23. leht 50-st
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 10.07.2011 1:02
Postitas digimarket
Kõige lihtsam kasutada väiksemat kuumakoda. Kuigi saab mängida ka nukkadega, kaane voolavus, jne.
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 10.07.2011 4:12
Postitas ValgeKotkas
Vaba hingamine nii eest kui tagant antud? Rõhutorud korralikud (optimaalselt jooksvad, lühikesed ning peenikesed? :D)
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 10.07.2011 11:00
Postitas Toivoku
digimarket kirjutas:Kõige lihtsam kasutada väiksemat kuumakoda. Kuigi saab mängida ka nukkadega, kaane voolavus, jne.
kahtlen,et sellele turbole eraldi väiksemat koda on kuskilt saada. vaba voolavus on antud talle tõesti, flants on ilusti sile ja miskeid järske yleminekuid ei ole, torud on IC ja siis sealt otse sisselaskesse mödöa võimalikult lyhikesi teid, tegemist on 2,3l bens saabi pealt võetud turboga, aga istub nimelt 524td otsas. naljakas on see,et ennem tekkib vaakum korraks kui rõhku puhuma hakkab.
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 11.07.2011 20:42
Postitas taxu
Kui turbo liiga suur on, siis polegi suurt midagi teha.
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 11.07.2011 21:35
Postitas jeff01
Olen ühe ja sama auto peal kasutanud nii saabi 2,3se kui ka 524lja turbot ja selle peale küsiks, et mis sa siis ootasid

töömahtu pole sa ju tõstnud ja pöördeid samuti mitte....jääb lihtsalt suureks ja on palju laisem kui originaal
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 12.07.2011 1:14
Postitas Toivoku
jeff01 kirjutas:Olen ühe ja sama auto peal kasutanud nii saabi 2,3se kui ka 524lja turbot ja selle peale küsiks, et mis sa siis ootasid

töömahtu pole sa ju tõstnud ja pöördeid samuti mitte....jääb lihtsalt suureks ja on palju laisem kui originaal
jah kuid yhel on 4 silindrit ja teisel 6, see ei mõju? Pigem lagi probleemiks oli hetkel see,et vaheflants lekkis kohutavalt, hakkasin uut meisterdama ja veidikene tähelepanelikumalt. Peaks kenasti toimima hakkama, on selle auto peal ka suurem turbo olnud

Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 12.07.2011 22:21
Postitas ValgeKotkas
Millelt saaks (ehk siis lihtsalt ja odavalt lammarist vms:D (või on kellegil pakkuda?)) Denso'le kandilisi emaseid pistikuid?
Või siis üleminek kandiliselt emaselt ümmargusele isasele?
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 12.07.2011 23:02
Postitas Corrado
Kas just rumal küsimus, aga oskab keegi öelda mis firma ja mis koodiga või vähemasti mis suurusega pihustid bemari 2.5 141kw vanosega mootoril on?
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 12.07.2011 23:27
Postitas taxu
ValgeKotkas kirjutas:Millelt saaks (ehk siis lihtsalt ja odavalt lammarist vms:D (või on kellegil pakkuda?)) Denso'le kandilisi emaseid pistikuid?
Või siis üleminek kandiliselt emaselt ümmargusele isasele?
No Densod on Toyotsidel, eks neilt saakski. 3sg(t)e-l näiteks silma järgi öeldes taolised.
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 13.07.2011 15:33
Postitas ValgeKotkas
Kas see just kõikse levinum mootor, ei tea :D Aga jah, peaks tojotse proovima küll, samas minu toyotal on ümmargune, kuid äkki uuemal tüübil on kandiline...
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 13.07.2011 20:40
Postitas taxu
5sfe-l olid ka sarnased. Ja kindlasti oskab aidata üks Marguse nimeline lammutusega tegelev mees: 5032012
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 14.07.2011 21:09
Postitas jeff01
ValgeKotkas kirjutas:Millelt saaks (ehk siis lihtsalt ja odavalt lammarist vms:D (või on kellegil pakkuda?)) Denso'le kandilisi emaseid pistikuid?
Või siis üleminek kandiliselt emaselt ümmargusele isasele?
Need on tavalised boschi pistikud ju ??? nagu siin all:
http://www.vems.ee/tooted.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Saksa autod on neid täis. pooled bmw pistikutest sellised olenemata aastakäigust. (opelid, volkarid ja muudki sakslased samuti)
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 14.07.2011 21:12
Postitas jeff01
Toivoku kirjutas:jeff01 kirjutas:Olen ühe ja sama auto peal kasutanud nii saabi 2,3se kui ka 524lja turbot ja selle peale küsiks, et mis sa siis ootasid

töömahtu pole sa ju tõstnud ja pöördeid samuti mitte....jääb lihtsalt suureks ja on palju laisem kui originaal
jah kuid yhel on 4 silindrit ja teisel 6, see ei mõju?
Jah mõjub, 6 pütase plokk jahutab gaase veel enam maha kui 4 pütase oma
Aga jah mis enim mõjutab on siiski töömaht ja pööre mis annavad gaaside koguse kuid sinna on loomulikult segatud kõik voolavused, täiteaste, nii dünaamiline-, kui ka staatiline surveaste jne jne jne.
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 16.07.2011 0:31
Postitas gena
Kas Bosch 044 võib uputada paaki sisse kui on autole paigaldada võimalik mõõtudelt ja kujult?
Tegu sju paagivälisega reaalselt. Vb kellegil kogemusi...
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 01.08.2011 19:30
Postitas Corrado
Niisiis, kuna ma ise pole veel kõige pädevam mootorite(õigemini vigade) alal, siis uuriks ehk mõne targema arvamust.
Pilt järgmine
http://www.upload.ee/image/1543783/kolv ... ntv6ll.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Mis võib selliseid jälgi põhjustada? Kehv õlisurve? Ilma õlita käimine?
Ja kas piisab sellest kui panna uued saaled või vajab väntvõll ka lihvi(ehk siis minupuhul võtan teiselt mootorilt selle kui seal parem on

)?
Kolbidel ka kohati naljakad kraapimisjäljed, eriti 1. silindri omal. Samas silindrid on väga ilusad, tehase hoonimisjäljedki peal veel.