22. leht 31-st

Postitatud: 01.06.2007 19:00
Postitas Audiophile
See üks silikoonliides saab asendatud keevisega..

Nii.. mõned pildid sisselaske kolle projektist,

Pilt
Pilt
Pilt

Nüüd auto peale proovima ja siis saab kokku siristada juba! Muud asjad on valmis

Auto sai vahepeal uue esiklaasi..uued poolteljed on all.. summutisüsteem sai ühe lisapüti vahele.. WG suunasin hetkel ajutiselt summutisse tagasi aga teen kindlasti kohe ringi kui auto tööle on hakanud!


Markus

Postitatud: 01.06.2007 21:14
Postitas Samvel
Markus, ütle parem millal see auto sõitma hakkab

Postitatud: 02.06.2007 22:44
Postitas ranz
555vrx kirjutas:Markus, ütle parem millal see auto sõitma hakkab
Ma usun, et sa peaksid ka ise teadma, et sellist asja ennustada ei saa :-D

Postitatud: 03.06.2007 22:40
Postitas Audiophile
No eks ma üritan siin järgmine nädal asjad kokku panna.. ehk saab siis proovida juba millalgi!

M

Postitatud: 05.06.2007 12:29
Postitas Audiophile
Vahepeal veel niipalju et 25 Row olijahuti sai ka ühtlasi paigaldatud. See hädavajalik kogu mootori temp-i alandamisel kuna plaanis rohkem hj-de tõuseb ka mootori temperatuur, teine asi on muidugi kapotialune mis nüüd tihedamalt täis topitud jne! Cooler sai paigaldatud esistange taha täpselt lansekate vahelise tala ette!

Midagi sellist
Pilt

M

Postitatud: 06.06.2007 12:53
Postitas Audiophile
Something is cooking!

Pilt
Pilt

Postitatud: 11.06.2007 8:21
Postitas Audiophile
Veel mingeid pilte..

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Lõpp ei ole kaugel enam!
M

Postitatud: 11.06.2007 10:05
Postitas Miss S
Lõpusirge on kätte jõudnud :) Loodame ,et varsti on oranz kaunitar tagasi . Ei jõua oma sõitu enam ära oodata :) Edu Markusele !!!
TERV
Marje

Postitatud: 12.06.2007 11:05
Postitas Audiophile
Veel mingeid garaazipilte

Pilt
Pilt

Summutisüsteemi sai lisatud veel üks reso.
Pilt
Pilt

The only noise I wanna hear is the whistle of my turbo :D:D!

Pilt
Pilt

Postitatud: 18.06.2007 11:43
Postitas Greatmaster
Kas see 968 kast istub 951 käigukasti otsa või pidid ka kasti ära vahetama 968 oma vastu.

Postitatud: 18.06.2007 12:34
Postitas Raceboy
Greatmaster kirjutas:Kas see 968 kast istub 951 käigukasti otsa või pidid ka kasti ära vahetama 968 oma vastu.

968 kast? Kui 968 mootorit+951 kasti mõtled, siis sobib täiesti bolt-on.

Postitatud: 18.06.2007 13:22
Postitas Greatmaster
Raceboy kirjutas:
Greatmaster kirjutas:Kas see 968 kast istub 951 käigukasti otsa või pidid ka kasti ära vahetama 968 oma vastu.

968 kast? Kui 968 mootorit+951 kasti mõtled, siis sobib täiesti bolt-on.
Mõtlesin jah 968 mootorit+951 kasti, my bad et valesti kirjutasin

Postitatud: 02.07.2007 11:31
Postitas Audiophile
Vahepeal on siis valmis saanud sisselaske kolle, varsti pildid sellest ja paigaldusest!

Aga veel.. auto sai vahepeal uued esilaternad mis on siis sileda klaasiga, avatud klapptuledega on see auto küll ugly as hell aga pimedas kui neid kasutan ehk keegi ei näe :D:D.
Tuled:
Pilt
Pilt

Lisaks sellele sai lõpuni valmis tehtud veidi rohkem advanced karteri tuulutus ja oil catch tank kasutades anodeeritud liitmike ja steel braided voolikuid. catch tank ise on Keisei Racingu tarnitud mille siis veidi ringi tegin ja oma vajadusetega vastavusse viisin..

Tuulutus hakkab siis originaal õli reservuaarist:
Pilt
Liigub edasi catch tanki kus ühenduvad veel klapikambrikaanelt tulevad voolikud
Pilt
Pilt

Ja siis liiguvad gaasid catch tangist välja, ja on ühenduses turbo imuavaga mis tekitab kogu süsteemi vaakumi!
Pilt
Pilt


Väike pilt transamisest ka, auto sai Saksa Auto kahest ( kes on mulle suureks abiks olnud sellel aastal) ära toodud ja garaazi viidud kus viimased asjad lõpuni viiakse!
Pilt

Downpipe ja turbo oil feed sai veel kuumuskindlasse materjali mässitud et vähendada kapotialust temperatuuri veelgi!

Pilt

Varsti veel pilte sisselaske kollest ja viimastest tegemistest ennekäivitust!

Postitatud: 02.07.2007 11:56
Postitas Mihkel
Päris huvitav lahendus selle oilcatch-iga.
Mul on Olavilt soetatud sama vidin ja mõtlesin, et mis ma nende miniatuursete originaal voolikuavadega küll pihta hakkan.

Tegid mingid seinad ka sisse, et õliaurud otse turbiini sisselaskeni ei jõuaks?

Postitatud: 02.07.2007 12:51
Postitas Audiophile
Kle mingeid lisaseinu ei teinud, ma arvan et see ei ole ka probleem kuna originaalis on see süsteem veel lihstam, ainuke mis vajabki katsetamist on BB turbost tulenev väga suur vaakum sellele karteri tuulutusele, aga kuna mul on originaal reservuaar + lisaks pandud catch tank ja päris pikad voolikud siis ma kahtlen et ta suitsema hakkab..

M