21. leht 49-st
Postitatud: 21.05.2008 12:49
Postitas Mihkel
Ma arvan, et sellel kollektoril ei ole midagi häda.
Vaevalt Tomei inimesed silmajärgi asju ehitavad.
Sinna ei ole ruumi eriti midagi muud ehitada ka.
Originaal kolle ja uue kolle vahe on suhteliselt marginaalne kuigi nende ehituse vahe on väga suur.
Olen näinud eri lahendusi ja neid ka tunda saanud ja see on väikse pildi asjast juba maalinud.
1000rpm ei too sa mitte kuskilt spool-upi alla, tee see kolle milline tahes.
Mul on tavaline linnaauto see, mitte kiirendusvõistluse auto.
Fakt on see, et linnas praeguse setupiga normaalselt sõita ei saa.
Kui soovite võtke mõni samasugune mootor/auto ja hakake seal teooriaid katsetama.
Kolle kohta rohkem infot:
http://www.tomei-p.co.jp/_2003web-catal ... ld_en.html
Avastasin, et antud lingil on originaal ja uue kolle mõõtude võrdlus ka ilusti olemas.
Postitatud: 27.05.2008 18:39
Postitas tmac
Mis turbo GT28 asemel panna kavatsed
Postitatud: 27.05.2008 23:22
Postitas Mihkel
Mõtlesin originaali tagasi panna aga praegu tahab sõber hoopis vägisi E30-ne käest ära osta ja ma ei teagi mis siis saab.
Proovisin ükspäev tuttava Imprezat ka logida aga tundub, et tal turbiin vist hakkab eluiga lõpetama.
Logides vaatasin, et vastavalt käikudele tuleb kuni 0.3bar boost sama kiirelt üles kui mul stockis tuli aga 0.5 ja edasi venib nagu mul praegu GT28RS-iga.
Väga imelik vilin/krigin tuleb ka kapotialt ja tundub, et seda tekitab turbo.
Ei suitse küll tagant aga sisselasketorustik ja cooler on päris mõnusalt õlised tal.
Enda autole sain täna veel ka performance kütuselatid ilusad kuldsed ja -AN6 otstega

Jäävad riiulisse paigaldust ootama.
Samuti ootan ka mudelipõhiseid silikoonvollasid Top-Mount coolerile ja originaal turbo sisselaske otsale.
Saab mingi bolt-on conversioni jaoks valmis olla

Postitatud: 29.05.2008 15:41
Postitas Mihkel
Täna hommikul sain oodatud AB88 silikoonvollad ka kätte.
Nüüd saab vähemalt TMIC-le normaalse vooliku panna originaal plastiktoru asemele.
Väga huvitavasse suunda vaatab muidugi selle uue silikoonvolla üks ots

Huvitav kas see need otsad reaalselt ka nii erinevate nurkade all on.
Näis kas spool-up ka paraneb sellest

Postitatud: 12.06.2008 18:10
Postitas Mihkel
Jee, eile andis ATP Turbo kuradi GT seeria turbiini õlirõhukolmik saba.
Hakkas lekkima. Üritasin asja parandada aga nüüd lekib mõlemast otsast.
Koonusühendused on, tee või tinda, pidama ei saa.
Ühesõnaga paras saast on see turbo ja kolmiku vaheline lahendus neil.
Te ei kujuta ilmselt ette kui lahe on oodata ühte detaili mitu kuud, saada siis PRAAK DETAIL,
sebida ise selle imemõõdulise asja kordategemine ja peale kuu ajalist kasutust asi ikka perse läheb
Lihtsalt täiesti lambist hakkas lekkima, kinnitusmutter oli ilusti kõvasti kinni.
Võimalik, et pidurimeistris tehtud asendusjupp oli teisest/sobimatust materjalist aga originaal oli enivei praak.
Postitatud: 13.06.2008 0:53
Postitas Mihkel
Turbo õlitus sai originaaliks tagasi tõstetud ja toimib ilusti.
Mõnusalt tossab nüüd viimase 30km jooksul kapotialune, kuna kolle teip ilusti õlist läbi imbunud.
Õhtul oli veidi põnevam ka, installisin Blitz-i Dual Turbo Timer DC-IV ära.
Väga lahe väike vidin, nüüd näeb boosti ka jälle.
Kellade mahutamise probleem ka nüüd tänu kaks ühes seadmele lahendatud.
Postitatud: 10.08.2008 17:05
Postitas Mihkel
Postitatud: 27.08.2008 13:37
Postitas Mihkel
Vahetulemus:
Kuna ruumi oli sigavähe ja armeeritud voolikud ei ole teab mis painduvad, siis sai otsustatud tava kummivollade + klamber kasuks.
Peaks millalgi kapotialuse veidi viisakamaks tuunimisega ka tegelema.
Postitatud: 25.10.2008 16:50
Postitas Mihkel
Vahepeal siis otsustasin, et võiks auto ninaosa veidi kurjemaks teha.
Tulemus siis selline:
Koos uue tagatiivaga peaks kooslus päris hea saama.
Ise olen igatahes juba praegu väga rahul, hämaras on välimus IMO veel kenam kui päeval.
Talveks üritan valged või kuldsed ralli stiilis veljed ka sebida.
Kahjuks suht kindlalt tulevad need 16", sest originaal velgedel pea uued talvekad peal (16").
IAT tundub ka kohe mõistlikum olevat, kuigi pole veel väga proovida saanud.
Cooleri jahutus oli ka üks peamisi põhjuseid suure scooby valikul.
Postitatud: 25.10.2008 19:19
Postitas Rommi
ma nägin seda massiiiinat täna mäealuse tänaval:P (keerasid vist just mingiselt platsilt välja.)
Postitatud: 26.10.2008 0:08
Postitas bacteria
väga ülbe välimus

Postitatud: 26.10.2008 1:00
Postitas nael
Ilma värvita tundus küll liiast, aga kerevärvi ja külge monteeritult teeb autost küll kurjema eluka (Y).
Postitatud: 26.10.2008 12:38
Postitas enkei
prodrive p1 liist või?.skuup ei meeldi muidu ilus
Postitatud: 26.10.2008 13:01
Postitas Mihkel
Impreza P1 jah.
Tundub, et scoop täidab oma ülesannet, kuna seda on tunda auto liikumisest.
STI V6 tagatiib on ka Eesti poole teel.
Lisaks veel natuke keretugevdamise majandust.
Postitatud: 26.10.2008 13:32
Postitas anti555
minu arust on scoop just ülbe 5+