Võiks küsida, miks ei toodeta suure turboga autosid, et jõud tuleks kõrgetel pööretel

Siis võiks alles küsida, aga miks pole hinnakirjas mudelit, mis ilma paarutamata kah häbisse ei jääks. Ja kas Ansip valetab. Siis vaevaks peaks pead, et aga miks pole kohe sepissisu, kuigi see on tihtipeale odavam kui esinduses müüdavad originaalosad. Ehk et miks hinnakirjas pole 2.5bar mudelit. Opel Astra Eco Enjoy 500hj 1.6T ja 1000hj Comfort-Eco-klassi pereautod ei kõlaks ju pahasti. Hooldusvälp lüheneks kordades ja garantii otsustataks boosti-logi vaatamisega. Ja teenindused jms teeniks rohkem... win-win.
Arvan, et kui müüginumbrid näitaks, et 50% ostavad 10st mootorivariandist just selle võimsaima, küll siis ka veel võimsamat tasuks välja töötama hakata.
Seni, kuni õige numbriga pintsakut poes veel ei müüda, tuleb ikka rätsepa juures käia, ehk ei pea ju kohe peale auto ostmist sõitma minema - võiks jätta ka masina "tjuuning-firma" õuele, kui raha on.