22. leht 61-st

Postitatud: 10.06.2008 16:08
Postitas Astrona
Mardo kirjutas:Mihkel, maal on ju ikkagi gravitatsioon ehk magnetväli :lol:
kanalites väljendub see lihtsalt suuremal määral :-D
eks need kanalid ole üldse õnnetuseaugud, küll lööd pea ära
küll kukub midagi silma, küll jäävad asjad lauapealt võtmata jne
usun et tead mida mainin :-D
loba, aga astrona, leidsid põhjuse ka ülesse miks õli kaevus?
Ei veel. Pole padrunit :) mingi 12kant väljas kuuskant sees ARPi polt jne.
pole aega ju, tööl peab kah käima.

Eriti hea on mul veel see, et kui kanalis mootori all ronin, siis pean auto enale peale tõmbama. Ja kui, silmad purutäis nukid lõhki nägu õline, mõni võti veel üles jäi, siis meenub küll, et kõik normaalsed inimesed istuvad aasal rüüpavad õlut rahulikult...

Postitatud: 10.06.2008 16:36
Postitas Mihkel
Astrona kirjutas:Eriti hea on mul veel see, et kui kanalis mootori all ronin, siis pean auto enale peale tõmbama. Ja kui, silmad purutäis nukid lõhki nägu õline, mõni võti veel üles jäi, siis meenub küll, et kõik normaalsed inimesed istuvad aasal rüüpavad õlut rahulikult...
:-D

Postitatud: 10.06.2008 16:36
Postitas RFL
Astrona kirjutas:Kui kaas maas, lähen kah (nagu RFL) meh tõukurite peale. Ja laseb siis 0.25 vms seadistada, RFLi 0.35 meenutab tõesti kopika aegasid.
mul pidigi olema .25 ja tolerants .20-.30

Postitatud: 10.06.2008 16:40
Postitas Astrona
RFL kirjutas:
Astrona kirjutas:Kui kaas maas, lähen kah (nagu RFL) meh tõukurite peale. Ja laseb siis 0.25 vms seadistada, RFLi 0.35 meenutab tõesti kopika aegasid.
mul pidigi olema .25 ja tolerants .20-.30
Pidi olema või oligi?
Mäletan, et vanemehe ERAZ'il oli kah väiksemad vahed ;) Aga ma muidu ei tea mehhaanikast midagi.
0.10-0.20 siis way to go?

Postitatud: 10.06.2008 16:48
Postitas Mihkel
Tanel tahtis öelda seda, et lubatud min 0.20 kuni max 0.30 klapivahed.
Temal peaks olema 0.25.

Postitatud: 10.06.2008 17:38
Postitas Astrona
Mihkel kirjutas:Tanel tahtis öelda seda, et lubatud min 0.20 kuni max 0.30 klapivahed.
Temal peaks olema 0.25.
No kõrva järgi võiks öelda, et suurem klapivahe kui temal oleks küll mõtetu. Ehk pigem 0.15-0.20 oleks ok. Arvatavasti Jaan pani algatuseks igaksjuhuks nõksa suurema vahe.

Postitatud: 10.06.2008 23:58
Postitas Mihkel
Võib tõesti nii olla, eks see hääle poolest on katsetamise värk.
Samas võib ka tehnilistel põhjustel see vahe nii suur olla ja klõbinast lahti ei saagi.
Pole metalli paisumiste alal nii spets, tuleks Jaani enda käest asja küsida.

Klõbiseb siis nii ropult?

Postitatud: 11.06.2008 0:41
Postitas Astrona
Mihkel kirjutas:Klõbiseb siis nii ropult?
Nuh RFL kutsub oma autot nüüd "hellitavalt" sigulliks, aga sigullid üldiselt on ikka vaiksemad.

Täna rebisin rihma maha - ütleks, et need 2 rihma mis mul elus pooleks on läinud on küll kenamad olnud - ühtekirja enam kuskilt välja ei loe, rihm ise peenike ja 3mm ühest servast hambad näitavad kulumise märke. p.s. rihm jooksis peaaegu vastu plokikaant. Regullitavad nuki-rattad olid huvitavalt külge pandud, ühel 1. püti TDC üleval, teisel all.

Krt tunnen, et motivatsioon on madal - üritan siin uut elu plaanidesse tuua.
Umbes nii:
Teha kõik, mis detonatsiooni avastamiseks annab teha
* detoklapid - deto ledid - deto buzzerid
Teha kõik, et detonatsioon ära hoida
* seadistus - segu, süüde, nukid - datalogging - lennuväljal - rahulikult
* uued 1% suuremad kolvid ja madalamaks lasta.
Parandada jahutust - kapoti avad, tuuleklaasi ja kapotti vahele lisa-tuulutused, jahedam termostaat, mähkida VL torud.
siis peaks juba 5300-7400 olema 370hj maximi-skaalas mrwhp :)
Cooler mootorile lähemale ja tagurpidi vms, et saaks voolavust paremaks, läägi väiksemaks.
Vesipritse ic ette ja taha + EBC.
5200-7400 395hj
Mehh tõukurid + klapivedrud
5200-7900 400hj.
BBuusti 7% juurde (1.7bar)
5300-7900 425hj
BBioetanoolile üleminek ja rõhku nii palju kui torust tuleb.
5300-7900 475mrwhj
hhmmm midagi vist unustasin

Misoleks siis 550mhj mootorist @ 1050kg :) Ja sõita oleks kah palju huvitavam, kui 4. käiguga asfaltil pidamisega peab tegelema.
Mõnikümmend tonni sisse ja ongi tehtud - võiks isegi 4.0T klassi proovida - igaavvv :lol:
Peaks veel uneaega näpistama, tuleks vel huvitavamad mõtted :lol:

Postitatud: 11.06.2008 7:46
Postitas Kummitus
Kuhu see arvutamine sind viib?

Postitatud: 11.06.2008 8:07
Postitas junsu
Umbes nii:
Teha kõik, mis detonatsiooni avastamiseks annab teha .......
ma alustaks uuest rihmast,rullikutest ja küünaldest.siis vahetaks veepumba ära,sest selle mahasaamiseks pead hammasrihma eest nagunii ära võtma.siis termostaat.

poleks pühapäeval küünlad sulama hakanud,oleks vbl järgmine nädal klapid kõik ilusad kõverad nagu golfikepid olnud.

no kurat.elementaarne ennekõige.tee parem selgeks,kes need käivitusmootori-küünlad sul sinna keeras :-D

Postitatud: 11.06.2008 8:27
Postitas Kuuno
kas sa enda turbo puhul backpressuret oled arvesse võtnud sellise rõhu juures?

Postitatud: 11.06.2008 9:21
Postitas stk
Kummitus kirjutas:Kuhu see arvutamine sind viib?


kas sa siis pole veel aru saanud, et MEES on FOORUMIKIIRENDAJA :D:D:D

Postitatud: 11.06.2008 10:16
Postitas booster
plaand tuleb ylesse kirjutada ,et meelest ära ei läheks.ega yhe aastaga peagi kõike jõudma.Edu plaande täide viimisel! yks 430hp sx ca on eestis võiksid selle mehega ka konsulteerida. 1.7bar gt30 turboga sõidab juba tykimat aega.

Postitatud: 11.06.2008 12:39
Postitas Astrona
junsu kirjutas:ma alustaks uuest rihmast,rullikutest ja küünaldest
Rihmad rullikud ostsin esimese asjana, kuigi viimase 10K jooksul oli mootorile 2x "kap"-remonti tehtud. Nii põdeja kah pole, et nüüd jääb kuhugi minemata, kui rihm üle 5K sõitnud on.
stk kirjutas:
Kummitus kirjutas:Kuhu see arvutamine sind viib?
kas sa siis pole veel aru saanud, et MEES on FOORUMIKIIRENDAJA :D:D:D
foorumis, olen jah "foorumikiirendaja". Kiirendan foorumit. Mitu alla 5seki sajani masinat ise ehitnud oled?
Kuhu see viib? Kirjutasin ju just, et motivatsioon madal - vaja suuremaid numbreid silme ette. Aga kuna praegu puudub projektistki mootoriplokk, siis kõik teed avatud. Midagi rahulikumat nagu stabiilne 750hj/2t poleks kah paha.
Kuuno kirjutas:kas sa enda turbo puhul backpressuret oled arvesse võtnud sellise rõhu juures?
Ei. Aga kas pead silmas "backpressuret", mis on T ja VL-klapivahel? Või "backpressuret" mis on turbost välja poole? 2.'ga ei tohiks probleeme olla. Ja 1. puhul loodan, et turbo-graafiku joonistajad juba arvestavad seda - seal aga ruumi veel on, 1.55bar @8000RPM on suht graafiku keskel ja 1.7b jääb isegi sama effektiivsus-saarekese peale, kui ma valesid algandmeid arvutusse ei võtnud. Või pidasid midagi muud silmas.
booster kirjutas:plaand tuleb ylesse kirjutada ,et meelest ära ei läheks.ega yhe aastaga peagi kõike jõudma.Edu plaande täide viimisel! yks 430hp sx ca on eestis võiksid selle mehega ka konsulteerida. 1.7bar gt30 turboga sõidab juba tykimat aega.
Õnneks miilil teda vist polnd - 1 auto vähem remontida :) Aga eks kunagi ikka konsulteerime. Tavaliselt projektid seisavad raha, viitsimise ja tarnetähtaegade taga. Ei pea aastaid ehitama, kui millegi taga ei seisa. Ja enne selle proj ette võtmist n.ö. kogus ka raha. Ja kui nüüd jokutama hakta, kaob ka viitsimine, ega see mul 1. projekt pole :), teine kah ootab, ja tead, et viitsimine on õrn teema.

Postitatud: 11.06.2008 16:54
Postitas RFL
Astrona kirjutas:
Mihkel kirjutas:Klõbiseb siis nii ropult?
Nuh RFL kutsub oma autot nüüd "hellitavalt" sigulliks, aga sigullid üldiselt on ikka vaiksemad.
Tegelikult ma paari päevaga suht harjunud juba, sest seguneb teiste häältega nagu: käigukasti ja diffri ulumine, bensupumba undamine vastavalt gaasi asendile, rehvide kahin, sumpa möirged, pukside kägin ja bov. see kõik kokku annabki hobiauto fiilingu kui sinna satud pärast tööautos kulgemist. eks mingi aeg ajab mootori kuskil kuumaks ja siis vaatab pilud üle ja püüab need mingi .05mm saada vms.