22. leht 48-st
Postitatud: 26.09.2008 18:59
Postitas temp
65mm = 2.559 tolli
Postitatud: 27.09.2008 6:07
Postitas pr8
RICE BURNER kirjutas:Custom billet fuel rails 2X 6AN-
Racing braided all fuel lines 12AN-
-6 AN
-12 AN
Võib-olla keegi ei tea, siis AN tähendab Army-Navy ja number 1/16 tolle. Ehk -6 on 6/16 = 3/8 tolli, -12 siis 12/16 ehk 3/4 tolli.
Postitatud: 27.09.2008 10:28
Postitas RICE BURNER
Võib-olla keegi ei tea, siis AN tähendab Army-Navy ja number 1/16 tolle. Ehk -6 on 6/16 = 3/8 tolli, -12 siis 12/16 ehk 3/4 tolli.
Millegi pärast on USA-s kõik perfomans kütusesüsteemi osad märgistatud AN-ga ja see tekitas alguses veidi segadust, kuid nüüd olen aru saanud, et kui tellid AN järgi vooliku, siis tellin ka ülejäänud osad nii. Ei ole kunagi täpset toll või mm vastet arvutanud.
Postitatud: 27.09.2008 16:03
Postitas pr8
Postitatud: 27.09.2008 18:28
Postitas RICE BURNER
Aga järgmine aste? 350 Z?
Sa oled vist hea spioon, või lihtsalt mõtete lugeja.
Järgmine aasta kindlasti mitte, kuid plaan on küll jah.
Aitäh lingi eest.

Postitatud: 27.09.2008 22:35
Postitas junsu
RICE BURNER kirjutas:Aga järgmine aste? 350 Z?
Sa oled vist hea spioon, või lihtsalt mõtete lugeja.
Järgmine aasta kindlasti mitte, kuid plaan on küll jah.
Aitäh lingi eest.

oot,ärge nüüd näkku lööge,aga kus selle "progressi" point on?
no ma saan aru,et tulevad viled ja jutud,aga mis ta 300zx-st paremaks siis teeb?
kaalujaotus?kaal?
Postitatud: 27.09.2008 22:46
Postitas Ragnar
junsu kirjutas:RICE BURNER kirjutas:Aga järgmine aste? 350 Z?
Sa oled vist hea spioon, või lihtsalt mõtete lugeja.
Järgmine aasta kindlasti mitte, kuid plaan on küll jah.
Aitäh lingi eest.

oot,ärge nüüd näkku lööge,aga kus selle "progressi" point on?
no ma saan aru,et tulevad viled ja jutud,aga mis ta 300zx-st paremaks siis teeb?
kaalujaotus?kaal?
Ma pakun, et tuleb toruraami auto lihtsalt Z'i välimusega ja mootor jääb sama ?
Postitatud: 28.09.2008 7:15
Postitas pr8
junsu kirjutas:RICE BURNER kirjutas:Aga järgmine aste? 350 Z?
Sa oled vist hea spioon, või lihtsalt mõtete lugeja.
Järgmine aasta kindlasti mitte, kuid plaan on küll jah.
Aitäh lingi eest.

oot,ärge nüüd näkku lööge,aga kus selle "progressi" point on?
no ma saan aru,et tulevad viled ja jutud,aga mis ta 300zx-st paremaks siis teeb?
kaalujaotus?kaal?
REHVID!!! Kasvõi GY #1430, mis on Top Fueli üleeelmine mudel:
http://www.jegs.com/i/GoodYear/478/D1430/10002/-1
Mõõdud siis 36 x 17.5 vs 28 x 11.5 ehk 1.5 korda laiem ja 1.3 korda kõrgem...
Väiksem mass mõistagi ka ülioluline.
Viljar, pole raske mõtteid lugeda, kui ise oled pea samas olukorras ja mõtled samasuguseid mõtteid!

Postitatud: 28.09.2008 9:02
Postitas Raceboy
pr8 kirjutas:
Viljar, pole raske mõtteid lugeda, kui ise oled pea samas olukorras ja mõtled samasuguseid mõtteid!

Pärtel, otsid Erkkile Jaapani toodangut?

Postitatud: 28.09.2008 13:20
Postitas pr8
Jaapani autodest:
http://www.nhra.com/2008/events/race21/ ... Photo9.htm
http://www.nhra.com/2008/events/race19/ ... Photo9.htm
http://www.nhra.com/2008/events/race20/ ... Photo9.htm
Toyotal on hetkel 4 Solarat FC nimekirjas, piltidel on Cruz Pedregon, kelle 1992.a. meistritiitli juurde kuulus ka üks meeldejäävamaid pedal-fest'e nemesis John Force'iga:
http://www.youtube.com/watch?v=bXKKVt8odt4
Dallase 22 aastat tagasi Billy Meyer'i ehitatud esimesel täispikal betoonkattega rajal.
Postitatud: 28.09.2008 13:22
Postitas Fos
junsu kirjutas:,aga mis ta 300zx-st paremaks siis teeb?
kaalujaotus?kaal?
kaalujaotus 47/53 aga kaalu enda juures küll seal midagi rõõmustada pole, tühimass z33 kerel sinna 1500kg kanti. Lisatud turvasõrestikud ja hell of a palju juhtmeid ja ebavajalikku kontroll-elektroonikat.
Postitatud: 28.09.2008 16:24
Postitas RICE BURNER
kaalujaotus 47/53 aga kaalu enda juures küll seal midagi rõõmustada pole, tühimass z33 kerel sinna 1500kg kanti. Lisatud turvasõrestikud ja hell of a palju juhtmeid ja ebavajalikku kontroll-elektroonikat.
Tegelikult on 300zx oma olemuselt ja näitajatelt kõvasti 350z -ist üle.
Isegi uus vabalt hingav VQ mootor ei kannata võrdlust vana VG-ga, mis algselt sama HP juures veab 300zx- märksa nobedamalt edasi. Kui nüüd elektroonikat ja tehnikat võrrelda, siis 17a vana Z näitab siingi uuele silmad ette. Olen mõlemaga hästi tuttav ja ei näe 350z-il ühtegi eelist, peale kaasaegse välimuse.
Hetkel räägime lihtsalt SFI 25.1 kerest, mis autlow auto puhul välimus ainukeseks ühiseks jooneks 350z-ga jääbki. Mootori võtaks siiski kas VG30DET-i või RB30-ne.
Postitatud: 28.09.2008 18:01
Postitas Astrona
RICE BURNER kirjutas:Hetkel räägime lihtsalt SFI 25.1 kerest, mis autlow auto puhul välimus ainukeseks ühiseks jooneks 350z-ga jääbki. Mootori võtaks siiski kas VG30DET-i või RB30-ne.
Saan aru lühidalt, et see hooeag oli auto napilt miinimumkaalus ja nüüd plaanid kolida B klassist D klassi ja teha seal kergema masinaga paremaid aegasid ja EM arvestuses parem koht?
Postitatud: 28.09.2008 18:23
Postitas Samvel
Viljar räägib siin SFI 25.1E šassiist, mis on toruraam, tegemist ei ole enam kereautoga. Sellel on lisaks massile ka muid eeliseid ning lubab sõita kiiremini kui 7.499sek. 7.500sek on kereautode absoluutne turvapiir (SFI 25.5) ning selleks peab kere ka piisavalt palju ümber ehitama. Näiteks, 1 25.5 projektil mis parasjagu töös sai torukogus kokku löödud, ning see on 52-55m !
Viljari auto pole kunagi min massi lähedal olnud ja ega teise klassi kolimine tingimata edu taga. Lihtsalt mees on valmis asjaga edasi minema... 9sek ajad tunduvad igavalt aeglased

Postitatud: 28.09.2008 18:59
Postitas RICE BURNER
Viljari auto pole kunagi min massi lähedal olnud ja ega teise klassi kolimine tingimata edu taga. Lihtsalt mees on valmis asjaga edasi minema... 9sek ajad tunduvad igavalt aeglased
Tõsi ta on. Meie auto kaalus koos minuga 1380kg ja seega miinimumini on palju minna.
Selle autoga on selline probleem, et alla 8,5 seki ei tohi antud puuriga sõita ja, et praegune auto ehitada backhalf tagasillale, siis on kohe ka puur lõhki ja sõidurõõmu ei jätku pikaks. Nagu SAM ütles, siis 25.5 kere ei ole ka väike projekt, millega nad hetkel tegelevad. Meie seisukohalt on palju mõtekam ehitada nullist uus auto ja minu plaanide kohaselt mitte enam kereauto, sest üks mul juba on, mis oli sellel aastal üsna edukas ja las ta jääb selliseks.