Sai jälle raha tuulde lastud ja nädalavahetusel Kaunases käidud kus mul vettele sobiv seade olemas ja inimene kes asjaga rohkem kursis on...
Teed siia olid suht päris head tegelt,sõita suht mugav. Aga siin kohapeal linnas on ikka päris rämedaid auke, kuhugi sisse pole õnnestunud sõita aga tunne on selline,et 1 auk = 1 velg . Nina mööda maad käimisest ei hakka rääkimagi, suht vaone see tee.
Reede
Autol 0-ist uuesti tune ehitamine kuna jõnksutamine 1000rpm areas ajas suht närvi,eriti külmalt ja samuti oli mingi loll koht aeglaselt kiirendamisel enne 2000 rpm mis ajas mootori tuterdama. Kas pedal to metal või madalam käik aitas üle.
Hetkel maf maas ja ajame põhi fuelingut ja süüdet paika linnasõitudega. Täna üritame õhtuks auto nii ajada,et saab juba kiirendada ka üle 3500 rpm ja maf peale tagasi.
Laupäev:
... lähen hommikul autole järele tasulisse parklasse ja kuna parkisin peale seda sinna lähedale parklasse tulid suht kiiresti 2 tuletõrjujat juttu puhuma. Minu puhta vene keele oskuse pärast (loe: see mis 9 klassist meelde on jäänud) olid loomulikud vestlused huvitavad.... inglise-vene segu :D Natukese aja pärast tuli tuttav leedukas ka sinna oma vettega ja arvas,et kui nad juba nii huvitatud sellest minu autost olid,et võiks siis juba fotoshooti ka küsida. Nii ka läks
See siis samuti supercharged corvett ja sõidab tema nüüd e85-ga puhtalt.
Leedu tuletõrje meeskond . Väga jutukad olid nad seal ja üks mees rääkis,et küll Kamaz mis neil on ,et ikka jube kehv auto . Rääkis,et mingi 20a vist autojuht olnud ja 1 a veel ja pensionile. Isegi inglise keelt oskas natuke.
Tehti ka miskit filmi/fotosid 3 jala pealt. Need saab ka kunagi enda käsutusse.
Leeduka auto sisemus. Sellist 2" din ekraaniga pioneeri tahaks isegi..
... Sealt sai siis edasi liigutud tema tuttava juurde kes tegeleb autode üleslöömisega jne. Seal oli mitmeid huvitavaid autosid, 1 oli väga suurte ilusate velgedega Nissan 350z kompressoriga. Kahjuks ei teinud sellest pilti.
Corvette C5 Z06 kift kollane-nats rohekas värv. Väga erk päriselus.
Hooker väljalase,kollektorid, veel suurem nukk kui mul, ilmselt kaanetööd tehtud... maanteel 100+pealt kiirendades natuke jäi maha aga see eeldabki,et kuskil 500hp kanti võiks tal olla. Auto hind oli 16000 e , mõlemad airbagid olid samas väljas ees.
335 rehv, stock koobas (usas tihti lõigatakse ka koopa sisemust suuremaks. Preagu läks veel paberileht vahele sissepoole...)
Tegelt see auto hakkas mulle täitsa meeldima sellises olekus. Oleks veel taga mustad tuleklaasid oleks väga püss olnud.
Sealt edasi käisime linnavahel küljetamas ajaviiteks ja maanteel mõõtu võtmas 3-nda käigu pealt kiirendades. Kõik üldiselt suht võrdsed,samas see hõbadane pani ikka ära mulle. (samas oli see päev mul WOT seade suht mööda ja süütenurk väga safe)
3 omanikku :closedeyes:
Kuid peale 3 päevast tune 0-ist tegemist ei saanud asja ikka piisavalt heaks ja üldiselt on autol ikka sama probleem mis ennegi. Nüüd on küll fuel map oluliselt parem ja palju muudki, samuti on linnas sõita parem. Aga maanteel vaikselt kiirendamine on paras kepp - auto lihtsalt ei kiirenda mingil pöördel ja tõrgub, peab käigu alla vahetama 4-nda peale. Loodan mingi hetk ikka selle korda saada. Kahju,et nii läks aga üle 3 päeva seal ka väga olla ei viitsinud. Palju segavaid tegureid oli ka, näiteks fcking naine tuneril jne :doh:
Hetkel tegeleme usa foorumist probleemile lahenduse otsimisega sest meie seda enam välja ei suutnud mõelda miks afr kõikuma hakkab ja süütenurk madalamaks vajub ja gaasipedaalile asi ei reageeri - vajutan ja aint tuterdamine läheb kõvamak - ja kui sellest kohast üle saab siis tõmbab jälle täiega. Ja häält teeb sel ajal nagu käiks 4 silindriga- ja jõudu 0 enamvähem (knocki ei detecti ) . Maf ära võtta ja SD tune peal jooksutada siis sõidab. Saaks ka ilma maf-ita selle auto vabalt sõitma aga jällegi = aeg. WOT on kõik korras 0 probleemi.
2 käiguga on probleem seal 3800rpm alates, 3 -ndaga seal 3400 alates , 4 käik 2500 kandis, 5 käik juba 2000 rpm ja 6 käik 1600 rpm. Kuna minu maanteekiirus ongi kuskil 1300rpm kandis on väga raske autodest 2 viimase käiguga mööda saada,kui tuterdama hakkab. 4 käiguga läheb mootor sellest kohast inertsiga üle kiirelt.
Mõned videod ka
http://www.youtube.com/watch?v=ouXzADUvt7c&fmt=18 c5 06Z
http://www.youtube.com/watch?v=CBhAfIHO8h0&fmt=18 3 vettet
Ja rohkem pilte on suurelt siin.
http://www.amiflex.ee/pilt/v/kaunastrip/
Oli ka seiklus politseiga..ühelt ristmikult olin reastunud valesti otseritta ja kuna vaja oli ju hädasti ikka vasakule saada siis hoidsin niikaua suunda sees kuni lasti ära keerata ikka. See miskipärast ei meeldinud teiseltpool valgufoori olevale politseile . Peeti siis kenasti kinni ja kutsuti autosse. Trahv 100 litti aka 500 eek ca. Ok väga hull pole õnneks mõtlesin.. kuna ma eriti venet ei jaga ja nemad englishit mitte siis oli suht raske neil mulle midagi selgeks teha. Nagu pärast välja jagasin käis vahepeal jutt ka sellet,et äkki sõidama pangaautomaadi juurde ja võtan neile 75 litti välja. Et teeme trahvi või ei tee.. mina muidugi,et ei tee.. kuna mul polnud ka ühtegi väikest rahatähte sel hetkel, väiksem oligi 100 litti ei hakanud nagu midagi pakkuma ka neile. Peale pikka pinnimist igatepidi ja "millegi" seletamist lasti mind ikka tulema puhtalt
Selle autoga seal päris lõbus, poisikesed küsisid pilti teha, miski kooliekskursiooniga nooremapoolne õpetaja küsis sõitu jne. Ja naised ohhoo.... ma mõtlesin,et eestis on iga teine naine kena..seal on iga 1-mene enamvähem :exclaim: