22. leht 26-st

Re: BMW e36 325i

Postitatud: 18.09.2013 22:28
Postitas ivar
Sai käidud taas OT-l Pärnu rada nühkimas.
Seekord oli piduri tunnetus kuidagi halb. Kas asi vanas kulunud rehvis või milleski muus, aga kohati kuidagi märkamatult blokeerus.
Tekkis mõte ABS töökorda seada. Enne seda küll vaja veel mõned olulisemad asjad ette võtta (õli jahutust pole siiani).
Parimaks tuli 1:33.8.

Võrdluses 330dA
klipp

Re: BMW e36 325i

Postitatud: 19.09.2013 8:52
Postitas ahto42
Kui nii vaadata, siis 330dA pole üldse halb auto, millega rajal paugutada, ökom ka. Juhil hakkas igav (käike ei pidanud lappama)vahepeal ja keskendumine kadus. Top gear'gi sai sellega hakkama.

Re: BMW e36 325i

Postitatud: 19.09.2013 14:06
Postitas uzzac
Kui rajal käite, siis regullige iste õigesti paika. Praegu on pool selga istmest väljas ja nö "tagumikutunnetus" pea olematu. Keha peab võimalikult palju toetatud olema, et hea tunnetus tekiks. Trajektorid ka üsna turvalised :)

Re: BMW e36 325i

Postitatud: 19.09.2013 18:46
Postitas ivar
Istet mingi hetk natuke sättisin, aga päris sobiva asendiga kipub pea lakke minema.

Re: BMW e36 325i

Postitatud: 20.09.2013 11:52
Postitas uzzac
e36 puhul on see tõesti täiesti tavaline nähtus kui natukenegi kasvu on.

Re: BMW e36 325i

Postitatud: 21.04.2014 19:47
Postitas ivar
Auto sai hiljuti uue kasti. Seekord siis GS7D36SG, paremini tuntud kui DCT. Pärit e92 M3-lt.
Jube suur ja raske kolakas, vaevu mahtus ära :).
Juhib seda Arduino Mega 2560 kontrollerplaat, mõningate lisavidinatega.
Hetkeseisuga liigub omal jõul, kuid vajab veel ohtralt peenseadistamist.

Pilt
Pilt
Pilt

Re: BMW e36 325i

Postitatud: 21.04.2014 20:34
Postitas Raceboy
Väga tige värk! DIY kõrgem pilotaaž :)

Re: BMW e36 325i

Postitatud: 22.04.2014 9:49
Postitas ahto42
Et pm tuleb labadega käiguvahetus?

Re: BMW e36 325i

Postitatud: 22.04.2014 18:57
Postitas ivar
Esialgu ainult steptronicu kang, aga võimalus on.

Re: BMW e36 325i

Postitatud: 23.04.2014 22:35
Postitas kaak
Kuidas õlisurve juhtimine on lahendatud? Teeb selle töö ära see püstine transs? Sinul kasutatud skeemijupp ka kuskil võrgus liigub?

Re: BMW e36 325i

Postitatud: 24.04.2014 8:30
Postitas jeff01
Miks seda originaal "kasti aju" ei saa kasutada? nõuab liiga suurt sidumist mootoriajuga?
Kuipalju se kast nö igapäevaselt pähe andes kannatada võiks?

Re: BMW e36 325i

Postitatud: 24.04.2014 18:20
Postitas ivar
kaak kirjutas:Kuidas õlisurve juhtimine on lahendatud? Teeb selle töö ära see püstine transs? Sinul kasutatud skeemijupp ka kuskil võrgus liigub?
Ei olegi lahendatud. Vaja testida veel.
Mingi skeemi enda jaoks joonistasin, a midagi erilist seal pole. Sidurite jaoks transistorid (+1 varu), ülejäänud väljundid releedega.


jeff01 kirjutas:Miks seda originaal "kasti aju" ei saa kasutada? nõuab liiga suurt sidumist mootoriajuga?
Kuipalju se kast nö igapäevaselt pähe andes kannatada võiks?
Originaal aju suhtleb keeruliste signaalidega. Ja selle kohta raske leida infot.
Pealegi on projekti eesmärgiks pigem end elektroonika vallas harida.
Kui juhtub, et asi mingi hetk ka korralikult tööle hakkab, siis on topeltkasu :).

Re: BMW e36 325i

Postitatud: 26.04.2014 23:05
Postitas ivar

Re: BMW e36 325i

Postitatud: 27.04.2014 2:07
Postitas Raceboy
Paistab ju suht kenasti toimivat? Tore oli vaadata, kuidas käiguvahetusel kukkus tahhoka osuti punase ala algusse :) Täisgaasil kasutatav ala on selgelt punasega määratletud...

Re: BMW e36 325i

Postitatud: 27.04.2014 16:19
Postitas Robo
Krt. see on ikka juba väga küsija modifikatsioon :ohshit
Paris jōhkrat üllatusmomentti pakkuv liikur hakkab sellest kujunema :burn
Sa oled ikka puha insener ju :-D
Keep up.
D