22. leht 31-st
Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
Postitatud: 12.01.2015 22:31
Postitas jeff01
plaan oli pigem lõpulaksu suunas rihtida kuid algus on nii eduliselt läinud, et lootust kere vahel käima saada on kuu pärast. Sidurid pidurid turvakaar tagasild jne jne jne....ja on ikka sügis käes
Ilma vaadates peaksin oma tulevase talverallikaga tegelema :
http://www.youtube.com/watch?v=IJ2aSra3M4A" onclick="window.open(this.href);return false; Aga no pole vist pointi kevadel talveauto valmis saada :D
Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
Postitatud: 13.01.2015 12:24
Postitas murjam
Kumba pidi selle mootori sinna paned (taga- või keskmootor)? Vähemalt esmapilgul ette kujutades tundub see V8 tagamootoriga variant ikka päris hull nokatõmbaja - isegi mitte positiivselt.
Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
Postitatud: 13.01.2015 13:31
Postitas jeff01
Ei ei tahapoole ma kindlasti mootorit ei pane, audi odav ja tugev käigukast oli asja aluseks ja see toimib vaid niipidi, et mootor on ikka salongi pool. See auto on mul koguaeg 1-2 kohaline olnud ja mingeid kaotusi mul sellega seoses ei tule läbi elada nagu tagaistmest loobumine jne. Keskmootor parandab veidi selle auto originaal kaalujaotust.....Oluliselt vähendab ka tagaosa polaarinertsi. Ja tahan auto saada ka suurtelkiirustel sõidetav sest seni saavutatud 170km/h on õudusunenägu kuid A8sat lükkab see mootor 250km/h kui vaja
Hetkel mõõdan asja paika ja see on ikka müstika kui kõver see kõik seal on...võtan aluseks kaugused esisillast, hiljem siis ka diagonaalid....kereplekke ei saa mitte kusagil usaldada....isegi uksepostini on vahe erinev. Eks näis kus ja mida sõita lastakse kuid hea meelega prooviks ka miili sõita

Seda enam, et 4x trummel asendub LÕPUKS 4x ketastega ja mitte nende pisikestega mis originaalis uuematel põrnikatel kasutati ja mul riiulis ootavad. Lähen ehk 5x 112 poldivalemi ja audi pidurite peale kuna rummud on juba sellised tagasillal.
Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
Postitatud: 13.01.2015 20:02
Postitas jeff01
Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
Postitatud: 14.01.2015 21:56
Postitas jeff01
Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
Postitatud: 14.01.2015 23:51
Postitas LordVampire
Siuke mootor ja siuke kere,... ma ei tea, ikka julm

Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
Postitatud: 15.01.2015 18:54
Postitas jeff01
Siuke lugu jah. Kaaluga selline lugu, et kui olin suht kindel, et 900+ siis nüüd pole selles enam nii kindel ja tundub, et 8xx on reaalsem....aga no eks näis

Sheffilt kõlaks kui 800+ kaalu ja 400+ NMi stockis. On tekkinud väike hirm, et ülelaadimise jutuga olen veidi kiirustanud kuna tqhq kalkulaatori järgi on asi juba hirmus ja üsna lähedal sellele mis on mul selle auto lõpp-plaanides....võibolla lapsik aga tahaks multifilmi F&F vol. 1 tasemele jõuda milleks oleks 10s tänavapill

Saaks ka 400m peal 12 korda käiku vahetada kui kõik käigud 2x läbi sõidan
Esmaspäeval on lootust, et Agito Performancei härra vaatab auto üle....võtab ehk mõned mõõdud ja algab tagasilla geomeetria paikapanek. Ootame vaid lotovõitu, et saaks Agitost enam kui vaid arvutisimulatsiooni (Nimelt on mu auto ehitus siiamaani nulleelarvega toiminud.....st, et olen hetkeseisu roomanud vaid õhkjahutuse kola müügist saadud plönniga ja hetkel veidi "tuuga"

)

Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
Postitatud: 16.01.2015 8:14
Postitas Datsunimies
krt, sellest tõotab midagi väga hirmus lahedat tulema

Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
Postitatud: 16.01.2015 11:59
Postitas Newborn
Agito poisid on väga arusaajad/vastu tulevad ja loodan, et leiate kompromissi :D
Siiamaani on raske uskuda seda projekti-peab ikka põrnikaarmastus sügaval südames olema...
Newborn
Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
Postitatud: 16.01.2015 12:21
Postitas jeff01
Ei pea.....ei ole südames.....
Originaalkonditsioonis põrnikas on minu jaoks kohutav ja mõeldamatu auto. Kole, jõuetu, vastikult pilku püüdev naistekas. Huvi tekkis siis kui bmw 335ga sõitsin Haapsalus Jussi nurmi põrnika vastu mille töömahuks räägiti 1,7 liitri jagu vabalthingava hobuseid ja see auto sõitis 10,xx (Hiljem tartus 10,3 niiskel betoonil) Konkreetse auto sain ma aga juba laiendatud kujul 17" BMW velgedega, mis oli hilisteismelisele way sheffim kui originaal....ja mõttes vaid see kuidas ma 3,5se bemmiga 1,7selt põrnikalt lahmi sain

Mind huvitas vaid tema olematu kaal ja super kaalujaotus. Uurides mis nende mootoritega tehakse sain teada, et jussi põrnikas oli ca liitri jahu suurema töömahuga siiski ja 1,7 oli ta vaid kaalureeglite tõttu.....Siit ka esimene fail.....põrnikaga EI SAA eestis sõita klassis, kus kaal on suhtes töömahuga.
No ja nüüd chopatuna ja veel laiendatuna ta mulle juba meeldib ja kui ta mul olemas on ja niikuinii V8 neelud mind igakord tabavad kui mõni V8 mööda sõidab siis sai lihtsalt 2 asja ühendatud. V8 e30 tundus liiga igav mõte....Muud midagi. Autopede ja põrnikaarmastaja ma pole. Mõttetud sitakastid on nad tehasest tulles....juhitamatud, pidurdamatud pehmed kered kuid muret pole sest hoogu niikuinii sisse ei võta.
Oleks võinud loomulikult sama asja ka miski G1 või mille iganes sisse ehitada kuid see auto oli mul juba olemas ja on 2 projekti autot veel....lisaks midagi ei tahtnud vaid soovin ühest hoopis loobuda, et teemasolev kiiremini valmiks.
Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
Postitatud: 16.01.2015 14:53
Postitas Mihkel
Mul on 850kg kaaluv esiveoline karp ja 300+hp ning 400+nm ma oletan.
See ei ole hirmus vaid see on
sitaks FUN!

Kerge auto on teema, pill ei pea 1000+hp olema vaid HJ ja KG suhe peab paigas olema, muud midagi.
4WD Turbo Impreza ja 4WD 6.0 W12 Passati kõrval on see siiani ikkagi kõige FUN-im auto mul ja igasugu lollid ideed käivad peas ringi.
Oleks Corsale juba veoülekande doonori mõistliku hinnaga leidnud, siis istuks juba öösiti garaazis ilmselt

Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
Postitatud: 16.01.2015 17:07
Postitas jeff01
Mihkel kirjutas:
Oleks Corsale juba veoülekande doonori mõistliku hinnaga leidnud, siis istuks juba öösiti garaazis ilmselt

Ma tean mida see pakub kui saad teha seda mille järgi "kiheleb"

Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
Postitatud: 16.01.2015 21:48
Postitas KaroK
A kus siin "like" nupp on ?
Terv
Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
Postitatud: 16.01.2015 22:44
Postitas murjam
Pilte vaadates läheb nägu naerule ja tekib tõesti küsimus, mispärast nende vanade bokseritega üldse aastaid jännata, kui saab "ühe liigutusega" paar korda rohkem töömahtu. Jaksu!
Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
Postitatud: 17.01.2015 1:13
Postitas tormi
Ilmselt asi siiski aastas kinni ning tolleaegne rahvaauto ju.