23. leht 32-st
Postitatud: 15.05.2009 16:44
Postitas Mihkel
Väike progress M-i mootori poolelt ka.
Sain väntvõlli töötlusest tagasi ja pidi sajebiiz oleam väidetavalt.
Loodame, et on ka
Lasin teha:
* Vändakaelte kontroll (STD mõõdus on)
* Väntvõlli sirguse kontroll
* Vändakaelte poleerimine
* Õlitusavade faasimine
* Õlituskanalite puhastamine
Asi sai ilusti mullikilesse mässitud ja turvalisse kohta oma aega ootama pandud.
Järgmisena tahaks kaane kätte saada, siis on kõige väärtuslikumad tükid tagasi ja korrastatud.
Postitatud: 15.05.2009 17:54
Postitas mart154
näen ma valesti, või viimasel pildil, üleval servas, paistavad korralikud kahjustused olevat?!?
Postitatud: 15.05.2009 20:43
Postitas mall0c
Drift Speci kohta - ete ilma naelteta talvekad mõte mata küll kohe maha. Endal praegu NordfrostIII ilma naelteta ees ja Rapla rajal pidas esiots täpselt pool ringi ja 2 drifti. Absoluutselt ei pea talvekas asfaldil. Rihi parem ette R888, esirehvide pealt koonerdada ei tasu, ei kulu neid nii ohtralt ja suure tõenäosusega päästavad sind mõnest avariist driftides.
Postitatud: 15.05.2009 20:51
Postitas Reims
mart154 kirjutas:näen ma valesti, või viimasel pildil, üleval servas, paistavad korralikud kahjustused olevat?!?
see vänt on peetis jah,Mihkel peab nüüd hakkama uut otsima,sest ega sellist ju sisse enam küll ei kannata panna ja Mihkli taotluslikku jõudu ei kannata selle kulunud vändaga üldse proovida ka .

Postitatud: 15.05.2009 20:57
Postitas Astrona
Reims kirjutas:mart154 kirjutas:näen ma valesti, või viimasel pildil, üleval servas, paistavad korralikud kahjustused olevat?!?
see vänt on peetis jah,Mihkel peab nüüd hakkama uut otsima,sest ega sellist ju sisse enam küll ei kannata panna ja Mihkli taotluslikku jõudu ei kannata selle kulunud vändaga üldse proovida ka .

Eeldades, et sajebiz öeldi katusepapist, siis julgen arvata, et sel vändal pole midagi viga - käib 400K veel.
Postitatud: 15.05.2009 21:07
Postitas Mihkel
Teie rahustuseks on see sitt, mis õli külge jäänud vända transportimisest auto põrandal.
Mart, kas sa tõesti arvad, et ma paneks vigastest kohtadest pilte üles
Ja vänt käis ikka katusepapis jah, kus mujal.
Postitatud: 15.05.2009 21:15
Postitas Reims
krdi per.e

Postitatud: 20.05.2009 9:42
Postitas Mihkel
Vahepeal olen siis loomkatseid teinud MS2 prosega.
Mootor tundub ühtlasemalt käivat kui MS1 prosega ja tundub, et reageerib ka nagu veidi kiiremini.
Aga tänu sellele vahetusele võitlen ma nüüd ka ise väikestviisi pöörete sync (trigger error) probleemiga.
MS1-ega kõik ilusti toimis ja ühtegi lugemisviga ei täheldanud aga MS2-ega hakkas asi kohe meeldivalt tihedalt katkuma.
Siis avastasin, et kunagi paar aastat tagasi olin VR sensori pistiku ilusti generaatori peale toetanud, sai see kauge kaarega ringi veetud
ja asi läks ikka väga palju paremaks, nüüd kaob sync ära harva aga ikka häirib.
Peaks vist veel korra mingit tutikat kaablit proovima, kuna hetkel kasutan M50 mootori originaal aju VR kaablit.
Postitatud: 20.05.2009 9:59
Postitas mart154
M50 orika kaabliga on mul väga head kogemused juba 2 autoga.
Ühel teeb kaabel samamoodi tiiru ümber geneka, seni töötab

Postitatud: 25.05.2009 0:51
Postitas Mihkel
Tundub, et seekord jäin mina peale ja trigger errorid alla.
Igatahes ilma datalogita lihtsalt sõites küll aru ei saa, et mootor enam nõksutaks.
Nüüd ka mõne kogemuse võrra rikkam, mis komponendi muutmine plaadil mida muudab.
Samuti sai täna installitud ka el. vendi juhtimine nign launch control.
Launch on ikka päris mõnus asi, nii palju kui õhtul proovida sain.
Üks launchi juhtimise bug tuleb veel ära kõrvaldada, siis saab korralikult proovida seda.
4000rpm juures oli põhimõtteliselt kohe 0.7bar üleval.
Postitatud: 25.05.2009 10:27
Postitas onesuspect
Väidetavalt lõhub "launch control" jubedalt turbo kuumakoda!? Ise pole selle asjaga kursis väga aga nii pidi olema.
Postitatud: 25.05.2009 10:31
Postitas Mihkel
Sa mõtled ilmselt pigem ALS-i ehk antilag-i, mis koguaeg taga on?
Sync loss-i kohapealt hõiskasin vist liiga vara, eile ei olnud mitte midagi õhtul sõites tunda, täna hommikul madala pöördega klõbistas kütusepumba releed mitmeid kordi.
Hakkab see jura juba vaikselt ära tüütama. Õnneks põhjagaasi alas on suht rahulik, hommikul 1 nõks oli tööle sõidul.
Peab ossiga signaali mõõtma hakkama, ilmselt mõõtmiseks mingid juhtmejupid välja tooma.
Postitatud: 25.07.2009 2:48
Postitas Mihkel
Täna öösel jõudis siis kätte aeg, kui 86a originaal plokikaane tihend otsustas ilmselt oma töölepingu lõpetada.
Igatahes kerge drifti ajal Liivalaiast Tartu mnt. peale viskas tagant suure valge tossulondi välja.
Hea, et Mart oma turbokaga järgi tšillis, oli vähemalt vedukauto kohe võtta.
Kui aega on, siis ehk homme hommikul võtan kaane maha ja vaatan mis juhtus.
Krt sai just enne maanteel seadistamas käidud veel ja õnnelik oldud,
et trigger erroritest lahti sain ning aju pöördeid ilusti puhtalt luges.
Tund varem sai maanteel neljas peeneks lastud ja veendutud, et knocki ei olnud absoluudselt.
Segu ka ilusti 12.2-12.5 vahel. Lisaks juhtus asi vihmamärjal teel ilma pidamiseta wheelspinni ajal.
Sellisel hetkel ei tohiks nagu erilist koormust mootoril olla, et knocki ohtu peaks olema.
Tundub, et selle tihendi aeg sai lihtsalt otsa, kuna õli immitses selle tihendi vahelt juba viimased 2 aastat.
Postitatud: 26.07.2009 21:55
Postitas Mihkel
Sai täna kaas maha võetud.
Esimese silindri tihendirõngas on kenasti tilga kujuline.
Märkasin, et kaane poolt küljest oli tilga koha peal metallrõngal pragu aga teisel pool ja nö. silindri sees pool polnud.
Huvitav, kas see pragu oli põhjus või tagajärg?
Siiani on mulle arusaamatu see, et miks asi koormuse all laiali ei läinud vaid olematu koormuse all riknes.
Detonatsiooni korral oleks ju ka loogilisem, et 4-jas silinder läheb, mitte esimene, mis on veepumba kõrval.
Lisaks ei olnud koormuse all küll mingit detonatsiooni.
Postitatud: 26.07.2009 22:00
Postitas zoom1
Ahti turbokadetil läks ka tihend hüppe ajal, ehk kui koormust taga polnud.