rumalad küsimused...

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
pets4524
Postitusi: 84
Liitunud: 17.12.2007 11:55
Asukoht: Ega siit ei ole näha kah...

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas pets4524 »

Et siis pmst õlifiltrile see vaheplaat vahele väljavõttudega ja suht suvaline õliradikas sinna otsa ja olemas? Krt kui nii siis küll on üks asigi vähemalt suhteliselt lihtne... :roll:

Edit selle liikumise suhtes ikka veel täpsustaks üle, et kas filtri juurest võtan väljatuleva õli ja saadan radikasse ning teise otsa pean ikka kuhugi karterisse viima vms sest ei võta küll aru kinni hetkel kuidas ja mis väel peaks õli liikuma hakkama kui mõlemad otsad sealt plaadist tulevad? Samas vaatan nt opentrackist e30 süsteemi seal mõlemad väljavõtt ja tagasivool vaheplaadist :? Lihtsalt ei saa hetkel aru kuidas peaks kuum õli aru saama, et mööda ühte saab radikasse ainult ja mööda teist tuleb tagasi tulla... Iseenesest ei ole mul vahet kummat pidi aga tekkis lihtsalt küsimus, et kummat pidi õigem/parem oleks...

Edit2 nii loll on ikka loll olla jah aga õnneks olen lollinurgas kah :-D Vaatasin ja uurisin lähemalt neid "sandwich plate" ja see mis minus esialgu segadust tekitas oli see mis on mõeldud vaid rõhukella ja muude andurite jaoks st seest tühi... Cooleri jaoks on selge kuidas liigutab sest ühel pool on süvend teisel mitte st sain juba aru mis jõul liikuma hakkab.. :) Ilmselt peab siis minema sellise vidina teed http://cgi.ebay.co.uk/Mocal-Oil-Cooler- ... 3cb7dd10f1" onclick="window.open(this.href);return false; kuna seal see termostaadi värk sees nagu aru saan...

Peeter
Viimati muutis pets4524, 02.06.2011 17:57, muudetud 2 korda kokku.
Müüa palju erinevaid juppe 88-92 Civic / CRX / Concerto / Shuttle - Küsi julgelt...
jannyy
Postitusi: 44
Liitunud: 08.06.2005 13:00
Asukoht: Tallinn

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas jannyy »

Odavamatel flantsidel ei ole termostaati sees.
Talvel võib keeruliseks minna.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas Astrona »

Tuleb veenduda ka et see plaadi-keskne-stuts oleks piisavalt pikk, et suuremast august läbisõites kogu tee õli täis poleks, nagu "ühel" juhtus.

Igaks juhuks küsin, kuidas veendusid, et õlitemperatuur liiga kõrge on?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas murjam »

Üks asi veel, millele tasub mõelda: õlifiltri ümber on mõnikord niigi vähe ruumi, kui ta nüüd veel paari-kolme cm paksuse plaadi tõttu edasi nihkub ja sealt õlivoolikud hakkavad jooksma, võib filtri vahetamine väga PITA-ks kujuneda - ja õli vahetatakse turbokatel üldiselt tihti. Aga sama lihtne lahendus on siiski olemas: oil filter relocation kit.
Lauda nitro
Kasutaja avatar
pets4524
Postitusi: 84
Liitunud: 17.12.2007 11:55
Asukoht: Ega siit ei ole näha kah...

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas pets4524 »

Mul õnneks on ruumi liigutada piisavalt st miski ei tohiks midagi segama hakata lähema 10 cm ulatuses :roll: Kusjuures 100% kindlusega ei saagi väita hetkel kuna ei ole veel temp kella jõudnud paigaldada aga vaatasin paugutamise ajal rõhumuutusi ja hindasin selle põhjal vaid.. Samas eile lugesin pool päeva igasugu õlirõhu teemalisi poste interneedusest siis sealt selgus, et a´la 1bar tühikäigul pidigi norm olema kuumal õlil seega minevõta kinni :shock: Oma meelerahuks vb aga ega ta halba ka ei tee ma usun...
Müüa palju erinevaid juppe 88-92 Civic / CRX / Concerto / Shuttle - Küsi julgelt...
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas Astrona »

pets4524 kirjutas:Kusjuures 100% kindlusega ei saagi väita hetkel kuna ei ole veel temp kella jõudnud paigaldada aga vaatasin paugutamise ajal rõhumuutusi ja hindasin selle põhjal vaid.. Samas eile lugesin pool päeva igasugu õlirõhu teemalisi poste interneedusest siis sealt selgus, et a´la 1bar tühikäigul pidigi norm olema kuumal õlil seega minevõta kinni :shock: Oma meelerahuks vb aga ega ta halba ka ei tee ma usun...
1bar kuuma mootoriga 1000rpm juures on täitsa ok rõhk. Õlituli sütttib CA mootoril imo 0.2bar pealt. Tähtis on, et siis 3000rpm peal 3bar oleks, ja 6000 pealt 6bar.
1. asjana paigalda ikka temp-andur. Siis hakka ka kasutama max-õlitaset. Pane jahedam termostaat ja veendu, et "vee" jahutus-süsteem on piisav. Usun, et õliradikat saad nii mõnda aega vältida.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
ValgeKotkas
Postitusi: 285
Liitunud: 16.03.2009 0:25
Asukoht: Tallinn

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas ValgeKotkas »

Korralik termostaadiga süsteem ning never look back. Üks kord ja korralikult :)
tynt
Postitusi: 40
Liitunud: 21.08.2007 21:36
Asukoht: Tartu

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas tynt »

Palju peaks olema süüte sädeme energia (mJ)? Mul on kasutada tundmatud hiina COP-id ja specid puuduvad. Kuid mul on olemas mähiste induktiivsused ja takistused, mille põhjal ma saan arvutada mitme millidžauline säde, millise dwelliga tuleb.
2.3L 10v MS3+MS3X COP
Palu
Postitusi: 82
Liitunud: 10.03.2010 22:29
Asukoht: Tartu

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas Palu »

Oskab keegi öelda mida ette võtta väntvõlli pikilõtkuga?
Ca18det, manuali järgi on piiriks 0.3mm kuid lõtk ise on 0.5mm
Kasutaja avatar
taxu
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2008 22:31
Asukoht: Tallinn

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas taxu »

Näiteks Toyotal on väntvõllil kahel pool keskmist laagripukki vastavad seibid, mida peaks saama paksemaid panna, et pikilõtku ellimineerida.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas Astrona »

Ma kah manualist ei leia, aga kas siis tõesti pole rem-mõõtu saaledel paksem pikilõtku osa?
Kas mõõtsid ikka uue saalega? küsi zoom1 käest otse.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Palu
Postitusi: 82
Liitunud: 10.03.2010 22:29
Asukoht: Tartu

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas Palu »

Jep, mõõtsin uue saalega, võrreldes seda orginaalmõõdus saalega on vahe ainult saale paksuses mitte laiuses..
Zoomile sõnum saadetud, eks näha kas saab targemaks või mitte :roll:
Corrado
Postitusi: 255
Liitunud: 13.11.2007 19:32
Asukoht: Tartu

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas Corrado »

Kuna mulle teooria õudsalt meeldib, siis uurin veel asju. :-D
Miks ei kasutata ülelaetud pillidel topelt-turbo või turbo-kompressor süsteemi?

Mõtlen siis sellist asja, et järjest kaks turbot(suurem ja väiksem), et saada see jõud suuremas pööretevahemikus või nagu näiteks lancia integrale s4'l oli, turbo ja kompressor ja see 400hj mis tal oli, oli enamvähem kogu pööretevahemikus saadaval.

Kui see nii hea asi on, et jõud on kättesaadav nagu vabalthingaval, ehk mingit turbo-lagi pmst ei ole, siis miks seda ei kasutata?
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas murjam »

Corrado kirjutas:Kuna mulle teooria õudsalt meeldib, siis uurin veel asju. :-D
Miks ei kasutata ülelaetud pillidel topelt-turbo või turbo-kompressor süsteemi?
Arvan, et oluliselt suureneb kogu mootori mass, vajaminev ruum (mahutavusprobleemid), keerukus (rohkem juppe, mis võivad katki minna) ja hind.
Lauda nitro
stoner
Postitusi: 18
Liitunud: 03.03.2011 23:05

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas stoner »

murjam kirjutas:
Corrado kirjutas:Kuna mulle teooria õudsalt meeldib, siis uurin veel asju. :-D
Miks ei kasutata ülelaetud pillidel topelt-turbo või turbo-kompressor süsteemi?
Arvan, et oluliselt suureneb kogu mootori mass, vajaminev ruum (mahutavusprobleemid), keerukus (rohkem juppe, mis võivad katki minna) ja hind.
kasutatakse küll ju!
Vasta