21. leht 31-st

Postitatud: 02.09.2007 22:43
Postitas Kuuno

Postitatud: 10.09.2007 8:58
Postitas Kuuno
minu esimene OT maha peetud ja nagu arvata oli sai palju fun'i
alguses alustasin vääga rohmakalt ja käisin esimese 3 ringi jooksul vist 2 korda väljas kündmas, aga vaiskelt hakkas asi käppa tulema hiljem...
tehnika poolest pidas kõik hästi vastu va esimese piduri supporti poldid mis jalga lasid :O ,aga need sai korda ja uuesti sõitma
parimaks ajaks jäi 1.10,292 vist kuid enda peas oleks tahtnud sõita 1.09,xxx , aga see jääb järgmiseks korraks siis...
õli ülekuumenemise jama ei olnud enam ja mootor käitus nagu väga hästi
esimesed rehvid on pms täitsa pastlad... :)
aaa...1 piduriketas mõranes tänu suurele koormusele samuti ära niiet nüüd ei ole midagi muud kui vajalikke asju kokku otsima et brembod külge panna...!

LS'i tehtud pildid:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 10.09.2007 11:49
Postitas Mihkel
Pole sellel ajal häda midagi, sa ju sõitnud seal vaid loetud arv kordi.

Mina süüdistan enda auto pidurite koormamises enda vigaseid sõiduvõtteid.
Pidurdasin alati liiga hilja ja seega väga intensiivselt, mis pidurisüsteemile just kerge pole.
DS2500 klotsidest jäi 20 ringiga mälestus järgi. Enne olid need ehk 5k km linnasõitu näinud.

Sul oli tegu ees Zimmermann-i kettaga?

Postitatud: 10.09.2007 13:14
Postitas Kuuno
Mihkel kirjutas:Pole sellel ajal häda midagi, sa ju sõitnud seal vaid loetud arv kordi.

Mina süüdistan enda auto pidurite koormamises enda vigaseid sõiduvõtteid.
Pidurdasin alati liiga hilja ja seega väga intensiivselt, mis pidurisüsteemile just kerge pole.
DS2500 klotsidest jäi 20 ringiga mälestus järgi. Enne olid need ehk 5k km linnasõitu näinud.

Sul oli tegu ees Zimmermann-i kettaga?
põlema tõmbas ja zimmermanni ketta
mul on ees selline hybriid kooslus nagu varem ka kirjutasin et 1 pool zimmermann ja teine pool originaal kuna nende vahetus on peavalu
nüüd ainult uusi käändtelgi ootama ja siis uusi pidureid... :)

Postitatud: 03.01.2008 10:18
Postitas Kuuno
eile sai üle pika aja auto kallal nokitsetud sugulase abiga
tagant viskasime igasugused katted minema ja sama teeb ka varsti ees...
Ajasime taga ka põhjuseid miks spido ja temp ei toiminud ja põhjus oli mõnedes juhtmetes, mis ma ise olin kunagi suures tuhinas läbi lõiganud kui eemaldasin üleliigseid asju...
kahju et miilisõidul spido ei toiminud...oleks tahtnud näha kuidas se ennast põhja kerib :)

edasi plaanin armatuuri ära visata ja veel juhtmetööd teha paremaks...et tulevikus kergem orienteeruda oleks kui läheb vaja...

Postitatud: 12.01.2008 16:54
Postitas Kuuno
täna sain lõpuks kaua otsitud käändmikud...no lihtsalt ei olnud neid kuskil saada...
vahe siis selline
esimene pilt vanast ja alumine uuest (mitte minu auto)
ehk siis vanal on vaja ketta vahetamiseks laager välja pressida :?
uuele vaja teha flants ja suured kettad muretseda ning saab brembod kylge :)
Pilt
Pilt

Postitatud: 17.01.2008 13:55
Postitas Kuuno
nii..
pidurikettad tellimuses ja tulebvad siis M3 omad 315mm diam ja 30mm paksud
täna sain samuti väikese sponsorluse abi ja tellimusse lähevad
coilid
http://www.d2racing.com/content/products/RS_coilovers :)
paistab et suveks saab saugat kyll ja kyll nyhkida! :)

Postitatud: 23.01.2008 3:02
Postitas Kuuno
täna sain pidurid kätte
tänud olavile :)
esiteks siis ketas ise..315mm :)
Pilt
kogu posu mis tuleb kokku sobitada
Pilt
abivahend aukude puurimiseks
Pilt
ketas küljes ja support näidisena peal
kettale tuleb veel tsentreerimisrõngas!!
Pilt

Postitatud: 23.01.2008 10:42
Postitas Audiophile
Väga kena, hakkab looma juba. Mis nendesse coilidesse puutub, siis ma loodan et ostsid need eestis ja garantiiga.. Peaksid kindlasti enne paigaldamist need üle vaatama ja näit pärast esimese 500 km läbimist ka. Tean et ka rahvarallis on neid kasutatud ja ühel juhul olid auto amordid juba pärast esimest katset õlised. Kuna neid asju tehakse hiinas siis kvaliteet kõigub seal ja pead ise ettevaatlik olema! Lihstalt sõbralik soovitus, kuna suur tõenäosus on et sul ei pruugigi midagi juhtuda..

M

Postitatud: 23.01.2008 12:08
Postitas hents99
Ma just tahtsin samuti küsida D2 coilide kohta. Paistavad nad usaldusväärsed? Hinnad on neil suhteliselt odavad ja minu case puhul just see eelis, et neid on Mersule saada.

Postitatud: 23.01.2008 12:46
Postitas parm
tere,

D2 ametlik maaletooja on Keisei Racing OÜ ning kõikidele asjadele kehtib garantii, st kui tootel esineb tootjapoolseid defekte siis tuleks pöörudada ja lahendame tekkinud probleemid.

olavi

Postitatud: 23.01.2008 13:11
Postitas Audiophile
Asi selge. Muidugi rally, millest ennem juttu oli ei ole ka päris õige sihtotstarve sellistele coilidele liiati ei maksa Proflex või öhlins niisama ligi 3 korda rohkem! Eks ole näha kuidas asjad toimivad. Keep up the good work!

markus

Postitatud: 24.01.2008 14:06
Postitas Kuuno
uddeholm tegi juba tänaseks alu toorikud valmis ja õhtul läheb lõikamiseks
võimalik et saab ka midagi valmis :)

Postitatud: 25.01.2008 23:24
Postitas Kuuno
täna said flantsid pms valmis! vaja ainult mõnest kohast lyhemks võtta aga kinnitused olemas ja istuvad v hästi ja täpselt!

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 26.01.2008 3:15
Postitas george16v
mis velg sinna peale nüüd istub ? esiveolisel ju velg suht ligidal kettale