22. leht 33-st

Re: K:Turbo minu autole

Postitatud: 17.03.2012 15:25
Postitas jeff01
saiake kirjutas:
murjam kirjutas:
saiake kirjutas:Tervist olen siin uus ja turbodest tean väga vähe nii, et ärge kohe maha kandke. :D Sooviks siis teada, et millist või kui suur turbo peaks olema, et autole veits jõulisa anda? mootoriks on 2.0 85 kw audi ja kas diisli turbo sobib? lugesin siin pikalt ja sain aru, et diisli turbo ei pruugi midagi teha.
Mis mootor see diiselmootor on? Palju diiselmootoril võimsust on koos turboga?
Lihtsustatult öeldes piirabki turbo ära mootori võimsuse. St, kui Sul on plaan saada näiteks 100kw oma mootorist, vali turbo, mis oleks mootorilt, millel on umbes 100kw.
Tänud selgituse eest. Ühesõnaga on siis 2.5 TDi 110kw normaalne alguseks.

sellel vist wg kui selline puudub ja geomeetriat juhitakse vaakum aktuaatori abiga, mina sellega ei jändaks.

Kui võrdluseks nii vähe parameetreid arvesse võtad siis võrdle parem vaid bensukate turbosid. või vali analoogse töömahu järgi.....palju on erinevaid 2,0 saabi ja 2,2 audi turbosid mida saad kasutada.....PS ka vanemad diislite turbod on rõhu pealt toimivate aktuaatoritega ja kasutatavad ümber modimata.

Re: K:Turbo minu autole

Postitatud: 19.04.2012 0:12
Postitas _siim_
Palju r6hku puhub HX40 Super?

Re: K:Turbo minu autole

Postitatud: 02.08.2012 20:10
Postitas Rocketmagnet
Terv.

Kuna turbotamine minu jaoks suht võõras teema, siis otsustasin targemate käest küsida.
Nimelt plaanis BMW M50B25 ära turbotada ilma mootori sisu vahetamata. Ei aja taga mingit ulmelist hp tõusu, vaid et oleks lihtsalt vähe funim sõita. Ideaalis võiks rõhku olla mingi 0,4- 0,6 bar-i.
Leidsin ebayst sellise komplekti http://www.ebay.com/itm/BMW-MINI-V-T3-T ... es&vxp=mtr. Siit komplektist puuduvad downpipe ja sisselaskekollektor. Juurde vaja veel ka muidugi progretavat aju ka veel.
Siit ka küsimus, kas sellest komplektist piisaks, või oleks veel midagi juurde vaja?

Re: K:Turbo minu autole

Postitatud: 03.08.2012 9:44
Postitas KaroK
See pole turbokit.
Seal on lihtsalt hunnik juppe - suvaline cooler, mõned torud, mingi voolustabilisaator, hiina turbo jne.
Pole väljalaske kollektoritki , kuhu see turbo külge keerata.
Seal on kirjas ka, et seda ei saa "bolt on" paigaldada ühelegi autole.

Kas sul on e34, e39 või e36 ?
See komplekt tundub viisakam
http://www.ebay.com/itm/BMW-E36-3-SERIE ... 836wt_1185

Pead uurima, kas sinu auto aju saab ümber programmeerida.
Seda saab küsida näiteks turboklubi kasutajalt prj .
Nii väikse turboga ajab ehk originaalse kütusesüsteemiga läbi.
Originaalaju korral peab suuremad pihustid panema.

Korraliku väljalaske kollektori tegemine näiteks maksab meil ca 500.- +-100 EUR
olenevalt töökvaliteedist ja materjalist.

Soovitan pöörduda mõnda ettevõttesse, kes "turbotamisega" tegeleb.

Re: K:Turbo minu autole

Postitatud: 08.08.2012 19:19
Postitas jeff01
unusta üldse need komplektid ära, see saab lihtsalt kehva kvaliteediga juppide kompunn olema, kus ükski asi ei ole hea ja ei sobi kohe klge keerata. See tonnine komplekt on veel enamvähem kuid osa on ikka puudu ja eestisse kätte tuleb see ikka 1500 eest kui toll ja käive ja transa juurde liita. Need hiina turbod on nii crapp, et mina ei julge ühegi poole vaadata kui olen näinud seda, et hiina hx35 tuleb m50b25 peal 4000 juures taha kuid üle 1 bari peale poole aastast sõitu enam ei tule ning samas originaal hx40 ärkab samal mootoril 3500 juures ja boostib nii et tegemist on üleliigse wastegateist läbi mahutamisega :-D

See hiina torukolle voolab sama halvasti kui originaalide otsa tehtud vahetükk, sellise keevitamine ei maksa üle 150-200 euro ma arvan.
Alusta asja südamest, oota ja otsi ning leia siit kohapealt paari soti eest sobiv kasutatud turbo, lase sellele korralik kollektor ning downpipe + summuti valmistada ning on sul vähem kui tonn õige asja ette läinud....saad kasvõi tükkhaaval sisselaske osta / kombineerida ja järgmise tonni eest on sul sõitev 300-400hp masin olemas kui omal käed otsas seisavad ja häid pakkumisi ootad.

Re: K:Turbo minu autole

Postitatud: 15.08.2012 23:10
Postitas Sandman
Tere

Plaan enda 1.8T v2he v6imendada. Pikemat aega juba ATP turbot hiilinud, mis nendest arvata? On keegi n2ppida saanud neid? http://www.atpturbo.com/mm5/merchant.mv ... Code=VVWTK" onclick="window.open(this.href);return false;
Toote sobivuses n2itab 97-01 (A4 1.8T) aga endal 96, on neil siis mingi vahe ka?
Milliseid pihusteid peaks sellisele lisaks vaatama?



T2nud ette vastajatele.

Re: K:Turbo minu autole

Postitatud: 17.08.2012 15:40
Postitas _siim_
Tekkis selline idee,ei tea kas toimib muidugi...

Projektile tuleb hx40 aga see on algul suht uimane,siis m6tlesin sellist systeemi,
jätaks ka veel originaalturbo kuna see juba töötab 1500rpm pealt,seda ei tahaks eriti yle 1,5 bar sundida,paraleelselt ehitaks systeemi yhe välise wg,enne orig. turbot.

Esimese turbo ja Wg väljundid juhiks hx40 sisendisse,Wg paneks avanema 1,5bar-i pealt,lisaks tuleks veel yks väline Wg :D hx40 tarvis,tean et hirmus sasipundar see kolle saaks,aga aega mul on.

L6ppr6hk jääb 2,8 bar,ehk siis Hx40 maksimum(netitarkus)

Esiteks tundub mulle et kuskil on mingi konks aga hetkel väsinud peaga ei raali välja.
Teine asi,kas peaks yldse hx50 poole vaatama,palju selle max r6hk on? 3,5bar k6laks juba uhkemalt.


Edit1: Mis juhtub väiksema turboga kui sisselaskes r6hk hakkab 2x yletama tema poolt toodetavat r6hku? Läheb tagurpidi käima w :D

Re: K:Turbo minu autole

Postitatud: 17.08.2012 16:05
Postitas RFL
_siim_ kirjutas: L6ppr6hk jääb 2,8 bar,ehk siis Hx40 maksimum(netitarkus)
Ma sõitsin suurema rõhuga HX40 superiga.

Re: K:Turbo minu autole

Postitatud: 18.08.2012 17:16
Postitas jeff01
sisselaske poolega võiks miski jama tekkida ma arvan.....et kui suur turbo boostima hakkab pressib väiksel hoo kinni mine tea mis juhtuda võib :roll:
Boosti järgi sulguvate gaasiklappide ja bovidega oleks kõik võimalik lahendada ilmselt kui seda vaja on :D

Re: K:Turbo minu autole

Postitatud: 19.08.2012 3:50
Postitas _siim_
Kuna on diisel siis BOV pole vajalik kuna niikuinii käib kõik koguaeg otse läbi mootorist,aga küsimus tekibki sealt,juhul kui pisike hakkab tagurpidi tööle siis on ju rohkem kahju kui kasu,kui ei ja ta kasvõi natukene teeb tööd,siis pole vahet,peaasi et rõhud sealtkaudu minema ei saa....

Vbla on täiesti ebaloogiline jutt,aga kindlasti on teostatav selline idee.

Re: K:Turbo minu autole

Postitatud: 09.10.2012 0:20
Postitas thedude
Millised numbrid suudab puhuda välja M51D25'le paigaldatud turbo TD04-13T-4

Re: K:Turbo minu autole

Postitatud: 13.10.2012 11:22
Postitas Rylac
Tere!

Millist turbot soovitate Fiati 2.0 i.e Turbo 110kw (148hp) mootorile?
Originaal turbo on Garrett T3 0,53bar.
Soov on tulevikus natuke mootorit järele aidata, kuskil 150kw-ni.
Et kui osta orignaal turbo siis kas see sobib pärast ka järele aidatud mootorile?

Re: K:Turbo minu autole

Postitatud: 14.10.2012 15:52
Postitas KaroK
Rylac kirjutas:Tere!

Millist turbot soovitate Fiati 2.0 i.e ...
Kas turbo on katki ?
Kui võimsust suurendada, siis originaalturbo jääb varsti väikseks - mingil põhjusel on ta ju selle 110 kW jaoks valitud.
Aga kui originaalturbost jõudu ja rõhku juurde tahta, siis saab summuti vabamaks teha ja cooleri efektiivsust tõsta.

Re: K:Turbo minu autole

Postitatud: 15.10.2012 19:44
Postitas Rylac
Turbo jah katki, lõtkud liiga suured. Aga mida sa selle cooleri efektiivsuse tõstmise all mõtled?

Re: K:Turbo minu autole

Postitatud: 16.10.2012 12:04
Postitas KaroK
Suurem cooler, parem kärg, parem õhuvool peale/maha.