
Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Primera seisab endiselt, aga vahepeal siis sai sõitma pandud selline asi..


Viimati muutis Dc85, 07.09.2015 22:01, muudetud 1 kord kokku.
- Datsunimies
- Postitusi: 128
- Liitunud: 05.03.2011 11:37
- Asukoht: Tln
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Ostu/müügi alt leiab midagi.
Lisaks tehtud veel nädal aega tagasi h-profiil kepsud, wiseco kolvid, acl race saaled, cosworthi kaanetihend, arp poldid. Et valmidus on olemas, kuid turbo ja rõhk originaal endiselt
Lisaks tehtud veel nädal aega tagasi h-profiil kepsud, wiseco kolvid, acl race saaled, cosworthi kaanetihend, arp poldid. Et valmidus on olemas, kuid turbo ja rõhk originaal endiselt

Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Sinna veidi suurem turbo koos pihustitega ja oleks mõnus suveauto olemas. Liiga ekstreemini pole vist pointi ajada, siis on sõit stressirohkem ja koguaeg midagi lendab :D
Kena auto igatahes!
Kena auto igatahes!
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Tere.
See aasta kahjuks miilile ei jõudnudki, siis suur tahtmine oli migni märk ikka maha saada selleks aastaks. Ise päris rahul ei ole, aga midagi paremuse suunas ikkagi.
Väike dynorun eile väiksel GTr´l. Kõige madalama rõhuga 1.2bariga 309kw rattast(462hp mootorist) ja max rõhuga 2.6bari 405kw rattast (605hp mootorist) Suure rõhuga anomaaliad, paukus ja lõpuni ei käinud. Saab kindlasti veel paremaks
ja järgmine aasta miilil täisvarustuses turvanõuetele vastava autoga üks korralik sõit teha. Muidugi suureks probleemiks on veel kast, mis päev enne Dyno otsustas 4nda käigu taas puhtaks lasta.
See aasta kahjuks miilile ei jõudnudki, siis suur tahtmine oli migni märk ikka maha saada selleks aastaks. Ise päris rahul ei ole, aga midagi paremuse suunas ikkagi.
Väike dynorun eile väiksel GTr´l. Kõige madalama rõhuga 1.2bariga 309kw rattast(462hp mootorist) ja max rõhuga 2.6bari 405kw rattast (605hp mootorist) Suure rõhuga anomaaliad, paukus ja lõpuni ei käinud. Saab kindlasti veel paremaks

Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
mis turboga see tulemus siis sai.
WWW.FASTIME.EE
Kõik vajalik kiireks sõiduks
Kõik vajalik kiireks sõiduks
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Ikka endiselt GT35 peal.
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
1.2bari tõmme..
https://www.youtube.com/watch?v=r7GDdyW ... pp=desktop
1.7bari tõmme 349kw vs. eelmine aasta sama rõhuga 342kw. Need 7kw olid üsna kallid, aga eks seadega saab juurde võluda - peab saama lihtsalt

https://www.youtube.com/watch?v=r7GDdyW ... pp=desktop
1.7bari tõmme 349kw vs. eelmine aasta sama rõhuga 342kw. Need 7kw olid üsna kallid, aga eks seadega saab juurde võluda - peab saama lihtsalt


Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Kas võib olla tegemist Baltikumi (kui mitte Euroopa) võimsama/kiireima Primeraga?
Muljetavaldav igal juhul
Muljetavaldav igal juhul

M50 stroker
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Cofy kirjutas:Kas võib olla tegemist Baltikumi (kui mitte Euroopa) võimsama/kiireima Primeraga?
Muljetavaldav igal juhul
Tänud. Eesti kiireim kindlasti hetkel.

Teemat kyll loetakse, aga juttu keegi ei kirjuta. Ei tea kas sellepärast, et tegu valeveolisega või?

Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Kirjutaks kui midagi valesti on
Jätka samas vaimus. Käigukasti sisu tugevdamise variante midagi tänavakõlbulikku ka on?

Jätka samas vaimus. Käigukasti sisu tugevdamise variante midagi tänavakõlbulikku ka on?
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Väga kõva, 300kmh peaks täitsa reaalne olema selliste numbritega. Kannatab ta 2,6 bariga miilise distantsi põhjagaasiga ära ka sõita, mootor sulama ei hakka? Mul on muide täpselt samasugune Primera aga mitte päris nii kiire. 

Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Kasti sisusid eriti leinud pole, kyll aga kasutatakse teatud p12 6k kaste, mis pidavat kuulikindlad olema. Selleks, aga vaja veovõllid jne ymber teha.
Miili on ala 2.5bariga soidetud, aga, siis oli auto natukene teise rauaga, et peaks vastu pidama kyll
Miili on ala 2.5bariga soidetud, aga, siis oli auto natukene teise rauaga, et peaks vastu pidama kyll

Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Kui õigesti mäletan, tulid mulle septembri lõpu poole tln-trtu maanteel vastu(palju seda värvi primeraid ikka on millel cooler põrkeraua seest välja piilus
).
Vägev Sleeper!
Ei oskaks eales arvata sellist toorest võimu välimuse põhjal
Võibolla on teemas midagi neljasilma vahele jäänud, kuid kas 4wd conversion mõtteid on ka peast läbi käinud, või on need OEM tükid liiga nõrgad ja haruldased(tagadiffer, poolteljed,vahekast)?

Vägev Sleeper!
Ei oskaks eales arvata sellist toorest võimu välimuse põhjal

Võibolla on teemas midagi neljasilma vahele jäänud, kuid kas 4wd conversion mõtteid on ka peast läbi käinud, või on need OEM tükid liiga nõrgad ja haruldased(tagadiffer, poolteljed,vahekast)?
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Olin tõesti mina seal liiklemas.Maiz kirjutas:Kui õigesti mäletan, tulid mulle septembri lõpu poole tln-trtu maanteel vastu(palju seda värvi primeraid ikka on millel cooler põrkeraua seest välja piilus).
Vägev Sleeper!
Ei oskaks eales arvata sellist toorest võimu välimuse põhjal![]()
Võibolla on teemas midagi neljasilma vahele jäänud, kuid kas 4wd conversion mõtteid on ka peast läbi käinud, või on need OEM tükid liiga nõrgad ja haruldased(tagadiffer, poolteljed,vahekast)?
Ainuke conversion, mis hetkel mõttes liigub on selle lehe üleval oleva 200sx´ga, aga jube kahju oleks Primera ära lammutada

Eks see oem 4wd kaua vist ei kestaks..