Mihkel kirjutas:Klõbiseb siis nii ropult?
Nuh RFL kutsub oma autot nüüd "hellitavalt" sigulliks, aga sigullid üldiselt on ikka vaiksemad.
Täna rebisin rihma maha - ütleks, et need 2 rihma mis mul elus pooleks on läinud on küll kenamad olnud - ühtekirja enam kuskilt välja ei loe, rihm ise peenike ja 3mm ühest servast hambad näitavad kulumise märke. p.s. rihm jooksis peaaegu vastu plokikaant. Regullitavad nuki-rattad olid huvitavalt külge pandud, ühel 1. püti TDC üleval, teisel all.
Krt tunnen, et motivatsioon on madal - üritan siin uut elu plaanidesse tuua.
Umbes nii:
Teha kõik, mis detonatsiooni avastamiseks annab teha
* detoklapid - deto ledid - deto buzzerid
Teha kõik, et detonatsioon ära hoida
* seadistus - segu, süüde, nukid - datalogging - lennuväljal - rahulikult
* uued 1% suuremad kolvid ja madalamaks lasta.
Parandada jahutust - kapoti avad, tuuleklaasi ja kapotti vahele lisa-tuulutused, jahedam termostaat, mähkida VL torud.
siis peaks juba 5300-7400 olema 370hj maximi-skaalas mrwhp

Cooler mootorile lähemale ja tagurpidi vms, et saaks voolavust paremaks, läägi väiksemaks.
Vesipritse ic ette ja taha + EBC.
5200-7400 395hj
Mehh tõukurid + klapivedrud
5200-7900 400hj.
BBuusti 7% juurde (1.7bar)
5300-7900 425hj
BBioetanoolile üleminek ja rõhku nii palju kui torust tuleb.
5300-7900 475mrwhj
hhmmm midagi vist unustasin
Misoleks siis 550mhj mootorist @ 1050kg

Ja sõita oleks kah palju huvitavam, kui 4. käiguga asfaltil pidamisega peab tegelema.
Mõnikümmend tonni sisse ja ongi tehtud - võiks isegi 4.0T klassi proovida - igaavvv

Peaks veel uneaega näpistama, tuleks vel huvitavamad mõtted
