Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik
Postitatud: 18.06.2011 9:00
Kuidas väike möödapanek asju tuksi keerab:
Kohe peale nuka ja väljalaske jamamist oli mul tune nii mööda,et enam auto isegi ei käinud.... kuidagi jeblades ja tunedes saime ta ikkagi kenasti käima. See oli eelmine KEVAD.
Siiski üks probleem jäi - autol pole teatud loadi juures jõudu(rahulikult sõites) ,edasi ei lähe,mootoril on rasked ajad (detot ei olnud) . Kui gaasi edasi vajutada tugevalt läks sellest kohast üle. Käisin eelmine suvi veel ekstra leedus uuesti tunemas kütuse ja maf tabelit - mõlema üllatuseks täpselt see sama probleem jäi... sai ka topic tehtud internetti selle kohta kust kahjuks abi ei saanud... õnneks igapäeva elu see väga ei seganud, aga näiteks sõitmine 125km/h ja 6 käik oli võimatu, või ntx 3 käik ja 80km h... st. sõita sai aga moto oli väga kahtlane selles alas... afr lendas 16-18 peale.
Kuna nüüd on ka endal hptuners millega aju tuneda vaikselt tegeleme sellega...
kohe esimese scanniga uurisin selle kohta kohta sommilt ja üle lombi tegelastelt uuesti millega tegu. Üle lombi suht kõva tuneri poolt pakuti muide sama asja peale coile ,pihusteid, küünlaid!
scannis nägi asi välja niimoodi

sellepeale hakkas tulema teksti...
...see the pic below. It’s from yesterday’s scan. This is from one certain Frame where you have problems.
First of all, see A. It shows that Bank 1 has injectors open 2.1 milliseconds and Bank 2 has injectors open over double time! 4.4 milliseconds! In practice left side of the engine gets way too little fuel and right side gets way too MUCH fuel.
Now, your Bank 1 O2 sensor disagrees. See the arrow B. It shows a need for -30.5% decrease of fuel. In other words Bank 1 O2 sensor sees way too MUCH fuel. And this is because physically it is in the right side of the engine. So all corrections this O2 Sensor makes go now to the wrong LTFT.
In other words: STFT B should correct LTFT C in the pic below. It does not do that now, because your O2 wires are crossed.

Kuna mu O2 sensorite juhtmed kindlalt on õigetes pistikutes siis järelikult minu arvates sai põhjuseks see,et summutile on lambdad pandud X koha ühenemiskohta ja seega näevad mõlemate mootoripoolte gaase korraga kus need veel omakorda segunevad ja keerutavad. Nüüd üleeile on lambdad tõstetud mingi 15-20cm ettepoole konkreetselt headeritesse ja EUREKA kõik on plaksust korras... see kõik muidugi suht selgitab ka asja miks tunemine pole eriti õnnestunud omal käel.. kui log data on sitt,ei tule ka tulemust.
Arvan,et headerite tegemise ajal ei tundunud see nii oluline ja lihtne oli neid panna sinna. Aga vat siis... olgu see mulle õpetuseks ja teistele kah.
Autost midagi muud rääkida ei ole, küünlaid vaadanud ei ole, õli panin juurde, midagi remontida ei ole vajalik. Kuskile kaob jahutusvedelikku kah, aga leket tuvastanud ei ole,õlis midagi ei ole,väljalaskesse suitsu ei teki, survet sees pole. Aga kuskile ta koguaeg vaikselt kaob - võibolla see on ostest saadik olnud,ei mäleta enam, ega seal suht kitsas kah, väga ei näe võibolla mõnda lekke kohta.
Kohe peale nuka ja väljalaske jamamist oli mul tune nii mööda,et enam auto isegi ei käinud.... kuidagi jeblades ja tunedes saime ta ikkagi kenasti käima. See oli eelmine KEVAD.
Siiski üks probleem jäi - autol pole teatud loadi juures jõudu(rahulikult sõites) ,edasi ei lähe,mootoril on rasked ajad (detot ei olnud) . Kui gaasi edasi vajutada tugevalt läks sellest kohast üle. Käisin eelmine suvi veel ekstra leedus uuesti tunemas kütuse ja maf tabelit - mõlema üllatuseks täpselt see sama probleem jäi... sai ka topic tehtud internetti selle kohta kust kahjuks abi ei saanud... õnneks igapäeva elu see väga ei seganud, aga näiteks sõitmine 125km/h ja 6 käik oli võimatu, või ntx 3 käik ja 80km h... st. sõita sai aga moto oli väga kahtlane selles alas... afr lendas 16-18 peale.
Kuna nüüd on ka endal hptuners millega aju tuneda vaikselt tegeleme sellega...
kohe esimese scanniga uurisin selle kohta kohta sommilt ja üle lombi tegelastelt uuesti millega tegu. Üle lombi suht kõva tuneri poolt pakuti muide sama asja peale coile ,pihusteid, küünlaid!
scannis nägi asi välja niimoodi

sellepeale hakkas tulema teksti...
...see the pic below. It’s from yesterday’s scan. This is from one certain Frame where you have problems.
First of all, see A. It shows that Bank 1 has injectors open 2.1 milliseconds and Bank 2 has injectors open over double time! 4.4 milliseconds! In practice left side of the engine gets way too little fuel and right side gets way too MUCH fuel.
Now, your Bank 1 O2 sensor disagrees. See the arrow B. It shows a need for -30.5% decrease of fuel. In other words Bank 1 O2 sensor sees way too MUCH fuel. And this is because physically it is in the right side of the engine. So all corrections this O2 Sensor makes go now to the wrong LTFT.
In other words: STFT B should correct LTFT C in the pic below. It does not do that now, because your O2 wires are crossed.

Kuna mu O2 sensorite juhtmed kindlalt on õigetes pistikutes siis järelikult minu arvates sai põhjuseks see,et summutile on lambdad pandud X koha ühenemiskohta ja seega näevad mõlemate mootoripoolte gaase korraga kus need veel omakorda segunevad ja keerutavad. Nüüd üleeile on lambdad tõstetud mingi 15-20cm ettepoole konkreetselt headeritesse ja EUREKA kõik on plaksust korras... see kõik muidugi suht selgitab ka asja miks tunemine pole eriti õnnestunud omal käel.. kui log data on sitt,ei tule ka tulemust.
Arvan,et headerite tegemise ajal ei tundunud see nii oluline ja lihtne oli neid panna sinna. Aga vat siis... olgu see mulle õpetuseks ja teistele kah.
Autost midagi muud rääkida ei ole, küünlaid vaadanud ei ole, õli panin juurde, midagi remontida ei ole vajalik. Kuskile kaob jahutusvedelikku kah, aga leket tuvastanud ei ole,õlis midagi ei ole,väljalaskesse suitsu ei teki, survet sees pole. Aga kuskile ta koguaeg vaikselt kaob - võibolla see on ostest saadik olnud,ei mäleta enam, ega seal suht kitsas kah, väga ei näe võibolla mõnda lekke kohta.