3. leht 4-st
Postitatud: 16.07.2006 23:06
Postitas retspets
eile sai siis sidurile täielik 1-0 ära tehtud
auto hetkel ei sõida, kuid 28 püüan juba rajal olla

Postitatud: 20.07.2006 0:27
Postitas retspets
niisiis sidur vahetatud

Postitatud: 03.08.2006 16:51
Postitas retspets
nonii.. nüüd mingil ajal hakkas mootor suitsema. arvasin et turbo, sõitsin edasi ja jälgisin õlitaset. siis hakkasid saaled hält tegema. siis võtsin mootori lahti ja leidsin sealt peale selle et 4. kepsusaale oli ringi käinud ka 2. ja 3. kolvi millel oli rõngaste vahelt ära põlenud
millest see veel võis juhtuda, kui sõitsin ainult 0,9 bar rõhuga.
Postitatud: 03.08.2006 16:56
Postitas Kuuno
sul on kogu se asi ka nagu üks õnnetus olnud

segu oli paigas? detonatsiooni ei olnud?
miks nissanitel se saale ni kergesti ringi läheb? :S
Postitatud: 03.08.2006 17:12
Postitas retspets
segu oli kas paigas või vb isegi rikas.
saaled jah nissanitel nõrk koht.
detonatsiooni kohta ei tea öelda
Postitatud: 03.08.2006 17:12
Postitas Siim
Kuuno kirjutas:sul on kogu se asi ka nagu üks õnnetus olnud

segu oli paigas? detonatsiooni ei olnud?
miks nissanitel se saale ni kergesti ringi läheb? :S

Hooldusega ollakse enam kui kitis. Manuaal ja tehas ütlevad et seda õli ollust tuleks vahetada iga 5000km.
Ja noh, autod sõitnud ka juba 200.000+ km. Sellise kilometraaziga mootorist hakata tõsist hp võtma on ka paras risk.
Postitatud: 03.08.2006 18:15
Postitas Renn
retspets kirjutas:segu oli kas paigas või vb isegi rikas.
saaled jah nissanitel nõrk koht.
detonatsiooni kohta ei tea öelda
segu oli sul tagant mängu vaadates ikka VÄGA rikas
ja see Raadil 0,9 bar`iga sõitmine ei pidanuks midagi tähendama
mul läksid lausa 3-el silindril lukuvahed jalutama...:S

Postitatud: 13.09.2006 22:36
Postitas retspets
niisiis auto koras ja liigub tänavatel.

Postitatud: 14.09.2006 23:44
Postitas Renn
saite WB-ga asja paika?!
Postitatud: 17.09.2006 21:59
Postitas retspets
ei paika pole veel midagi saanud... tundub hoopis et benapump pani mind paika.( ei tööta enam) vaatan homme asja lähemalt üle.
Postitatud: 18.09.2006 12:35
Postitas retspets
ei saa asjast aru enam... kas tõesti auto ei tahtnud lihtsalt eile sõita
täna läksin auto juurde, keerasin süüte sisse, pump undas, keerasin veel võtit ja auto käis

ja jäi käimagi.
niisiis võtsin ka ikka pumba välja paagist, vaatasin juhtmed üle, kõik OK.
ainuke asi mis oli jama oli see et pumba pistik oli mingit valget löga täis

mis see ola võib ja kuidas see sinna sai seda ma ei tea.. ehk keegi teab?
igatahes tegin ta enam vähem puhtaks ja pump töötab nagu peab.
Postitatud: 18.09.2006 13:05
Postitas Askonz
selle asja nimi vaseliin ma arvan :D
Postitatud: 18.09.2006 13:29
Postitas xTc
retspets kirjutas:ei saa asjast aru enam... kas tõesti auto ei tahtnud lihtsalt eile sõita
täna läksin auto juurde, keerasin süüte sisse, pump undas, keerasin veel võtit ja auto käis

ja jäi käimagi.
niisiis võtsin ka ikka pumba välja paagist, vaatasin juhtmed üle, kõik OK.
ainuke asi mis oli jama oli see et pumba pistik oli mingit valget löga täis

mis see ola võib ja kuidas see sinna sai seda ma ei tea.. ehk keegi teab?
igatahes tegin ta enam vähem puhtaks ja pump töötab nagu peab.
see "valgest lögast" puhastamine oli küll vale tegu ma arvan sest see valge löga seal on korrosiooni tekke vastu. pane sinna mingit määret asemele et see pistik edasi kestaks.
Postitatud: 18.09.2006 14:49
Postitas retspets
ahnii... ok siis

Postitatud: 18.09.2006 14:58
Postitas erik
Pump tavaliselt nii surebki, et töötab ja siis ei tööta ja siis jälle töötab. Põhjuseks kulunud harjad või rootori lamellid.