsus nii kõrge, et sama lb/min kohta lihtsalt võimsust rohkem?

Postitatud: 09.10.2008 13:56
Postitas RICE BURNER
Kas see on mõõdetud NOS'iga või NOSi kraan äkki lekkis ?
Vastasel juhul võiks Garrett oma kataloogis andmeid muuta. GT3071R kohta räägib ta 310 - 475HP. Aga nagu näha ...508HP oleks täpsem-

Põhimõtteliselt opereerisid compressor-map'i pealt väljas?
Mootori effektiivsus nii kõrge, et sama lb/min kohta lihtsalt võimsust rohkem?
Sul võib midagi muud lekkida. :)
Nende turbotega on võetud selle autoga ka 950+ rattast, kuid mina sain 1,8bar-i juures 815rwhp ja see oli ka kõik, sest 2 bar-i juures jõudu juurde ei tulnud. Ilmselt hingab mootor exstreemselt hästi ja jõud saavutatakse juba madala rõhu juures, kus kogu turbo pakutud õhukogus ära kasutatakse.
Algselt oli meil ka 763 rwhp-d ,kuid süütetabeli ja nukkade keeramisega saime 815rwhp sama rõhu juures.
Kataloogid pole minu autosid kunagi kiireks teinud ja seega ma neid tabeleid vaatan silmaringi laiendamiseks. Kuigi seal on mingi keskmine info ju olemas. Samuti oli meil ka eelmisel aastal GT28RS-idega.

Oli küll plaanis NOSiga seadistada ja proovida, kuid saime seda teha vaid kuni 6000rpm-i, kui generaator ülesse ütles ja sädet enam ei jätkunud.
Nüüd siis plaanis paigaldada veidi suuremad turbod juhuks, kui peaks piir ette tulema. Iseasi, kas seda jõudu kasutada saab.

Postitatud: 09.10.2008 18:56
Postitas ahto42
Astrona kirjutas:
RICE BURNER kirjutas:Max Power 1015hp / TQ 1000Nm
2x Garret GT3071R
Kas see on mõõdetud NOS'iga või NOSi kraan äkki lekkis :lol:?
Vastasel juhul võiks Garrett oma kataloogis andmeid muuta. GT3071R kohta räägib ta 310 - 475HP. Aga nagu näha ...508HP oleks täpsem-

Põhimõtteliselt opereerisid compressor-map'i pealt väljas?
Mootori effektiivsus nii kõrge, et sama lb/min kohta lihtsalt võimsust rohkem?
aga ongi ju kirjas, et 2 turbot, ühe tootlikus on ju 475. kindlasti ei mõtle ma et kohe korrutame võimsuse 2'ga aga parem ikka, kui ühega

Postitatud: 22.11.2008 21:24
Postitas AndresZ
Kuis auto edeneb? Ja uus kas kast ka juba varsti siiapoole teel?

Postitatud: 23.11.2008 11:58
Postitas RICE BURNER
Kuis auto edeneb? Ja uus kas kast ka juba varsti siiapoole teel?
Eks tasapisi saab auto kallal ka nokitsetud. Mootor maas ja töö käib 130-ne üleliigse kilogrammi eemaldamise kallal.
Käigukasti ei telli enne, kui vana müüdud, kuid arvan, et 2009 sõidame sama käigukastiga, mis mind eriti ei häiri.

Postitatud: 17.12.2008 11:53
Postitas RICE BURNER
Tänaseks on siis autole tellitud paigaldamiseks üks Turbonetics,i
88mm Y2K :)

Postitatud: 17.12.2008 14:58
Postitas Taavi
Selline on mingi 1600hj vist? Milline väljalase tuleb? V6 ühe suure vilega ei ole vist väga levinud lahendus kiirendusspordis?

Postitatud: 17.12.2008 15:17
Postitas RICE BURNER
See vile on mõeldud kuni 1400hp
Ega palju selliseid lahendusi maailmas pole, kuid olen veendunud ,et suudame selle paremini toimima panna, kui kaks 700hp turbot. Ühel turbol on mitu eelist, sest autol saab olema üks summuti, üks õhufilter, lihtne ja odavam intercooler ja vähem torusid, sest sisselase tuleb ka üks. Loomulikult kolle on see kõige suurem mure, kuid mitte midagi võimatut. Seega kaalusääst ka üsna arvestatav. Meil on vaja 130kg kaalusäästu ja mulle hakkab tunduma, et see ei olegi võimatu. Ainult kalliks läheb. :)

Postitatud: 17.12.2008 19:22
Postitas Samvel
väga mõistlik teha 1400hp 10,5" rehviga meie radadel :-D
ja ära sa kaalu pärast väga muretse, nitro pead selle vurle jäoks peale jätma :-D

Postitatud: 17.12.2008 19:44
Postitas RICE BURNER
Bla-bla-bla! Sam :-D

Teadmine maksab ka ju midagi :)

Postitatud: 17.12.2008 21:16
Postitas RICE BURNER
Aga Sam,i jutule lisades pean ütlema, et olen sellega arvestanud, et 3l mootor ei jõua seda piisavalt kiiresti stardis ülesse spoolida ja sellepuhuks on tõesti NOS olemas. Kaaluvõidu paigutame selljuhul õigesse kohta ballasti näol auto taha. Nagu ma ütlesin, siis teadmine ja võimalus vajadusel lisa keerata on alati mulle kui sõitjale tähtis olnud. See ei tähenda, et autol hakkab 1400hp,d olema. Arvan ,et 1100-1200 on ok.
Praeguseks on selge, et ainult uste näol võidab kaalus 80kg ja selle paigutame vajadusel taha otsa.

Postitatud: 17.12.2008 21:24
Postitas RICE BURNER
Kas kellegil on kogemusi QUAIFE LSD diffriga, sest hetkel tundub kõige vastupidavam pakkumine olevat. Teine valik on KAAZ, kuid sellenäol tegemist tavalise ketastüüpi LSD,ga.

www.quaife.co.uk

Postitatud: 17.12.2008 22:18
Postitas Astrona
RICE BURNER kirjutas:...
sellepuhuks on tõesti NOS olemas.
...
Praeguseks on selge, et ainult uste näol võidab kaalus 80kg ja selle paigutame vajadusel taha otsa.
ülelaadimisega mootorid töömahuga kuni 4000 cm3.
Mis klassi sa muidu sihid? Lappasin reeglid läbi, ja enda imestuseks ei leidnud mitme ülelaademeetodi korraga kasutamise ja töömahu vahel mujalt seost kui ainult miinimumkaalu arvutusel.
korraga mitut ülelaadimismeetodit (mehaaniline + keemiline) kasutaval sõidukil korrutatakse mootori töömaht koefitsendiga 2.3
Isegi kui see 2.3 oleks ka klassidesse paigutamisel, oleks see nagu valitudki nii, et 3.0TN oleks ikka alla 7000cc :lol:

Tekib natuke veider olukord: 4000cc NA mootor sõidab A klassis, lisades nitro (loe keemilise ülelaadimise) lendab kohe klassi B, ok. Ja lisades 1cc töömahtu, lendab ta juba klassi C, aga kui lisada 1cc asemel suur turbo jääb ta ikkagi klassi B :)
Või ma sain millestki valesti aru.

Kuidas uste näol võidab 80kg? Ostsin plastik-tagaluugi + kerge klaasi ja kaaluvõit on heal juhul 8.0kg.