21. leht 50-st
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 02.06.2011 16:04
Postitas pets4524
Et siis pmst õlifiltrile see vaheplaat vahele väljavõttudega ja suht suvaline õliradikas sinna otsa ja olemas? Krt kui nii siis küll on üks asigi vähemalt suhteliselt lihtne...
Edit selle liikumise suhtes ikka veel täpsustaks üle, et kas filtri juurest võtan väljatuleva õli ja saadan radikasse ning teise otsa pean ikka kuhugi karterisse viima vms sest ei võta küll aru kinni hetkel kuidas ja mis väel peaks õli liikuma hakkama kui mõlemad otsad sealt plaadist tulevad? Samas vaatan nt opentrackist e30 süsteemi seal mõlemad väljavõtt ja tagasivool vaheplaadist

Lihtsalt ei saa hetkel aru kuidas peaks kuum õli aru saama, et mööda ühte saab radikasse ainult ja mööda teist tuleb tagasi tulla... Iseenesest ei ole mul vahet kummat pidi aga tekkis lihtsalt küsimus, et kummat pidi õigem/parem oleks...
Edit2 nii loll on ikka loll olla jah aga õnneks olen lollinurgas kah

Vaatasin ja uurisin lähemalt neid "sandwich plate" ja see mis minus esialgu segadust tekitas oli see mis on mõeldud vaid rõhukella ja muude andurite jaoks st seest tühi... Cooleri jaoks on selge kuidas liigutab sest ühel pool on süvend teisel mitte st sain juba aru mis jõul liikuma hakkab..

Ilmselt peab siis minema sellise vidina teed
http://cgi.ebay.co.uk/Mocal-Oil-Cooler- ... 3cb7dd10f1" onclick="window.open(this.href);return false; kuna seal see termostaadi värk sees nagu aru saan...
Peeter
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 02.06.2011 16:38
Postitas jannyy
Odavamatel flantsidel ei ole termostaati sees.
Talvel võib keeruliseks minna.
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 02.06.2011 20:16
Postitas Astrona
Tuleb veenduda ka et see plaadi-keskne-stuts oleks piisavalt pikk, et suuremast august läbisõites kogu tee õli täis poleks, nagu "ühel" juhtus.
Igaks juhuks küsin, kuidas veendusid, et õlitemperatuur liiga kõrge on?
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 02.06.2011 23:51
Postitas murjam
Üks asi veel, millele tasub mõelda: õlifiltri ümber on mõnikord niigi vähe ruumi, kui ta nüüd veel paari-kolme cm paksuse plaadi tõttu edasi nihkub ja sealt õlivoolikud hakkavad jooksma, võib filtri vahetamine väga PITA-ks kujuneda - ja õli vahetatakse turbokatel üldiselt tihti. Aga sama lihtne lahendus on siiski olemas: oil filter relocation kit.
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 03.06.2011 8:32
Postitas pets4524
Mul õnneks on ruumi liigutada piisavalt st miski ei tohiks midagi segama hakata lähema 10 cm ulatuses

Kusjuures 100% kindlusega ei saagi väita hetkel kuna ei ole veel temp kella jõudnud paigaldada aga vaatasin paugutamise ajal rõhumuutusi ja hindasin selle põhjal vaid.. Samas eile lugesin pool päeva igasugu õlirõhu teemalisi poste interneedusest siis sealt selgus, et a´la 1bar tühikäigul pidigi norm olema kuumal õlil seega minevõta kinni

Oma meelerahuks vb aga ega ta halba ka ei tee ma usun...
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 03.06.2011 10:18
Postitas Astrona
pets4524 kirjutas:Kusjuures 100% kindlusega ei saagi väita hetkel kuna ei ole veel temp kella jõudnud paigaldada aga vaatasin paugutamise ajal rõhumuutusi ja hindasin selle põhjal vaid.. Samas eile lugesin pool päeva igasugu õlirõhu teemalisi poste interneedusest siis sealt selgus, et a´la 1bar tühikäigul pidigi norm olema kuumal õlil seega minevõta kinni

Oma meelerahuks vb aga ega ta halba ka ei tee ma usun...
1bar kuuma mootoriga 1000rpm juures on täitsa ok rõhk. Õlituli sütttib CA mootoril imo 0.2bar pealt. Tähtis on, et siis 3000rpm peal 3bar oleks, ja 6000 pealt 6bar.
1. asjana paigalda ikka temp-andur. Siis hakka ka kasutama max-õlitaset. Pane jahedam termostaat ja veendu, et "vee" jahutus-süsteem on piisav. Usun, et õliradikat saad nii mõnda aega vältida.
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 03.06.2011 12:24
Postitas ValgeKotkas
Korralik termostaadiga süsteem ning never look back. Üks kord ja korralikult

Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 03.06.2011 15:33
Postitas tynt
Palju peaks olema süüte sädeme energia (mJ)? Mul on kasutada tundmatud hiina COP-id ja specid puuduvad. Kuid mul on olemas mähiste induktiivsused ja takistused, mille põhjal ma saan arvutada mitme millidžauline säde, millise dwelliga tuleb.
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 14.06.2011 14:39
Postitas Palu
Oskab keegi öelda mida ette võtta väntvõlli pikilõtkuga?
Ca18det, manuali järgi on piiriks 0.3mm kuid lõtk ise on 0.5mm
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 14.06.2011 16:18
Postitas taxu
Näiteks Toyotal on väntvõllil kahel pool keskmist laagripukki vastavad seibid, mida peaks saama paksemaid panna, et pikilõtku ellimineerida.
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 15.06.2011 22:21
Postitas Astrona
Ma kah manualist ei leia, aga kas siis tõesti pole rem-mõõtu saaledel paksem pikilõtku osa?
Kas mõõtsid ikka uue saalega? küsi zoom1 käest otse.
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 16.06.2011 0:24
Postitas Palu
Jep, mõõtsin uue saalega, võrreldes seda orginaalmõõdus saalega on vahe ainult saale paksuses mitte laiuses..
Zoomile sõnum saadetud, eks näha kas saab targemaks või mitte

Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 17.06.2011 16:55
Postitas Corrado
Kuna mulle teooria õudsalt meeldib, siis uurin veel asju.
Miks ei kasutata ülelaetud pillidel topelt-turbo või turbo-kompressor süsteemi?
Mõtlen siis sellist asja, et järjest kaks turbot(suurem ja väiksem), et saada see jõud suuremas pööretevahemikus või nagu näiteks lancia integrale s4'l oli, turbo ja kompressor ja see 400hj mis tal oli, oli enamvähem kogu pööretevahemikus saadaval.
Kui see nii hea asi on, et jõud on kättesaadav nagu vabalthingaval, ehk mingit turbo-lagi pmst ei ole, siis miks seda ei kasutata?
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 17.06.2011 20:51
Postitas murjam
Corrado kirjutas:Kuna mulle teooria õudsalt meeldib, siis uurin veel asju.
Miks ei kasutata ülelaetud pillidel topelt-turbo või turbo-kompressor süsteemi?
Arvan, et oluliselt suureneb kogu mootori mass, vajaminev ruum (mahutavusprobleemid), keerukus (rohkem juppe, mis võivad katki minna) ja hind.
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 18.06.2011 14:01
Postitas stoner
murjam kirjutas:Corrado kirjutas:Kuna mulle teooria õudsalt meeldib, siis uurin veel asju.
Miks ei kasutata ülelaetud pillidel topelt-turbo või turbo-kompressor süsteemi?
Arvan, et oluliselt suureneb kogu mootori mass, vajaminev ruum (mahutavusprobleemid), keerukus (rohkem juppe, mis võivad katki minna) ja hind.
kasutatakse küll ju!