3. leht 3-st
Re: SAAB 9-5 2.3T 2001 - Jupats
Postitatud: 29.03.2011 7:28
Postitas eclipse
Miks paremat jahutust vaja? Oled kasti tempi loginud?
Re: SAAB 9-5 2.3T 2001 - Jupats
Postitatud: 29.03.2011 10:44
Postitas jupats
Ei ole loginud, aga aegajal pidevate kiirenduste järel annab veakoodi, et temp liiga kõrge...
Re: SAAB 9-5 2.3T 2001 - Jupats
Postitatud: 29.03.2011 11:00
Postitas ahto42
Mina soovitaks küll eraldi õliradika ette panna, sest olen palju kuulnud, et vahesein võib hakata jahutusvedeliku lekkima kasti õlisse. Kui eraldi radikas, siis sellest murest/probleemist vaba ja jahutus ka kindlasti parem.
Re: SAAB 9-5 2.3T 2001 - Jupats
Postitatud: 29.03.2011 11:13
Postitas jupats
See jahutusvedeliku kasti sattumine on 9-3 mure. Jahutus on kindlasti parem, kui panna eraldi radikas.
Muret tekitab aga kasti üles soojenemine külma ilmaga. Teatud määral sõltub ta hetkel ju jahutusvedelikust. Minuteada läheb mootori temp enne üles, kui kasti oma. Kui nüüd panna eraldi radikas, siis kohapealt soojendades õli soojaks ei saagi?
Re: SAAB 9-5 2.3T 2001 - Jupats
Postitatud: 29.03.2011 13:16
Postitas ahto42
Võimalus ka termostaatklapp vahele panna.
Re: SAAB 9-5 2.3T 2001 - Jupats
Postitatud: 26.04.2011 10:12
Postitas jupats
Õhuleket otsides sai selgeks, et pihustite tihendid pole piisavalt õhukindlad. Tundub nagu nad oleksid liiga õhukesed. Seal tuleb ikka mõnuga õhku läbi.
Kardan, et jämedamate tihendite otsing on keeruline. Kas silikoon peaks seal vastu?
Re: SAAB 9-5 2.3T 2001 - Jupats
Postitatud: 26.04.2011 10:25
Postitas H.E
Ära karda.
Võta õige tihend ja mine baltflexi. Võib olla, et leiad hydroscandist ka.
Neil on seal üliväikese sammuga erinevaid suuruseid ja paksuseid.
Re: SAAB 9-5 2.3T 2001 - Jupats
Postitatud: 05.05.2011 7:27
Postitas jupats
Oskab keegi soovitada Tallinnas mõnda pihustite pinki? Hetkel mootor maas ja saaks pihustid ära kontrollida.
Re: SAAB 9-5 2.3T 2001 - Jupats
Postitatud: 05.05.2011 11:17
Postitas Mihkel
Truumu Diagnostika-s on pink olemas pihustite mõõtmiseks. Seal näed pihustite omavahelist erinevust aga täpset pihusti flow-d ei näe.
Re: SAAB 9-5 2.3T 2001 - Jupats
Postitatud: 06.05.2011 0:06
Postitas jupats
Vaja olekski omavahelist erinevust. Per silinder saan siis kompeseerida protsentuaalselt. Kahtlane tunne, et üks on teistest pisut nõrgem. Kuna hetkel mootor laiali võetud, siis on aega neid kontrollida.