Re: NB! Küsimus võistlejatele!!!
Postitatud: 11.03.2011 19:54
Minu osalemist piirab liiga väike miinimumkaal ja seepärast suurt osalemist ei plaani. Kui tuli jutt neist soonrehvidest ja muust jamast tuli idee hoopis tänavale tagasi pöörduda. Loodan 12nesse sõita...olgu see kasvõi riiamäkke wheelyga lastes
Mis puudutab klasse siis olen iidamast-aadamast propageerinud seda, et oleks loodud võistlusmoment järelkasvule. Kui aeglaseim klass sõidab 11s siis sellele pulgale algajal hüpata pole võimalik. Klasse luues tuleb jälgida seda, et ei tekiks miskeid soodsaid tingimusi teatud automarkidele....a-la, et miski klass pannakse kinni turboquattro audide poolt võimidagi sellist. Mul pole TQ audide vastu midagi ja omalgi on 1 mõte sellega seoses kuid see oleks igav kui tekib klass mille eesotsa täidavad vaid üht marki masinad.
Kui vaadata meie A B C siis kõigis sõidetakse 11-13s (erandjuhud 10 ja osad ka 13-...) minule meeldiks jälgida võistlust kus saab põnevusega jälgida na vs ülelaetud autosid. Asjad peab võrdsemaks tegema miinimumkaalude abiga.
Neile 11-13s autodele oleks kõrvale vaja street klasse ....näiteks kuni 13s või tänavarehvi või mis iganes piiranguga.
Kiiremate osas sõna võtta ei oska kuid minuarust on neid liiga vähe et neid kahes klassis pidada......rohkem klasse oleks pigem aeglasematele tarvis.
Keegi peab võtma ette selle töö ja vaatama mis töömahu ja kaaluga (kasvõi helistab võistlejaile) mis aegu sõidetakse....ja reastaks need asjad kuidagi ja vaataks kas on tarvis ja kui siis mis suunas kaalu abil võrdsustada. Reastada kõik meie potensiaalsed sõitjad ja vaadata kuidas need jagada tuleks et igasse klassi jaguks sõitjaid ja neil oleks võimalik võistelda.
ja miks virisetakse osalustasude üle ? Aga seepärast, et 5-15euri osalustasuga sprinte, jääraja sõite jne jätkub. Rääkimata sellest, et 1500 eegusel rahvaralli etapil saad päev otsa võistelda nii et õhtul ei taha enam rooli nähagi kui 12 kiiruskatset läbitud on. Nimesid ei nimetaks aga tean mitmeid kes dragi asemele nüüd rohkem ralli suunas vaatavad või autosid tänavaautoeks deforsseerivad. Tulevad tagasi aastatetagused ajad mil maanteedel mõõtu võeti.

Mis puudutab klasse siis olen iidamast-aadamast propageerinud seda, et oleks loodud võistlusmoment järelkasvule. Kui aeglaseim klass sõidab 11s siis sellele pulgale algajal hüpata pole võimalik. Klasse luues tuleb jälgida seda, et ei tekiks miskeid soodsaid tingimusi teatud automarkidele....a-la, et miski klass pannakse kinni turboquattro audide poolt võimidagi sellist. Mul pole TQ audide vastu midagi ja omalgi on 1 mõte sellega seoses kuid see oleks igav kui tekib klass mille eesotsa täidavad vaid üht marki masinad.
Kui vaadata meie A B C siis kõigis sõidetakse 11-13s (erandjuhud 10 ja osad ka 13-...) minule meeldiks jälgida võistlust kus saab põnevusega jälgida na vs ülelaetud autosid. Asjad peab võrdsemaks tegema miinimumkaalude abiga.
Neile 11-13s autodele oleks kõrvale vaja street klasse ....näiteks kuni 13s või tänavarehvi või mis iganes piiranguga.
Kiiremate osas sõna võtta ei oska kuid minuarust on neid liiga vähe et neid kahes klassis pidada......rohkem klasse oleks pigem aeglasematele tarvis.
Keegi peab võtma ette selle töö ja vaatama mis töömahu ja kaaluga (kasvõi helistab võistlejaile) mis aegu sõidetakse....ja reastaks need asjad kuidagi ja vaataks kas on tarvis ja kui siis mis suunas kaalu abil võrdsustada. Reastada kõik meie potensiaalsed sõitjad ja vaadata kuidas need jagada tuleks et igasse klassi jaguks sõitjaid ja neil oleks võimalik võistelda.
ja miks virisetakse osalustasude üle ? Aga seepärast, et 5-15euri osalustasuga sprinte, jääraja sõite jne jätkub. Rääkimata sellest, et 1500 eegusel rahvaralli etapil saad päev otsa võistelda nii et õhtul ei taha enam rooli nähagi kui 12 kiiruskatset läbitud on. Nimesid ei nimetaks aga tean mitmeid kes dragi asemele nüüd rohkem ralli suunas vaatavad või autosid tänavaautoeks deforsseerivad. Tulevad tagasi aastatetagused ajad mil maanteedel mõõtu võeti.