3. leht 5-st
Postitatud: 12.02.2006 21:16
Postitas Paap
JP kirjutas:nii et 5,8 pole eriti uskumatu, btw. taga pütt pole originaal, kas ajuga on miskit tehtud?
Väidetavalt ei ole midagi ajuga tehtud.
Kirjuta oma autost kah!
tmac kirjutas:JP kirjutatud tekst mis puudutab 1/4 mile aegu täitsa tõsi jutt. 13.714 siis stock subaruga Raunzzi poolt sõidetud. On mingit modifikatsioonid ka plaanis. Tere Tulemast igatahes Arbuusi perre
Seda mis plaanis, seda veel lubama ei hakka!
Postitatud: 13.02.2006 22:56
Postitas Paap
tuuningut kah
http://img118.imageshack.us/img118/5986/bov9ud.jpg
Ära kadus jõuetus käigu alguses (kiirendades).
Postitatud: 13.02.2006 23:16
Postitas Ragnar
novot arvata oli. mul oli sama jama kui bypass kinni kiilunud oli ja lahenes mure uue bypassiga.
Postitatud: 16.02.2006 15:29
Postitas JP
Paabik kirjutas:JP kirjutas:nii et 5,8 pole eriti uskumatu, btw. taga pütt pole originaal, kas ajuga on miskit tehtud?
Väidetavalt ei ole midagi ajuga tehtud.
Kirjuta oma autost kah!
pole nagu miskit kirjutada, igapäevaliikur.
prodrive-is muudetud aju, tagapütt, pestav õhufilter ja peaks ca 250hp olema. Häälejärgi igatahes on
muutnud olen ainult vastavalt vajadusele, hetkel siis valged suunad, clear tuled, pargid ja MY00 facelift.
mudida pole plaanis, kui siis tänu juhuste kokkulangevusele. Ideaalis võiks turbo madalamalt puhuma hakata ja ca 300 jõudu oleks rohkem kui küll. Seega mingi IHI uuem toodang oleks vast mõeldav. Tegelikult ei suuda kruusal praeguseidki ohjata.
Unistuste tuuning on hetkel titepiigid koos velgedega

Postitatud: 24.02.2006 13:06
Postitas Mihkel
On sul MAF-i või MAP-iga õhu mõõtmine?
Ja kas KAT veel alles põhjaall?
Mõtlen just seda, et kuidas KAT BOV-i suhtub.
Postitatud: 26.02.2006 2:26
Postitas Paap
Kui keegi näeb kuskil subaru madalat tiiba müügis siis öelge! Suht lihtsalt tuvastatav.
vargad ahju!
Postitatud: 26.02.2006 10:17
Postitas Mihkel
Keegi lükkas küüned taha juba?
Alles eile/üleeile vist nägin su autot koos tiivaga.
Postitatud: 27.02.2006 21:52
Postitas Mihkel
Kas sul andis see vigane By-Pass ka maanteesõidul tunda?
Näiteks kui möödasõidul 5-endaga kaas põhja vajutada siis nagu laseks rõhu maha paar korda (nõksutab).
Postitatud: 27.02.2006 22:12
Postitas Paap
M-Tech kirjutas:Kas sul andis see vigane By-Pass ka maanteesõidul tunda?
Näiteks kui möödasõidul 5-endaga kaas põhja vajutada siis nagu laseks rõhu maha paar korda (nõksutab).
just!
Bensupump ka arvatavasti läbi mul.
Vahelduseks niisama, subaru antitiibade hinnad:
selline nagu mul 15k
prodrive oma 35k

Postitatud: 27.02.2006 22:18
Postitas Mihkel
Mul identne sümptom ja kahtlustasin sama viga.
Postitatud: 28.02.2006 12:49
Postitas Silwer
Paabik kirjutas:Vahelduseks niisama, subaru antitiibade hinnad:
selline nagu mul 15k
prodrive oma 35k

Pole küll originaalid, kuid on hea kvaliteediga:
http://www.dc-ice.ee/home/index.php?act ... =207&x=207
Postitatud: 28.02.2006 13:09
Postitas Paap
Kuulsin, et Illimar oli teilt kunagi selle nö. parema ja kallima ostnud aga ei ole väga rahul just kvaliteediga?!
Üldiselt kui nüüd kõik OK on siis see enivei kindlustuse teema!
Postitatud: 28.02.2006 13:36
Postitas Silwer
Mina ei ole DC-ICE'ga seotud. Xjan on vaid minu vend...
Samas ma tean ühte tüüpi (Kaido) kes oli küll väga rahul Subaru tiivaga mis sealt ostis.
Postitatud: 28.02.2006 21:56
Postitas IvarR
Tsau
Loodan et leiad hea tiiva.
Jah Illimaril peale kolmandat tiiva vargust ei olnud kindlustus nõus enam orginaal prodrive ostma ning pandi odav tiib peale mille kindlustus PM-ist ostis ning see on tõesti jubeda kvaliteediga.
Ega ise ausalt öeldes peale orginaali ühtegi hea kvaliteediga tiiba pole leidnud.
IvarR
Postitatud: 01.03.2006 11:41
Postitas erik
Oma GT`l oli madalatel pööretel jõnksutamine tingitud vigasest lambda andurist, sellest lähtuvalt muidugi ropp kütuse kulu. Lambdaga kaasenes ka gaasi maha lastes ülirikas segu ja kohatine pöörete kõikumine tühikäigul .