21. leht 48-st
Postitatud: 05.09.2008 17:24
Postitas pr8
Lisaks kontaktpinna kulumisele ja mehaanilistele vigastustele on just korralikul rajal teemaks külgseina väsimine.
See muidugi eeldab, et saad aru kui 60 ft kehvemaks hakkab minema
Näiteks üks 600 hj 10 sek tänavaautoga aktiivne bracketi sõitja vahetab u. 70 sõidu tagant, ehk kolm setti aastas. Ja ta saab väga hästi aru kui 0.01 sek kehvemaks on läinud.
TF heal rajal max 4 sõitu, sageli üks sõit = üks sett (2x $500+). Mitu tonni downforce'i liimirajal rebib tükid välja.
Meie radadel 1000+ hj on suht raske stabiilseid 60 ft saada... Muidugi võib velgedel uutega võrrelda.
Postitatud: 06.09.2008 18:38
Postitas Andi
Jõuan enne soovitud kui Karol

Palju õnne 9sek puhul . 9.813 . Õhtus on asju.
Postitatud: 06.09.2008 19:25
Postitas m2tu
Palju õnne klassivõidu puhul :D
Postitatud: 06.09.2008 21:18
Postitas booster
Raadi raja kohta selline aeg

õnnitlused!!!
Postitatud: 07.09.2008 14:42
Postitas turbobmw
booster kirjutas:Raadi raja kohta selline aeg

õnnitlused!!!
Äkki hoopis Haapsalu

?
Postitatud: 07.09.2008 16:04
Postitas marauder
oleneb kus ta käis, nii raadil kui ka haapsalus oli ju kiirendus

Postitatud: 07.09.2008 16:16
Postitas turbobmw
marauder kirjutas:oleneb kus ta käis, nii raadil kui ka haapsalus oli ju kiirendus

Tundub, et raadil siiski kui AC kodukalt tulemusi vaadata

Postitatud: 07.09.2008 16:51
Postitas RICE BURNER
Sai siis käidud Tartus liberada testimas ja pean tunnistama, et sellise raja kohta saime üsna hea aja ja tegime enda lõppkiiruse rekordi ka, kuid kasutada saime vaid osa võimsusest.
Esimesel sõidul lihvisime veidi kummi maha ja järgnevate sõitudega kohanesime rajaga. Start oli juba hea, kuid seal, kus rehvi ei olnud, läks kohe ka rehv põlema. Prooviks startisin 1 käiguga ja seejärel kohe 3, et pidamine säiliks ja see õigustas ennast. Igaljuhul nii sõitsime kiiresti. 60 jalga 1,6xx ja 9,8sek jäi meie parimaks, kuid veidi jäi kripeldama, et ei saanud normaalselt 1,2,3 panna ja normaalne madal 9 sõita. Arvan, et rahvale meeldis näha üle pika aja Japs vs USA muskel, mis oli mullegi vaheldus.
Muidu oli super korraldusega üritus, mis näitas EMV etappidele silmad ette.
Ja mitte ainult auhindade koha pealt.
Suured tänud korraldajatele, kes lasid mul lõpus oma tiimiliikmetele demosõite teha, et mehed teaksid ka, mida tähendab oma kätega voolitud 9seki auto.
Veel pean tänama meie sponsoreid ja eriti oma tiimi, kes on selle projektiga kõvasti vaeva näinud, et auto hästi koos püsiks ja edukalt esineks.
Varsti paneme osa oma autost müüki, et saaksime järgmisel aastal kindlasti konkurentsis olla. Mootor õnnestus 100% ja selle põhiosa jääb ka järgmisel aastal meid vedama, kuid käigukast ja tagasild saavad ilmselt uued ja ka mõned turvavarustuse osad.
Tänud ka Markelile, kes meile oma ühesõidu rehvid loovutas ja sellega veel ühe proovikatse võimaldas.
Postitatud: 07.09.2008 17:53
Postitas jeff01
Mulle meeldis see, et "takso" mida meeletult haibiti et wow 10 sekundit või mine tea isegi 9 sõitis lausa 10,8 ja võistlusauto kes sõidab ime käiguvalemiga ja vist ka väiksemate rehvidega ja rohkem auto kujuga sai sekund kiiremini sõidu tehtud

Väga tubli esitus teie poolt sel aastal....täname ka jätkamise plaanide pärast kuna kõigil se ilmselt ei õnnestu.
Postitatud: 08.09.2008 13:26
Postitas booster
Postitatud: 08.09.2008 14:48
Postitas MoGuL
ja tegime enda lõppkiiruse rekordi ka
Mis lõppkiiruseks tuli?
Õnnitlused igatahes!
Postitatud: 08.09.2008 15:25
Postitas RICE BURNER
ehk üle järgmine aasta
Järgmisel aastal ikka.
Lõppkiirus oli 239km/h Kehva algkiirendusega sõidu kohta päris hea tulemus.
Postitatud: 25.09.2008 21:07
Postitas RICE BURNER
Panen ka oma 2008 aasta auto andmed siia ülesse.
Läks veidi aega selle nimekirja koostamisega.
VKM Racing team
Nissan 300zx
Best mile ET 9.5sek (poor track conditions, 1,8bar boost and 850hp)
Best mile trapspeed 239kph
Car weight 1290kg
Max Power 1015hp / TQ 1000Nm
Fuel VP Racing C16
Engine:
VG30DETT 3,0TT
Oversize Wiseco forged pistons with new rings
Carrillo rods
ARP Head and Main Stud kit
GReddy Extreme Timing Belts
New Timing Belt Tensioner
New lower timing belt idelr pulley
New upper timing belt idler pulley
R5 RACE 272/.385" 229@.050"+4 DEG ADV ON EX LC. MAXIMUM POWER CAMS
24 Intake & Exhaust Bronze Valve guides
Ferrea Titanium Valve spring retainers
Ferrea Dual coil valve spring kit
Ferrea 1 mm Oversize Intake and Exhaust Valves
Cometic MLS Head Gaskets 1,2mm
Windorf intake and exhaust cam Gears
Windorf Solid Lifter
Windorf extreme Head portwork
New Nissan Rod and Main Bearing
Complete Nissan Engine Gasket Kit
New Nissan Oil Pump
New Nissan rod and main bearings
Upgraded 65mm throttle body set
2x XS Power Liquid intercooler with alu pipes
Custom downpipes
Custom crankcase ventilation
2x blow off valve
custom water radiator
2x Bosch electric water pump
Race exhaust manifold
2x Garret GT3071R
Nos 60hp wet kit for spool up.
Elektronics:
Autronic SM4 EMS
fuel press, oil press datalogging
B&M line lock system
Gearbox oil temp gauge
Engine oil pressure gauge
10000rpm tacho with shiftlight
Full custom engine and body harness
Electric rear kill switch
Drivetrain:
DBE/ JW TH400, full manual valvebody
5500rpm Stall speed
RPS SFI flywheel
Custom driveshaft
Custom Alu wheel adapters
Long racing wheelstuds
Body:
1290kg 300ZX (without driver)
8,5 sec 8-point rollcage, meets FIA standards
solid engine mounts
Widebody kit: rear quarter panels (flares),sideskirts,wide rear bumper cover,front spoiler
Light T-top
FRP Hatch
Sabelt FIA-homologated seat
Deist braking chute.
Nex adjustable coilovers
electric kill switches
Weld Pro Star 96-Series Wheel
Size: 15'' x 10''
Bolt Circle: 5 x 4-1/2''
Rear Spacing: 6-1/2''
MT 28/11,5/15 Tires
Sport Star 5-Spoke Wheel
Diameter & Width: 15 x 4"
Bolts & Bolt Circle: 5-4.5"
Back Spacing: 1.75"
Fuel:
2xBosch 044 pumps
Custom billet fuel rails 2X 6AN-
6X RC 1000cc injectors
Mallory high flow FPR
Pressure gauge
RCI safety gas tank in the trunk in the isolated alu box
Racing braided all fuel lines 12AN-
Postitatud: 26.09.2008 16:32
Postitas Astrona
Mis surveaste ja mis väljalaske/sisselaske torude läbimõõdud on?
Postitatud: 26.09.2008 16:40
Postitas RICE BURNER
Surveaste 8,5
Sisselaske torustik 2x 3 tolli (2x 65mm)
Väljalase 2x3tolli läheb üle üheks 4tolliseks.