21. leht 33-st

Re: K:Turbo minu autole

Postitatud: 28.12.2011 16:17
Postitas IvarR
Lauri-L kirjutas: Mida teha ajuga, et rõhku tunnistama panna või vaja uut aju ? Kui võimalik MAP andur lisada siis kus ja kuidas ? (keegi võiks PSi hindadest ka rääkida)
Mis saab õhulugejast ? Kas jääb alles või peab eemaldama ?
Küttuse süsteemi kohapealt siis pihustid vaja leida sobivad, ehk siis millised täpsemalt sobivad ?
Mõistlik oleks minna MS-i teed. Õhulugeja minema visata, benapumba võiks ikkagi panna korralik walbro/bosch mitte lootma jääda üle kümne aasta vanusele pumbale. Pihustid võiks valida ikka soovitava jõu järgi ning väikse varuga. MS minu kogemuste järgi sai ka 1000ccm pihustitega ilusti hakkama nii et usun et kui mingi 400-500 panna siis oleks ka tuleviku mõistes(alati on jõudu liiga vähe) igati piisav 300-400hj kanti. Pole mõtet lihtsalt sama raha eest väiksemaid panna.
Wideband kindlasti külge. Seadistada kompressormootorit peaks olema vast oluliselt lihtsam kui turbokat ma pakun ning aju paigaldusega peaks ka hakkama saama natukenegi tõsisem autopede kes juhtmetest midagi jagab.

IvarR

Re: K:Turbo minu autole

Postitatud: 30.12.2011 15:37
Postitas kilplane
Lauri-L kirjutas: Muud asjad nagu enamvähem paigas ja teada. Plaan siis panna Eaton M62 ning sobilik rõhk oleks vast kusagil 0,6-0,8 bar, surveastme madaldan pannes 2 plokikaane tihendit, kütte pump on Corrado G60 oma, ehk siis sellega hätta ei tohiks jääda.
Muidugi vaja cooler ja cooleri torustik sebida ja sobilik rihm leida kompressori jaoks, sammuti ei teeks halba wideband lambda vms, ühesõnaga segu kell siis koos vaja minevaga.
kas targem ei oleks siis kohe G60 aju ka kasutada?
G60 mootoritel originaalis ~0.6 bar rõhku, aju peaks ise kannatama kuni 1 bar äkki? suurema rõhu jaoks tuleks lihtsalt teine map andur panna. neid müüakse eraldi, jootekolb näpus püsib siis ei tohiks probleem olla. G60 aju ei vaja õhulugejat, seega selle võib selle minema visata. tal on endal mingisugune temp. andur.

Re: K:Turbo minu autole

Postitatud: 06.01.2012 17:09
Postitas Master003
Küsimus.
Olen näinud variante kus on väline wg pandud otse turbo kuumakoja külge. Kui mõtekas see asi on?

Re: K:Turbo minu autole

Postitatud: 07.01.2012 3:25
Postitas kilplane
Master003 kirjutas:Küsimus.
Olen näinud variante kus on väline wg pandud otse turbo kuumakoja külge. Kui mõtekas see asi on?
minu kujutlusvõime on piiratud.. :bb

Re: K:Turbo minu autole

Postitatud: 07.01.2012 11:43
Postitas Master003
kilplane kirjutas:
Master003 kirjutas:Küsimus.
Olen näinud variante kus on väline wg pandud otse turbo kuumakoja külge. Kui mõtekas see asi on?
minu kujutlusvõime on piiratud.. :bb
Ma siis rikastan su kujutusvõimet
Pilt
Pilt

Re: K:Turbo minu autole

Postitatud: 07.01.2012 12:54
Postitas mitsu_manic
Ja mis selle variandi juures valet on? Natuke "imelik" paistab, kuid töö teeb ära.

Re: K:Turbo minu autole

Postitatud: 07.01.2012 13:42
Postitas KungLao
Atp turbo müüb selliseid turboid, uued toted ju siis mingi eelis ikka on.
http://www.atpturbo.com/mm5/merchant.mv ... y_Code=NEW" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: K:Turbo minu autole

Postitatud: 07.01.2012 16:42
Postitas Mihkel
Ega seal muud probleemi polegi, kui see, et ta see malmi ja rv ühenduskoht võib mitte kestma jääda.
Malm ja roostevaba on väga erinevad materjalid. Aga härra Astrona on tõestanud, et neid materjale saab ühendada. :-D
Nüüd kui see wg liide peakski lahti tulema, siis oled lihtsalt kuumakojast ilma, muud midagi.

USA-s on muidugi malmi keevitamine TIG-iga suhteliselt levinud lahendus.
Kestvuse kohta ei oska ise midagi öelda ning kui vähegi võimalik, siis mina isiklikult selliseid kahtlase kestvusega ühendusi väldin.

Re: K:Turbo minu autole

Postitatud: 07.01.2012 17:00
Postitas kilplane
ma usun, et see lahendus on rohkem kompaktsuse/lihtsuse kaalutlustel kasutusele võetud. et ei pea hakkama kollektorit ringi tegema või lisa torustikku sellele leiutama, et saada välise WG eeliseid. rohkem nagu vahet tõesti ei ole. kui muidugi ise hakata keevitama siis jah, malmi külge keevitatakse küll, aga nende keeviste vastupidavus on alla igasugust arvestust.

Re: K:Turbo minu autole

Postitatud: 10.01.2012 22:38
Postitas Astrona
kilplane kirjutas:ma usun, et see lahendus on rohkem kompaktsuse/lihtsuse kaalutlustel kasutusele võetud. et ei pea hakkama kollektorit ringi tegema või lisa torustikku sellele leiutama, et saada välise WG eeliseid. rohkem nagu vahet tõesti ei ole. kui muidugi ise hakata keevitama siis jah, malmi külge keevitatakse küll, aga nende keeviste vastupidavus on alla igasugust arvestust.
Mina ei tõestanud, vaid meister Madis, kes teab keevitusest rohkem kui mina joomisest. See ühendus põhimõtteliselt on siiani terve - selle all aga hiina kollektor, kust ta roostevaba T4 flantsi eemaldas ja T25 ni kokku tõmbas, seal hoopis sama material iseendaga ei tahtnud kokku jääda :)

Ega insenerid naljapärast WG'ile ribisid vahele ei pane, eks ikka selleks, et membraani kuumusest päästa. Kuumast kojast kuumemat kohta annab otsida.
Teiseks, mis turbulents seal kojas tekib kui WG avaneb? Ei usu et just see boosti juhtimist sujuvamaks teeb.

Re: K:Turbo minu autole

Postitatud: 28.01.2012 16:08
Postitas IvarR
Astrona kirjutas: Ega insenerid naljapärast WG'ile ribisid vahele ei pane, eks ikka selleks, et membraani kuumusest päästa. Kuumast kojast kuumemat kohta annab otsida.
Teiseks, mis turbulents seal kojas tekib kui WG avaneb? Ei usu et just see boosti juhtimist sujuvamaks teeb.
Mina tõin rootoril (kõrge EGT juba tehasest) meelega välise 60mm wg ca 50cm runneritest eemale et säästa WG-d ja pmst kolle jaguneb kohe peale mootoriflantsi kaheks ning turbo vs wg on sama kaugel mootori portidest. Ei ole aru ka saada et boosti juhtimises oleks mingeid probleeme või midagi ning kasutasin ühte wg-d olenematta sellest et tegelt on divided entry-ga turbo. Ei ole mingeid spaikimisi ega midagi ei madala ega ka kõrge boosti puhul ja hx40 spoolib pmst hetkega olenematta pöördest jne.

IvarR

Re: K:Turbo minu autole

Postitatud: 17.02.2012 22:36
Postitas JLKK
Oskab keegi midagi sellisest turbost arvata? Kompressori tiivik 51mm ja turbiin 70mm.



Pilt
Pilt
Pilt
Pilt




Et palju hobuseid see turbo puhuda võiks 2.5l mootori küljes?

Re: K:Turbo minu autole

Postitatud: 06.03.2012 21:03
Postitas saiake
Tervist olen siin uus ja turbodest tean väga vähe nii, et ärge kohe maha kandke. :D Sooviks siis teada, et millist või kui suur turbo peaks olema, et autole veits jõulisa anda? mootoriks on 2.0 85 kw audi ja kas diisli turbo sobib? lugesin siin pikalt ja sain aru, et diisli turbo ei pruugi midagi teha.

Re: K:Turbo minu autole

Postitatud: 07.03.2012 14:22
Postitas murjam
saiake kirjutas:Tervist olen siin uus ja turbodest tean väga vähe nii, et ärge kohe maha kandke. :D Sooviks siis teada, et millist või kui suur turbo peaks olema, et autole veits jõulisa anda? mootoriks on 2.0 85 kw audi ja kas diisli turbo sobib? lugesin siin pikalt ja sain aru, et diisli turbo ei pruugi midagi teha.
Mis mootor see diiselmootor on? Palju diiselmootoril võimsust on koos turboga?
Lihtsustatult öeldes piirabki turbo ära mootori võimsuse. St, kui Sul on plaan saada näiteks 100kw oma mootorist, vali turbo, mis oleks mootorilt, millel on umbes 100kw.

Re: K:Turbo minu autole

Postitatud: 07.03.2012 18:42
Postitas saiake
murjam kirjutas:
saiake kirjutas:Tervist olen siin uus ja turbodest tean väga vähe nii, et ärge kohe maha kandke. :D Sooviks siis teada, et millist või kui suur turbo peaks olema, et autole veits jõulisa anda? mootoriks on 2.0 85 kw audi ja kas diisli turbo sobib? lugesin siin pikalt ja sain aru, et diisli turbo ei pruugi midagi teha.
Mis mootor see diiselmootor on? Palju diiselmootoril võimsust on koos turboga?
Lihtsustatult öeldes piirabki turbo ära mootori võimsuse. St, kui Sul on plaan saada näiteks 100kw oma mootorist, vali turbo, mis oleks mootorilt, millel on umbes 100kw.
Tänud selgituse eest. Ühesõnaga on siis 2.5 TDi 110kw normaalne alguseks.