Toyota GT4 ST185 (müüdud)
- LordVampire
- Postitusi: 394
- Liitunud: 17.02.2009 22:55
- Asukoht: Tallinn
Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire
389HP/500nm@1,5BAR mootori jõud jah. Praegu. 6000 pealt tuleb mingi error sisse. 7400 on piiraja. Eelmisele omanikule helistasin, see sõitis 2bar-iga. ja ütles et peale 6000 seal just ilusaim osa oligi, et oli suht ühlaselt läinud ülesse. Aga väitis et neil oli ka see error mingi hetk sees olnud, kui selle korda sai, siis oli elu ilus. Paar asja natuke ringi tegema, ja siis vaatab uuesti, see 389 hetkeseis. 1,8BAR-i peale tahaks ikka keerata. Number on number, heaks on vaja asi saada.
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D
"Küla laadija rästik" :D
Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire
Suhteliselt masendav on see graafik sul IMO, just spool-upi poolelt.
Olen ise sõitnud pikemalt lingil oleva setupiga: http://img4.auto24.ee/auto24/560/553/53556553.jpg
ja no ikka väga masendav oli, piisas tunnist ajast linnas, kui asjast kopp nädalateks ees oli.
Seda võimendas kindlasti tagavedu aga siiski, kui oled ka normaalse setupiga sõita saanud, siis on see sinu oma ikka laus ropp.
Järgmiseks näiteks on sõbra 2.0 16V Turbo 1.0bar dynosheet, väga sinu tulemuste koopia aga mõistlikult sõidetav:
https://scontent.fhen1-1.fna.fbcdn.net/ ... e=5A0CC11D
Esimene auto oli BMW 1.8 8V M10 mootor Holset HX35 Super turboga 2.4bar boostiga.
Teine auto on OPEL 2.0 16V C20XE mootor Garrett GT2876R turboga 1.0bar boostiga.
Natuke on ka hea võrdlus ilmestamaks kiviaeg versus tänapäev turbode võrdlust.
Ning kindlasti tuleb aru saada, et üks asi on düno sheet aga teine asi on kuidas auto reaalselt sõites käitub.
BMW oli täiesti masendav, lääg reaalsuses tundus 10x ropum, kui dünosheetil.
Kuullaager turbodega autod seevastu on vastupidi, reaalselt on mineku tunne tunduvalt varem, kui dünosheet seda näitab.
Kes on seda vahet omal nahal tundnud, need nõustuvad, kes ei ole, need tavaliselt ei usu seda juttu.
Olen ise sõitnud pikemalt lingil oleva setupiga: http://img4.auto24.ee/auto24/560/553/53556553.jpg
ja no ikka väga masendav oli, piisas tunnist ajast linnas, kui asjast kopp nädalateks ees oli.
Seda võimendas kindlasti tagavedu aga siiski, kui oled ka normaalse setupiga sõita saanud, siis on see sinu oma ikka laus ropp.
Järgmiseks näiteks on sõbra 2.0 16V Turbo 1.0bar dynosheet, väga sinu tulemuste koopia aga mõistlikult sõidetav:
https://scontent.fhen1-1.fna.fbcdn.net/ ... e=5A0CC11D
Esimene auto oli BMW 1.8 8V M10 mootor Holset HX35 Super turboga 2.4bar boostiga.
Teine auto on OPEL 2.0 16V C20XE mootor Garrett GT2876R turboga 1.0bar boostiga.
Natuke on ka hea võrdlus ilmestamaks kiviaeg versus tänapäev turbode võrdlust.
Ning kindlasti tuleb aru saada, et üks asi on düno sheet aga teine asi on kuidas auto reaalselt sõites käitub.
BMW oli täiesti masendav, lääg reaalsuses tundus 10x ropum, kui dünosheetil.
Kuullaager turbodega autod seevastu on vastupidi, reaalselt on mineku tunne tunduvalt varem, kui dünosheet seda näitab.
Kes on seda vahet omal nahal tundnud, need nõustuvad, kes ei ole, need tavaliselt ei usu seda juttu.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
- LordVampire
- Postitusi: 394
- Liitunud: 17.02.2009 22:55
- Asukoht: Tallinn
Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire
Ega väga ei vaidle. Ainult et kui uue turbo paned, siis seda KMS-i ei taha keegi pärast seadistada :D
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D
"Küla laadija rästik" :D
Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire
Rõhk ei ole stabiilne või mispärast see graafik nii hirmus hüplik on?
Hea mineku tunnet saad tunduvalt juurde juba ainuüksi selliselt, kui momendikõver ühtlasem oleks.
Jaksu!
Hea mineku tunnet saad tunduvalt juurde juba ainuüksi selliselt, kui momendikõver ühtlasem oleks.
Jaksu!
Lauda nitro
Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire
Arvan, et see sakkimine võib tuleneda ka düno eripärast. Dünomaxi softis on kaa silumine deafultis neljandas astmes ja kui esimene aste panna siis on valdav osa turbomootorite või ITB mootorite graafikuid samasugused.murjam kirjutas:Rõhk ei ole stabiilne või mispärast see graafik nii hirmus hüplik on?
Hea mineku tunnet saad tunduvalt juurde juba ainuüksi selliselt, kui momendikõver ühtlasem oleks.
Jaksu!
Kui rääkida boosti kõikumisest siis tüüpilised kellad siluvad selle ära oma peenikese vooliku tõttu kuid elektrooniliste kelladega on 0,1-0,15 barised kõikumised kenasti näha mis elektrilise boostcontrolleriga on väga tavalised kui PID väärtused pole päris ideaalsed. Loomulikult mõõdab neid ka düno.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
- LordVampire
- Postitusi: 394
- Liitunud: 17.02.2009 22:55
- Asukoht: Tallinn
Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire
Sai ka käidud "Speedest Legends 2017". Seade poolik alles... aga kodus ka ei jaksanud istuda. Ja Street A klassi 2 koht. Tegelt finaalsõidu isegi sõitsin index-isse, 13,5 ,.... aga reaktsiooniga mängisin esikoha maha. Pummer! ... siiski esimese korra kohta karikas kätte saada... abiks seegi.
Aga autost... käitus jube hästi... 16" veljega tulid stardid mõnusad... natuke sahistas 4 ratast ja siis läks... ja läägima ei hakanud. Sidur oli hea... aga kui järjest palju sõite oli, läks kuumaks, ja ei pidanud enam... 60 jalga muidu oli 1,9sec selle 16" tänavarehviga. Ehk siis 4 vedu turbo autol kunagi ei ole piisavalt sidurit :D Üldiselt rahul... esimese korra kohta kohe esikoht olekski liiga ülbe olnud :D aga natuke kripeldab ikka.



Kuna puhkus, ja auto väsimuse märke ei näitanud, siis sai proovitud Sauga ringi ka selle autoga. Ja suuri üllatusi ei olnud, väiksed üllatused ainult
. Mis positiivne on, et juhitavus ja moto toimis kenasti... auto juhitavus oli hea ja jaksu/minekut oli isegi selle s**a seadega. Sirge kiirused hakkasid ilusaks minema... tegin incar video ka, aga seda peab veits tjuunima, selle panen hiljem. Ja mitte nii suur üllatus, et originaal piduriklotsid kulusid mõne ringiga, kuigi üritasin nagu vanaema sõita piduritega. Ma ei tea,. mul pole ühelgi autol pidureid olnud, alati, kui isegi jõuab aeg piduriteni, siis tuleb auto vahetus või mida iganes , täiesti ajuvaba :D. Ja teine mitteniiväga suur üllatus, et tänavarehv suht mõtetu :D ... kuigi enamvähem pidas see good year, siis väga usaldust ei tekkind põhjagaasiga kiiresse kurvi minna. Tempi värki pean ka vähe vaatama, kuigi seier üle keskmise ei tõusnud, olid seal mingid anomaaliad... ala radiaatori kork vahetada ja värki. Üldiselt võib rahule jääda, auto jäi terveks ja nüüd vähe selgem mis vaja teha.


Kui keegi aega küsib, siis 1/4miili parim aeg oli 13,3 (sõitsin korra "lõhki" aja sõitudes) Eks seal oli veel kindlasti varu selle mitte töötava seadega... aga väga ei pressinud, mis see ülim aeg võiks olla selles seades, kuna asja peaks käima panema niiehknaa korralikult. Ja see turbo vahetuse mõte pole ka kuhugi kadunud, see ainult süveneb.
Eks üks päev korraga... läheajal kruttin selle incar video ka ülesse.
Aga autost... käitus jube hästi... 16" veljega tulid stardid mõnusad... natuke sahistas 4 ratast ja siis läks... ja läägima ei hakanud. Sidur oli hea... aga kui järjest palju sõite oli, läks kuumaks, ja ei pidanud enam... 60 jalga muidu oli 1,9sec selle 16" tänavarehviga. Ehk siis 4 vedu turbo autol kunagi ei ole piisavalt sidurit :D Üldiselt rahul... esimese korra kohta kohe esikoht olekski liiga ülbe olnud :D aga natuke kripeldab ikka.



Kuna puhkus, ja auto väsimuse märke ei näitanud, siis sai proovitud Sauga ringi ka selle autoga. Ja suuri üllatusi ei olnud, väiksed üllatused ainult



Kui keegi aega küsib, siis 1/4miili parim aeg oli 13,3 (sõitsin korra "lõhki" aja sõitudes) Eks seal oli veel kindlasti varu selle mitte töötava seadega... aga väga ei pressinud, mis see ülim aeg võiks olla selles seades, kuna asja peaks käima panema niiehknaa korralikult. Ja see turbo vahetuse mõte pole ka kuhugi kadunud, see ainult süveneb.
Eks üks päev korraga... läheajal kruttin selle incar video ka ülesse.
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D
"Küla laadija rästik" :D
-
- Postitusi: 90
- Liitunud: 04.08.2016 8:47
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire
Pigem küsiks ringiaega? :D
https://www.facebook.com/sleepersgarage/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.instagram.com/sleepers.ee/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.sleepers.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.fcp-engineering.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.instagram.com/sleepers.ee/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.sleepers.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.fcp-engineering.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- LordVampire
- Postitusi: 394
- Liitunud: 17.02.2009 22:55
- Asukoht: Tallinn
Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire
Aeg oli mõtetu praegu... 1,38 vmt. Võtsin väga rahulikult ilma rehvi ja piduriteta.
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D
"Küla laadija rästik" :D
- LordVampire
- Postitusi: 394
- Liitunud: 17.02.2009 22:55
- Asukoht: Tallinn
Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire
.
Viimati muutis LordVampire, 09.08.2017 22:10, muudetud 2 korda kokku.
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D
"Küla laadija rästik" :D
- LordVampire
- Postitusi: 394
- Liitunud: 17.02.2009 22:55
- Asukoht: Tallinn
Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire
Muidu piduritest rääkides... juba eelmisel ST185-l viskas koppa ette mitte pidurdumisest
. Nii et enne auto müüki sai ostetud rahulikud 8 kolviga brembo suppordid
...
Need suppordid pole kuhugi kadunud, lihtsalt selle uue autoga pole veel jõudnud sinnamaani. Tegelikult ega praegugi, on teemasi üleval, millega peaks tegelema. Aga kui rajal 2 tiiru teed, siis läheb automaatselt mõte pidurite juurde kohe ...
Panen paar pilti mis ma eelmise auto juures jõudsin vaadata ...

Originaal ketas on päris ... mini

Tegin papist kataloogi mõõtude järgi ketta ka, lihtsalt et tekiks parem ülevaade...

Tagumiste piduritega on lihtsam, suht lihtne "bolt on" lahendus olemas. Juppide tellimise vaev ainult.


Need suppordid pole kuhugi kadunud, lihtsalt selle uue autoga pole veel jõudnud sinnamaani. Tegelikult ega praegugi, on teemasi üleval, millega peaks tegelema. Aga kui rajal 2 tiiru teed, siis läheb automaatselt mõte pidurite juurde kohe ...
Panen paar pilti mis ma eelmise auto juures jõudsin vaadata ...

Originaal ketas on päris ... mini


Tegin papist kataloogi mõõtude järgi ketta ka, lihtsalt et tekiks parem ülevaade...

Tagumiste piduritega on lihtsam, suht lihtne "bolt on" lahendus olemas. Juppide tellimise vaev ainult.
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D
"Küla laadija rästik" :D
- onesuspect
- Postitusi: 345
- Liitunud: 14.11.2007 12:21
- Asukoht: tln
Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire
8 kolbi, ilus, suur aga kas 16" sisse mahub? Panen puusalt, et ketta maks diameeter on sinna 300-310mm kanti olenevalt suporti suurusest.
Nitrous is like a hot girl with an STD. You know you want to hit it, but your scared of the results. If everything seems under control, you're just not moving fast enough.
- LordVampire
- Postitusi: 394
- Liitunud: 17.02.2009 22:55
- Asukoht: Tallinn
Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire
Jah, täpselt, sellega oleks 17" miinimum ja ka mitte iga veljega.
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D
"Küla laadija rästik" :D
Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire
Paistavad VAG-i sadulad. Need heal juhul mahuvad 17 velje sisse. MR2 sai kasutada alfaromeo sadulaid ja evo 310mm kettaid polton.
Opel kadett GSI 16v Turbo
Toyota MR2 Turbo
Toyota MR2 Turbo
Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire
Omastarust tegin kõva upgrade, kui avastasin, et kiirused lähevad liiga tihti üle 200 aga mitte igakord pole võimalik seda enam maha pidurdada ja läksin esisillaga trumlitelt mingisugustele ketastele (tillukestele audi tagaketastele mis pole isegi ventileeritud)
ja vahe on suur, praegu umbes 250ne pealt sama tunne 


DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire
Jah suur tänu legendsile tulemast. Finaalivideo ka. https://youtu.be/PU8Qm9TjOzk" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/TeamIlmsMotorsport