21. leht 31-st

Re: VW 1300 ´69 "jeff01"

Postitatud: 05.01.2015 20:01
Postitas Maik
Huvitavat teemat on ikka huvitav lugeda, minuarust eriti vahet pole millisest foorumist. Või kui moded tõesti keelavad siis vähemalt lõpeta topic lingiga muule foorumile, neid on eestis üsna palju...

Re: VW 1300 ´69 "jeff01"

Postitatud: 05.01.2015 21:31
Postitas soonikx
Ei usu, et keegi teemat surkima tuleb. Siin ei kustutata ostumüügi teemasidki ära, kus suurelt kirjas, et kustutada.
Müüjale ikka andsid ka teada mida müüs?

Re: VW 1300 ´69 "jeff01"

Postitatud: 05.01.2015 22:04
Postitas jeff01
Omanikku teavitasin ja meil omad kokkulepped, kui kenasti kinni peab siis müts maha. Selge on see, et tahtlikult külma ei teinud sest tõesti oli mootor S8 peal ja isegi õhulugeja ja aju on S8 omad (See tuleb ehk kasuks sest S8 ajus on manuali soft olemas ja vaja vaid ümber lülitada. A8 ajus seda pole.

Hetkel paigutasin mootori ja kasti sellele saepuru plaadile keskele ja mõõtsin ära, et käigukastil on tsenter umbes 43mm nihkes (+/-2mm vast) ja ühe poole pooltelg on selle võrra teisest pikem / lühem.
Käisin lammaris ja leidsin pooltelgi pikkuses 49-66 cm :-D ehk tagarööpe laius laias laastus 30 cm ulatuses mängitav.

Juhulkui kellelgi oleks võimalik mõõta mõne manual kastiga V mootoriga audi pooltelgi oleksin väga tänulik sest lammaris olid reeglina ATM omad ja tsentrist nihutus on erinev :) (Saaks kasutada kuid siis vaid uusi telgi sest vanad mis on vaidühtpidi pähe saanud lähevad kergelt katki kui teisipidi alla panna)

Re: VW 1300 ´69 "jeff01"

Postitatud: 05.01.2015 22:17
Postitas rst
Uuri A4 b5 2.5tdi pooltelgesid. Need võivad sulle isegi sobida ja on tugevad.

Re: VW 1300 ´69 "jeff01"

Postitatud: 06.01.2015 10:00
Postitas soonikx
Mul A4 B7 3.0TDI Quattro manuaali poolteljed vedelemas. Mõõdan need ka üle mingihetk.

Re: VW 1300 ´69 "jeff01"

Postitatud: 08.01.2015 23:37
Postitas AZsport
rst kirjutas:Uuri A4 b5 2.5tdi pooltelgesid. Need võivad sulle isegi sobida ja on tugevad.

Kas mitte need pooltelje varred ei ole nagu torud, et seest tühjad?

Re: VW 1300 ´69 "jeff01"

Postitatud: 09.01.2015 10:51
Postitas ott5
AZsport kirjutas:
rst kirjutas:Uuri A4 b5 2.5tdi pooltelgesid. Need võivad sulle isegi sobida ja on tugevad.

Kas mitte need pooltelje varred ei ole nagu torud, et seest tühjad?
keda huvitab, on tühjad või mitte. Quattrol 1000+hp autol hoosieriga dragi kestavad.

Re: VW 1300 ´69 "jeff01"

Postitatud: 09.01.2015 17:15
Postitas mms
Ja nagu koolifüüsikast teada, siis tsenter ei tee väändel mitte mingisugust tööd - vääne on tsentris 0 ja välisel diameetril maksimaalne. Seega õigest materjalist seest tühi veovõll on igati ok lahendus. Sama asi ju ka kardaanidega, moodsaimad on imesulamist ja carbonist torud.

Re: VW 1300 ´69 "jeff01"

Postitatud: 09.01.2015 20:13
Postitas jeff01
Viimane pilt maas:

Pilt

Hangitud: Kasti käpad, rummud, laagrid, poolteljed
Nüüd võib mootori üles tõsta, saan raami ka altpoolt üle keevitada ja tugevdused lisada ning selle suurusega augu auto keresse lõigata. Mootor ~2cm raami alumisest servast kõrgemal, seega hea sile pind ka põhjakatte vms tarbeks.

Re: VW 1300 ´69 "jeff01"

Postitatud: 10.01.2015 16:06
Postitas jeff01
Miks ei ole audidel mootor keset keret? :|

Märkasin enne raami tegemist, et käigukasti väljavõtted pole tsentrist samal kaugusel. uurisin siis järgi, et ka poolteljed on eri pikkused ja eeldasin, et see teeb kokku selle, et mootor ja kast asuvad keskel....tutkit :D

Raami tegin nii, et võtsin vända otsa tsentri mootori otsast ja kasti tagumisest otsast sain peavõlli tsentri kuna seal on laagripesa kenasti näha....tegin raami sellest lähtudes ja panin samale kastile ettenähtud poolteljed külge ja vahe on 3cm :-D Pole hullu kuna ma pole veel silla välja mõtlemisega tegelenud kuid siiski....

Kasti ja mootori käpad on tsentrist sama kaugel....mootori ja kasti telgjoon aga mitte.

Re: VW 1300 ´69 "jeff01"

Postitatud: 10.01.2015 16:42
Postitas Raceboy
01E kastil on differ nihkes, 016 nt aga on väljundflantsid veetava võlli suhtes sümmeetrilised...

Re: VW 1300 ´69 "jeff01"

Postitatud: 10.01.2015 17:30
Postitas jeff01
See ei tulnud üllatusena kuna kasti ostes märkasin seda erinevust koheselt.

See, et differ ja pooltelje flantsid on nihkes ei segaks mootori keskpaigutust sest poolteljed on seetõttu niikuinii eri pikkused vasakul / paremal :) Miskil kindlal põhjusel siiski mootor ja kast paremasse äärde nihutatud 3cm. Juhi kaalu kompenseerimiseks vast mitte...autoga ei sõideta ju vaid üksinda.

mitte päris millimeetri täpsused mõõtmistulemused vaid mõõdulindiga saadud vastused on sellised, et

kasti flantside vahe tsentrist on ~46mm (flantsid 23mm tsentrit nihutatud vasakule poole)
Pooltelgedega on seda osalisel korrigeeritud ~16mm (8mm üht pikendatud ja teist lühendatud)
Vahe jääb ~ 30mm ehk 3cm on mootor paremal pool.

Minu lahendus on panna mootor samuti 3cm paremale mitte keskele (oleks võimalik ilmselt ka keskele paigutada kuid eelistan seda sellele, et poolteljed on sellises komplektis ühe ja sama auto alt tulnud nii nagu asi tehases on paika pandud....vähemalt ei saa ekslikult paremat pooltelge vasakule panna jne) Saan poest osta A4 poolteljed ja need nii alla panna, et parem paremale ja vasak vasakule mitte ei tea otsima stiilis 1 pooltelg A4 ja teine A6 alt vms :)

Re: VW 1300 ´69 "jeff01"

Postitatud: 11.01.2015 17:47
Postitas Raceboy
Nii kerge auto puhul ma pooltelgede endi pärast eriti ei muretseks, kuluosad on pigem veovõlli otsad...

Kuna sa hakkad enamasti üksi sõitma, siis ilmselt kompenseerib see mootori asetus kaalujaotust, aga kõige etem oleks enne mootori raami kinnikeevitamist korra nurgakaaludel käia :)

Re: VW 1300 ´69 "jeff01"

Postitatud: 12.01.2015 21:32
Postitas jeff01
Pilt Pilt Pilt

:-D :-D :-D


Karta pole midagi sest see suur osa sellest mis ma sealt tagant ära lõikasin koosneb mu oma keevitatud vinklitest ja raudplaatidest....kõike seda tõstes on päris hea tunne sest usun nüüd enam, et mahun oma kaalupiiri mille ise olen määranud. originaal käigukast on ikka JÕHKER pomm selle audi kasti + sellega kaasa käivate pooltelgedega võrreldes.

Homme püüan minna materjali otsima ja keevitan alustuseks auto laiuse ja kardaanitunneli kõrguse raudplaadi tunneliotsa, põhja ja küljekarpide sidumiseks. See tuleb võimalikult hästi rihtida sest selle külge läheb raam mis hoiab mootorit. Tagaosale hakkab lisatugevust pakkuma ka turvakaar.

Re: VW 1300 ´69 "jeff01"

Postitatud: 12.01.2015 22:06
Postitas mitsu_manic
Kevadeks jõuab ka avalaksule?